مشخص شدن کارگردان فیلم ونوم 3 با بازی تام هاردی

منبع: زومجی

13

1401/8/7

20:02


مشخص شدن کارگردان فیلم ونوم 3 با بازی تام هاردی

اردیبهشت امسال بود که سونی پیکچرز در حاشیه سینماکان امسال به‌صورت رسمی ساخت فیلم Venom 3 را تایید و اعلام کرد و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم ونوم 3 مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم ونوم را بر عهده گرفته است. علاوه‌بر کارگردانی، مارسل وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Venom 3 را نیز بر عهده خواهد داشت.

همچنین طبق انتظار تام هاردی برای بازی در نقش ونوم در فیلم Venom 3 باز خواهد گشت. مارسل و هاردی به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم نیز حضور دارند. علاوه‌بر دو قسمت اول فیلم ونوم، کلی مارسل وظیفه ساخت سریال Terra Nova و نوشتن فیلمنامه فیلم‌ فیلم، Saving Mr. Banks و نوشتن داستان فیلم Cruella را نیز بر عهده داشته است. فیلم Venom 3 قرار است اولین تجربه کارگردانی مارسل باشد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم ونوم 3 از جمله تاریخ اکران و داستان آن در دسترس نیست و همچنین نمی‌دانیم به‌جز هاردی کدام بازیگران در این فیلم باز خواهند گشت. فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو