درخواست برای تغییر نام شهرک اکباتان

منبع: برترین ها

17

1401/8/9

16:38


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان، گفت: مطالبه گری زیادی برای تغییر نام شهرک اکباتان به نام متبرک شهید مدافع امنیت «آرمان علی وردی» وجود دارد و در این زمینه کمپین‌های زیادی تشکیل شده است.

همشهری آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان، گفت: مطالبه گری زیادی برای تغییر نام شهرک اکباتان به نام متبرک شهید مدافع امنیت «آرمان علی وردی» وجود دارد و در این زمینه کمپین‌های زیادی تشکیل شده است.

درخواست برای تغییر نام شهرک اکباتان

 علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر گفت: در کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر تهران حتما معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد تا مطالبه شهروندان عزیز تهرانی پاسخ داده شود.

او افزود: شورای اسلامی شهر تهران در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.

طلبه بسیجی آرمان علی وردی ۲۱ ساله از شهدای ناآرامی‌های اخیر است که چهارشنبه شب (۴ آبان ۱۴۰۱) در منطقه اکباتان تهران مجروح و به شهادت رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو