ریمستر فال‌اوت ۳ و دووم جدید لو رفتند؛ افشای فهرست بازی های جدید بتسدا

منبع: زومجی

4

1402/6/28

12:13


ریمستر فال‌اوت ۳ و دووم جدید لو رفتند؛ افشای فهرست بازی های جدید بتسدا

دادگاه مایکروسافت علیه کمیسیون تجارت فدرال (FTC) تمام شده، اما همچنان اطلاعات شگفت‌انگیزی از آن لو می‌روند. یک بیانیه از فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت در اکتبر ۲۰۲۲ فهرست آثار بتسدا برای عرضه تا سال مالی ۲۰۲۴ را لو داده است.

در این سند نام پروژه هیبیکی (احتمالا Hi-Fi Rush) درکنار استارفیلد و ردفال برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۱ و ایندیانا جونز ماشین گیمز برای سال مالی ۲۰۲۲ به چشم می‌خورد. چون این سند مال سال ۲۰۲۰ است و حداقل دو بازی با تأخیر عرضه شدند و ایندیانا جونز هم تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ عرضه نخواهد نشد، احتمالا تاریخ عرضه دیگر آثار معتبر نیست و تغییر یافته است. مثلا The Elder Scrolls 6 برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده بود، اما اسپنسر به تازگی گفت حداقل پنج سال تا عرضه آن فاصله داریم. سند تازه‌تری که دیروز منتشر شده بود هم تایید کرد این بازی حداقل تا ۲۰۲۶ عرضه نمی‌شود.

البته نکته جالب این سند درباره دیگر بازی‌های بتسدا است؛ مثل ریمسترهای The Elder Scrolls 4: Oblivion و فال‌اوت ۳، درکنار DOOM Year Zero با بسته الحاقی و Dishonored 3. دنباله Ghostwire: Tokyo، دو پروژه جدید با نام‌های پروژه Kestrel و پروژه پلاتینیوم و یک بازی لایسنس‌شده هم در این سند حاضر هستند. البته هنوز هیچکدام از این آثار به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند و باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو