فال آنلاین هفتگی ۷ تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱

منبع: جدول یاب

29

1401/8/14

01:11


در این مطلب از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال هفته متولدین ماه های مختلف سال را برایتان قرار داده ایم. عموما انسان ها به این دلیل فال می گیرند که از اتفاقی که در آینده شاید اتفاق بیافتد باخبر شوند اما آیا واقعا فال می تواند از آینده کسی خبری بدهد؟ ما از راز قانون جاذب فهمیدیم که تخته سیاهی در آسمان وجود ندارد که آینده انسانها در آن نوشته شده باشد و سرنوشت هر کس به دست خودش نوشته می شود و این نوشته ای نیست که ما مجبور به اجرای مفاد آن باشیم.

فال هفته

فال هفته

فال متولدین فروردین

در مورد یک مسئله کاری برای رسیدن به خواسته تان باید قدم به قدم و پله به پله پیش بروید. با توجه به شرایط این روزهایتان بهتر است به امور معنوی اهمیت بیشتری بدهید. دست و دلبازی اگر در حد اعتدال باشد خوب است وگرنه شما را به دردسر می اندازد.

فال متولدین اردیبهشت

توجه به همسایه تان و احترام به او بسیار ضروری و پسندیده است، مبادا از آن غافل شوید. بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و بخشی از اوقاتتان را به ورزش اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری بهتر است با افراد معتمد و دانا مشورت کنید. منتظر یک تلفن باشید.

فال متولدین خرداد

در حال حاضر بهتر است تا می توانید با کسی وارد شراکت نشوید. برای جلو رفتن و گذشتن باید دری را ببندید تا در دیگر و تازه ای به رویتان باز شود. به جای تنها ماندن وقتتان را در کنار دوستانتان بگذرانید. به هر کاری که دوست دارید و فرصت انجامش را قبلا نداشته‌اید مشغول شوید.

فال متولدین تیر

در محیط کار حواستان را جمع کنید، فرصتی به دست خواهید آورد که اگر از آن درست استفاده کنید اوضاع مالی تان به مراتب بهتر خواهد شد. خوشبختانه مدتی است تاثیر خوبی بر روی دیگران می گذارید و در هر محفل یا مجلسی حضور می یابید انرژی مثبت به دیگران منتقل می کنید. حواستان به افراد تازه باشد.

فال متولدین مرداد 

مذاکرات مفید و جالبی با همکاران یا دوستان خواهید داشت که موجب نشاط و انبساط خاطرتان می شود. خرید کوچکی می کنید هم خودتان و هم کسی که دوستش دارید را با این کار خوشحال می کنید. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید، سلامتی تان چیزی نیست که با آن شوخی کنید.

فال متولدین شهریور

به خودتان بیشتر اهمیت بدهید. شخصی برای اثبات حرفی یا انجام کاری از شما زمان می خواهد، شرط و شروطتان را بی رودربایستی بیان کنید و بعد به او زمان بدهید، ضرر نمی‌کنید. تهیه یک وسیله ضروری را عقب نیندازید، بی جهت کارها را برای خودتان سخت تر می کنید.

فال متولدین مهر

با یک برنامه ریزی دقیق به طور غیر مترقبه ای به یکی از اهداف خود خواهید رسید. احترام به پدر و مادر و نیکی کردن به آنها را در اولویت قرار دهید. به هر کسی دست دوستی ندهید. از قرض گرفتن آن هم بدون حساب و کتاب حذر کنید حتی اگر وام بانکی باشد.

فال متولدین آبان

رسیدن خبری باعث می شود در تصمیمتان تغییری کوچک بدهید. پیغام یک دوست را هرچه زودتر جواب بدهید و از برزخ خارجش کنید. خوابی که دیده اید برای دیگران تعریف نکنید. اگر از کسی دلخوری دارید به خود او بگویید و از پیغام و پسغام بپرهیزید وگرنه مسئله بغرنج تر می شود.

فال متولدین آذر

مطالعه کتاب های گوناگون یا گوش کردن به پادکست می تواند ذهن شما را پرورش بدهد. روزهای سخت فعلی را به زودی پشت سر گذاشته و به گشایش می رسید. قول خرید هدیه ای را به عزیزی داده اید که نباید فراموش شود. هرچه زودتر در مورد خرید آن اقدام کنید.

فال هفته

فال هفته

فال متولدین دى 

مورد انتقاد قرار می گیرید اما نباید از کوره در بروید و پرخاشگری کنید. به انتقادها توجه کنید و از آن برای بهتر شدن شرایطتان بهره ببرید. نزدیکان شما بدخواهتان نیستند و هرچه می گویند به نفع شماست، بپذیرید که شما به تمامی اطلاعات دسترسی ندارید.

فال متولدین بهمن

انجام کاری مهم به شما سپرده می شود با این کار ساده برخورد نکنید. حواستان باید به تمام جزئیات باشد. یک اشتباه کوچک شما را برای همیشه در مقابل دیگران شرمنده می کند. برای رفع مشکلتان از آن فرار نکنید، با آن روبرو بشوید تا بتوانید از آن بگذرید.

فال متولدین اسفند

خبری به گوشتان می رسد این خبر را بهتر است نشنیده بگیرید تا به شما مربوط نشده دخالتی نکنید و حرفی نزنید. برای یک دوست کار کوچکی از دستتان بر می‌آید که برای او بسیار مهم است. برای شروع کاری منتظر رسیدن خبری از جایی هستید کمی صبور باشید به زودی این خبر به دستان می رسد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو