واکنش دختر سردار سلیمانی به فاجعه شیراز

منبع: برترین ها

9

1401/8/8

11:11


حمله تروریستی به شاهچراغ موضوعی بود که از جانب اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گرفت و برخی اعضا در تذکرهای خود خواهان معرفی عاملان حادثه شدند.

همشهری آنلاین: حمله تروریستی به شاهچراغ موضوعی بود که از جانب اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گرفت و برخی اعضا در تذکرهای خود خواهان معرفی عاملان حادثه شدند.

نرجس سلیمانی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عاملان، آمران و محرکین حادثه خونین حرم شاهچراغ(ع) باید به آحاد ملت معرفی شوند.

او با اشاره به استفاده از تراموا در تهران، یادآور شد: بدنه اصلی حمل و نقل تهران بر اساس خدمات رسانی اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو است. ستون فقرات حمل و نقل را مترو تشکیل می دهد و تا قبل از تکمیل آن، ورود به سایر ابزار حمل و نقل را دانش روز دنیا تأیید نمی کند. تراموا با زیرساخت های لازم تهران در حوزه حمل و نقل تناسب ندارد. 

سلیمانی همچنین تصریح کرد: باید کلیه خطوط مترو را تکمیل کرد و کاهش زمان انتظار مسافر به مدت ایده آل دو دقیقه را به نتیجه رساند.

حبیب کاشانی خزانه دار شورا نیز از فاطمیون و مردم ایران برای ورود داعش و حادثه خونین حرم شاهچراغ عذر خواهی کرد و به خانواده های این شهدا تسلیت گفت.

سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورا در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی باید هرچه سریعتر تروریست‌ها را شناسایی کنند، گفت: عاملان این اتفاقات باید به مردم معرفی شوند.

نظرات


تصویری


ویدئو