دانلود بازی Dave the Diver برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Dave the Diver برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

74

1401/8/14

22:23


5/5 - (1 امتیاز)

در بازی Dave the Diver قرار است که دریایی محسورکننده پر از انواع موجودات غول پیکر و گونه‌های ماهی را به نظاره بنشینید. اگر در مورد موجودات دریایی کنجکاو هستید و دوست دارید بدانید که آن‌ها کی و کجا ظاهر می‌شوند، باید مواد تازه را جمع آوری کرده و از تهدید موجودات تهدید آمیز هم دوری کنید. اکو سیستم دریایی شگفت انگیزی را در بازی می‌بینیم و مصنوعات مرموز باستانی هم کمک می‌کنند که حس خوبی از گشت و گذار در بازی داشته باشید. دریایی پر از رمز و راز و معما را در بازی می‌بینیم و قرار است که هر کدام از آن‌ها مراحلی تازه را پیش روی شما قرار دهند.

Dave the Diver (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-DAVE-THE-DIVER

باید رستوران خود را راه‌اندازی کرده و از مواد تازه‌ای که گرفته‌اید برای تهیه و فروش سوشی‌های خاص استفاده کنید. یک سری مشتریان خاص هم در ادامه خواهید داشت که با بازدید غافلگیرانه قرار است سفارش متفاوتی داشته باشند. خطرات زیادی در اعماق دریا نهفته است و پدیده‌های عجیبی هم در حال روی دادن هستند. موجودات ناشناخته در این سرزمین حضور ارند و همیشه باید اطمینان حاصل کنید که وسایل‌تان به خوبی تقویت شده است. برای دفاع از خودتان باید ابتدا به سراغ موجودات غول پیکر رفته و شر آن‌ها را از سرتان باز کنید. کاوش عمیق‌تر به شما امکان می‌دهد که پول بیشتری را برای رستوران سوشی خود پیدا کنید.

info

An enchanting sea full of all kinds of giant creatures and fish species. Aren’t you curious about marine creatures that you never know when and where they will appear? Collect fresh ingredients while avoiding the threat of menacing creatures. Wonderous marine ecosystems and mysterious ancient artifacts. A sea full of mysteries and puzzles.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 bit

Processor: Intel Core i3 Dual Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTS 450 / AMD Radeon HD 3850

DirectX: Version 9.0

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Windows Compatible Audio Device

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i5~i7 Quad Core

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce GTX 750Ti / AMD Radeon R9 270x

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Windows Compatible Audio Device

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Dave the Diver برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا سوم نوامبر 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی DAVE THE DIVER (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو