کیهان: علیه بیانیه نهادهای امنیتی طغیان کرده‌اند

منبع: برترین ها

15

1401/8/8

10:20


​طیف مدعی اصلاح‌طلب همچنین در پوشش «هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران» در بیانیه و نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، پادویی سرویس‌های بیگانه را «اقدامات حرفه‌ای دو همکار حرفه‌ای» خواندند و ضمن حمایت از دو خبرنگار نیابتی دشمن، بیانیه دو نهاد اطلاعاتی را «غیرقانونی و در تقابل با آزادی قانونی» قلمداد کردند.

روزنامه کیهان به مدیر مسئولی حسین شریعتمداری نوشت: تیز کردن قمه اوباش و مسلح کردن تفنگ داعشی‌ها، کارویژه رسانه‌های زنجیره‌ای در اعتراضات اخیر بوده است.

با اینکه همکاری و پادویی برخی عناصر خودفروخته با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در پروژه ایجاد ناامنی در ایران، محرز بوده و بیانیه مشترک دو نهاد رسمی در قدوقواره وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به آن اشاره شده اما برخی مدعیان اصلاحات که خود جزو هسته‌های اصلی ماجرای اعتراضات اخیر هستند درصدد توجیه اقدامات پادوهای داخلی غرب و اعتبارزدایی از بیانیه مزبور برآمده‌اند.

به‌عنوان نمونه، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب که در پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان و جعل نظرسنجی در دهه هشتاد، محکوم شد و علی‌النهایه با عجز و التماس مشمول عفو شد با تجاهل درخصوص بازداشت خبرنگاران خودفروخته نوشت: «اینکه فکر کنیم الهه محمدی پس از سال‌ها کار حرفه‌ای موفق، رفته دوره ببینه که با ارزش خبری آشنا بشود و بعد برود سقز گزارش خبری بدهد، مثل این است که دکترای ریاضی را ببریم تا جدول‌ ضرب یاد بگیره.»

همچنین «مهدی رحمانیان» مدیرمسئول روزنامه شرق درباره بیانیه مشترک نهادهای امنیتی کشور و اتهام جاسوسی و آموزش نیلوفر حامدی (خبرنگار شرق) در خارج از کشور به نیت اعتراض، گفت: «اینها خبرنگار هستند و کار خبری خود را کرده‌اند. می‌گویند این خبرنگاران توسط بیگانگان آموزش دیده‌اند که بروند خبر تهیه کنند! خب چرا بیگانگان آنها را آموزش بدهند؟»

وی در پاسخ به این پرسش که نیلوفر حامدی برای انتشار خبر و گزارش سقز با شما هماهنگ بوده است، اظهار کرد: «هرچه درباره او می‌گویند دروغ است... نیلوفر از ابتدا تا انتهای این موضوع با من هماهنگ بود. انتشار عکس و خبر توسط خبرنگار رسالت یک خبرنگار است و اگر کسی این کار را انجام داده وظیفه خبرنگاری خود را انجام داده است.»

طیف مدعی اصلاح‌طلب همچنین در پوشش «هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران» در بیانیه و نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، پادویی سرویس‌های بیگانه را «اقدامات حرفه‌ای دو همکار حرفه‌ای» خواندند و ضمن حمایت از دو خبرنگار نیابتی دشمن، بیانیه دو نهاد اطلاعاتی را «غیرقانونی و در تقابل با آزادی قانونی» قلمداد کردند.

در حالی که حتی «ذبیح‌الله مجاهد»، سخنگوی طالبان، حمله تروریستی داعش را شدیداً محکوم می‌کند و به مردم ایران تسلیت می‌گوید، «آذر منصوری»، عضو شورای مشاوران رئیس دولت اصلاحات و معاون سیاسی دبیر کل «جبهه مشارکت»، با «جان‌باخته» نامیدن شهدای مظلوم این حادثه، از قضاوت نکردن پیرامون حادثه تروریستی شاهچراغ تا مشخص شدن ابعاد آن سخن می‌گوید!

حمایت هسته سخت مدعیان اصلاحات از خبرنگاران و عناصر فعال خود چیز عجیب ‌و غریبی نیست چراکه آنچه باعث طغیان و اعتراض آنها علیه بیانیه نهادهای امنیتی شده، ترس از دست عدالتی است که قرار است ‌گریبان آنها را بگیرد.

تیز کردن قمه اوباش و مسلح کردن تفنگ داعشی‌ها، کارویژه رسانه‌های زنجیره‌ای در اعتراضات اخیر بوده است. براساس همین واقعیت بود که مردم بابصیرت ایران که دل در گروی رهبر و نظام انقلابی خویش دارند در مراسم راهپیمایی روز جمعه ضمن محکوم کردن اقدامات ناجوانمردانه دشمن و خیانت‌های شبکه نیابتی غرب شعار می‌دادند؛ «آشوبگر، داعشی پیوندتان مبارک».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو