بیوگرافی بازیگران سریال آنتن و روایت داستانی این سریال پر ماجرا

بیوگرافی بازیگران سریال آنتن و روایت داستانی این سریال پر ماجرا


منبع: آرگا

49

1401/8/4

11:09


سریال آنتن یکی از سریال های در حال پخش از شبکه نمایش خانگی نماوا در سال ۱۴۰۱ می باشد که تصمیم گرفتیم در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال آنتن بپردازیم.

آنتن نام سریالی با ژانر کمدی خانوادگی با کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی می باشد که از شبکه نمایش خانگی نماوا در سال ۱۴۰۱ از شهریور ماه شروع به پخش شد. این اثر با زبان طنز به بیان مشکل و مسائل دانشگاه می پردازد. در این سریال هنرپیشگان مطرح و کمتر مطرحی بازی می کنند که در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال آنتن می پردازیم.

آشنایی با بازیگران سریال آنتن و بیوگرافی مختصر آنها

بیوگرافی بازیگران سریال آنتن

آنتن نام سریالی است در ژانر طنز می باشد که کارگردانی و تهیه کنندگی آن را ابراهیم عامریان، نویسندگی حمزه صالحی، امین بانی خواننده موسیقی تیتراژ و امیر توسلی آهنگساز آن است. داستان این سریال به این صورت است که گوهر به بازیگری رویا افشار بعد از فوت شوهر خود، ۱ سال تحصیل می کند و در کنکور سراسری رشته پزشکی پذیرفته گردید. نوه او نیز دانشجو است که وی و نوه اش هم دانشگاهی می گردند. ماجرا از همین جا شروع می شود. در ادامه شما را با بیوگرافی بازیگران سریال آنتن آشنا می کنیم.

اسامی هنرپیشگان سریال آنتن

 بازیگران این اثر الیکا عبدالرزاقی، پژمان جمشیدی، بهنام تشکر، نعیمه نظام دوست، مرجانه گلچین، سام نوری، هادی کاظمی، امیر دژاکام، خشایار راد،صحرا اسد اللهی، رویا افشار، ارسلان قاسمی، حسنی رفیعی، سمانه منیری، بهراد خرازی، عرفان ابراهیمی، علیرضا مهران، حمیدرضا نعیمی، مونا فائزپور، ساره رشیدی، امیرحسین کوه گره، آزاده کریمی، محمدجواد جعفرپور، مهیار مجیب، علیرضا مهران، الناز ملک پور، تینا اسدی، کیومرث کیانی، روزبه مرادی، عادل دولتشاهی، امیرحسین ساربان، محمد کارآزاد، آرتا هندوبی، عباس ایمانی، بهرام فرزام، حیدر طلوعی نیا، ملیکا سعیدپور، محمد حسن حسینیان، علی زیاری، الناز محمد بیگی می باشند.

مرور زندگینامه بازیگران سریال آنتن

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در هجدهم مرداد ماه سال ۵۸ در رامسر به دنیا آمد. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته ی ادبیات نمایشی می باشد. فعالیت خود را در سال ۷۶ با بازی در نمایشی به نام دایره گچی قفقازی آغاز نمود. سپس با بازی در سریال گمشده در سال ۷۷ به آن رنگ و بوی حرفه ای و جدی بخشید. در نهایت با سریال باغ مظفر مشهور گردید. وی با امین زندگانی ازدواج کرده است.

مرور زندگینامه بازیگران سریال آنتن

پژمان جمشیدی

این بازیگر در دهم شهریور سال ۵۶ در تهران به دنیا آمد. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد که در سال ۹۲ با بازی در سریال پژمان نخستین تجربه بازیگری خود را پس از سالها بازی در زمین فوتبال به دست آورد. در سال ۹۳ با بازی در فیلم سینمایی آتش بس ۲ فعالیت جدی و در سال ۹۶ با بازی در سریال دیوار به دیوار مشهور گردید.

بیوگرافی نقش آفرینان سریال آنتن

بهنام تشکر

بهنام تشکر در چهارم بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در اردبیل به دنیا آمد. او کارشناسی خود در رشته ی اقتصاد را از دانشگاه آزاد اخذ نمود. ابتدا فعالیت هنری خود را در سال ۸۵ با گویندگی رادیو آغاز نمود، سپس با بازیگری در سریال مروارید سرخ در سال ۸۴ به صورت حرفه ای کارش را ادامه داد. در سال ۹۰ بود که با در سریال ساختمان پزشکان حضور یافت و مشهور شد. آقای تشکر با آیدا یزدانی ازدواج نموده و صاحب یک پسر می باشد.

معرفی همه ی بازیگران سریال آنتن

مرجانه گلچین

خانم بازیگر در دوم ماه اسفند سال ۴۷ در تهران به دنیا آمد. او کارشناسی خود را رد رشته کارگردانی از دانشگاه سوره گرفت. در سال ۵۶ برای اولین بار با رفتن روی صحنه قدم رد عرصه ی بازیگری گذاشت. و اما در سال ۶۴ با بازی در سریال آیینه به قاب تلویزیون پیوست. او با بازی در مجموعه تلویزیونی بزنگاه با کارگردانی رضا عطاران مورد توجه قرار گرفت و شناخته شد. وی با کریم آتشی ازدواج کرده بود که از یکدیگر جدا شده اند.

بیوگرافی بازیگران مجموعه جدید آنتن

هادی کاظمی

هادی کاظمی در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او کارشناسی خود را در رشته ی بازیگری از دانشگاه آزاد گرفت. وی نیز مانند بسیاری دیگر زا بازیگران فعالیت خود را با تئاتر آغاز نمود و سپس با بازی در سریال پاورچین در سال ۸۱ به صورت جدی و حرفه ای به کارش ادامه داد. اما محبوبیت و شهرت خود را مدیون بازی در نقش دوبرره در سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری می باشد. او با سمانه پاکدل بازیگر ایرانی ازدواج نموده است.

معرفی همه ی بازیگران سریال آنتن

ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی در یکم ماه خرداد ۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی با بازی در سریال در چشم باد، در سال ۸۲ یعنی وقتی ۸ سال داشت به جمع بازیگران و بازیگری پیوست. در سال ۸۳ با بازی در مجموعه ۱۰۱ راه برای ذله کردن جدی تر مسیر هنری را در پیش گرفت و در نهایت با ایفای نقش در سریال حضرت یوسف مشهور شد. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال پربیننده آنتن

امیر دژاکام

امیر دژاکام متولد دهه چهل در کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس می باشد. فعالیتش را در سال ۵۴ با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و با بازی در سریال روزهای به یاد ماندنی در سال ۸۱ حرفه ای تر هنر خود را به نمایش گذاشت. تا اینکه در سال ۹۱ با فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند به بهترین شکل خود دیده شد و به شهرت زیادی دست پیدا کرد. آقای دژاکام ازدواج نموده و صاحب ۲ فرزند دختر می باشد.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال محبوب آنتن

نعیمه نظام دوست

خانم نظام دوست در بیست و سوم آبان ماه در تهران به دنیا آمد. او در سال ۷۰ یعنی وقتی ۱۷ سال سن داشت با رفتن به روی صحنه فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال «نوروز ۷۲» به صورت حرفه ای تر کار خود را در پیش گرفت. یکسال بعد با بازی در «ست خوش» به خوب مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. این بازیگر هنوز ازدواج نکرده است.

معرفی بازیگرهای سریال آنتن

خشایار راد

آقای راد در پنجم ماه مهر سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک دیپلم است که غیر از بازیگری بازنشسته بانک صادرات نیز می باشد. در سال ۱۳۵۳ در تئاتر شروع به بازیگری نمود و با بازی در سریال قطار ابدی در سال ۷۸ به تلویزیون پیوست. در سال ۸۳ در مجموعه تلویزیونی خانه به دوش حضور یافت و شناخته شد. وی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد.

زندگینامه مختصر بازیگران سریال آنتن

سام نوری

سام نوری در بیست و یکم ماه شهریور سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ی بازاریابی و مدیریت آی تی از دانشگاه فرانسه به پایان رساند و فارغ التحصیل شد. در سال ۸۸ با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی مرد ۲ هزار چهره آغاز به فعالیت کرده و با بازی در سریال قهوه تلخ در سال ۸۹ به صورت جدی و حرفه ای کار بازیگری اش را در پیش گرفت. در سال ۹۶ در سریال شهرزاد ایفای نقش کرد و با همین اثر معروف گردید. آقای نوری متاهل هستند.

معرفی بازیگرهای سریال آنتن

صحرا اسداللهی

از دیگر هنرپیشه های سریال آنتن صحرا اسداللهی می باشد که در بیوگرافی مختصر این بازیگر آمده است که وی در بیست و هفتم ماه مرداد سال ۷۱ در تهران به دنیا آمد. او کارشناسی خود را در رشته ی معماری از دانشگاه سوره اخذ کرد. در سال ۹۱ با رفتن به روی صحنه کار بازیگری خویش را آغاز نمود و در یک سال بعد در فیلم کوتاه زود بر می گردم حضور یافت. در سال ۹۳ در مجموعه تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن نقش آفرینی نموده و مشهور شد. او هنوز ازدواج نکرده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال آنتن

رویا افشار

رویا افشار در سال ۱۳۳۹ در آبادان متولد شد. دانشجوی انصرافی رشته معماری از دانشگاه تهران می باشد. در سال ۵۵ به ساخت دکور پرداخت و به این شکل در زمینه هنری فعالیت نمود. اما در سال ۵۸ در تئاتر شروع به بازی نموده و به شکلی جدی در مسیر بازیگری قدم گذاشت. در سال ۶۴ بود که در مجموعه تلویزیونی آینه مقابل دوربین رفته و شناخته شد. خانم رویا افشار ازدواج کرده است که قابل به ذکر می باشد او به مدت ۱۳ سال ممنوع الکار بود.

زندگینامه مختصر بازیگران سریال آنتن

اصغر سمسارزاده(اصغر ترقه)

این بازیگر در تاریخ ۱۳۱۹ در تهران متولد گردید. مدرک دیپلم داشته و در سال ۱۳۳۷ با حضور در تئاتر وزارت فرهنگ به بازیگری روی آورد و شروع به کار نمود. در سال ۴۸ در فیلم سینمایی امشب دختری می میرد بازی کرد، تا اینکه در سال ۵۳ با بازی در مجموعه تلویزیونی خانه به دوش مشهور شد. آقای سمسارزاده در سال ۱۳۶۷ ازدواج کرده و صاحب فرزند پسری هستند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال آنتن

حسین رفیعی

حسین رفیعی از دیگر بازیگران سریال آنتن می باشد که در بیوگرافی مختصر این هنرپیشه باید گفت وی در پانزدهم دی سال ۴۸ در تهران به دنیا آمده است. او کارشناسی رشته نقاشی دارد. در سال ۷۲ در سریال «سی و نه» قدم در عرصه بازیگری گذاشت. در سال ۸۴ با اجرای برنامه شبکه سه و نیم توجه ها را به خود جلب نمود. او ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است.

آشنایی با بازیگران سریال آنتن و بیوگرافی مختصر آنها

نیما مظاهری

این بازیگر هم سابقه فعالیت در سینما و هم تلویزیون را دارد. او پیش از مقابل دوربین رفتن برای سریال آنتن، در مجموعه تلویزیونی قورباغه با کارگردانی هومن سیدی تجربه بازیگری داشته است.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال محبوب آنتن

در این مطلب شما همراهان آرگایی را با بیوگرافی بازیگران سریال آنتن آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو