فیلم گرگینه در شب 2022 (Werewolf by Night) | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم گرگینه در شب 2022 (Werewolf by Night) | داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

49

1401/8/15

22:29


فیلم گرگینه در شب 2022 (Werewolf by Night) | داستان، بازیگران و نمرات

فیلم گرگینه در شب 2022 یک فیلم اکشن ماجراجویی فانتزی آمریکایی، از سرویس دیزنی بر اساس کمیک‌های مارول است. امروز قصد داریم به معرفی و بررسی فیلم Werewolf by Night بپردازیم.

فیلم گرگینه در شب 2022 یک فیلم ویژه تلویزیونی آمریکایی به کارگردانی مایکل جیاکینو (Michael Giacchino) و نویسندگی هدر کوئین (Heather Quinn) و پیتر کامرون (Peter Cameron) برای سرویس استریم دیزنی پلاس است که بر اساس کمیک‌های مارول با شخصیتی به همین نام ساخته شده‌است. این اولین ارائه ویژه استودیوی مارول در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. این فیلم ویژه توسط استودیو مارول تهیه شده‌است و گروهی مخفی از شکارچیان هیولا را دنبال می‌کند که برای یافتن یک یادگار قدرتمند رقابت می‌کنند و در مقابل یک هیولای خطرناک قرار می‌گیرند. تاریخ اکران فیلم Werewolf by Night برابر 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) است. با معرفی فیلم سینمایی گرگینه در شب ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

در ویدیو زیر می‌توانید تریلر فیلم سینمایی Werewolf by Night را تماشا کنید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم گرگینه در شب 2022

فیلم Werewolf by Night

در یک شب تاریک و غم انگیز، گروهی مخفی از شکارچیان هیولا از سایه‌ها بیرون می‌آیند و پس از مرگ رهبرشان در معبدی جمع می‌شوند. در یک یادبود عجیب و وحشتناک از زندگی رهبر، شرکت کنندگان در رقابتی مرموز و مرگبار برای شکار یک یادگار قدرتمند قرار می‌گیرند که در نهایت آنها را با یک هیولای خطرناک روبرو می کند. فیلم Werewolf by Night با الهام از فیلم‌های ترسناک دهه‌های 1930 و 1940، هدف ویژه هیجان‌انگیز، برانگیختن حسی از ترس و وحشت است، همراه با تعلیق و ترس فراوان در طول مسیر، در حالی که در تماشای گوشه‌ای از دنیای سینمایی مارول قرار داریم. مدت زمان فیلم گرگینه در شب 2022 برابر 53 دقیقه است.

بازیگران فیلم گرگینه در شب 2022

شخصیت گرگینه در شب برای یک فیلم سینمایی تا می 2001 برنامه‌ریزی شده بود تا از استودیو مارول مجوز بگیرد و توسط Dimension Films توزیع شود. هانس رودیونوف در ژوئن 2002 و به دنبال چند پیش‌نویس توسط جان فاسانو (John Fasano)، فیلمنامه را می‌نوشت، و Crystal Sky Picture قرار بود فیلم را تولید کند. و در ماه نوامبر، Crystal Sky Picture در حال آماده شدن برای فیلمبرداری فیلم در بریتانیا طی شش ماه بعد بود. نوامبر بعد، Crystal Sky Picture قصد داشت کارگردان و بازیگران را به زودی معرفی کند و فیلمبرداری را در سال 2006 آغاز کند، اما این امر محقق نشد. استودیوی مارول در فوریه 2019 قصد داشت از این شخصیت در پروژه دنیای سینمایی مارول (MCU) استفاده کند، اما بار دیگر به دلیل برنامه‌های استودیو مارول برای این شخصیت این پروژه لغو شد.

در آگوست 2021، مارول استودیو در حال توسعه یک فیلم تلویزیونی ویژه با مضمون هالووین برای دیزنی پلاس بود که بر اساس گزارش‌ها بر روی Werewolf by Night متمرکز بود، مایکل جیاکینو برای کارگردانی این فیلم یک ساعته تا مارس 2022 استخدام شد، پس از چندین فیلم مارول شایعه شده بود که از دسامبر 2021 یک پروژه مارول دیزنی پلاس را کارگردانی می‌کند. در سپتامبر آن سال، استودیو مارول رسما این فیلم را با عنوان Werewolf by Night معرفی کرد. و به عنوان اولین ارائه ویژه استودیو مارول توصیف شد.

هدر کویین و پیتر کامرون با همکاری یکدیگر فیلمنامه را بر اساس داستانی از کوین نوشتند؛ کوین و کامرون قبلا نویسندگی آثاری از مارول را به عهده داشتند مانند: WandaVision (2021) و Moon Knight (2022). جیاکینو گفت این فیلم تلویزیونی از فیلم‌های ترسناک دهه‌های 1930 و 1940 الهام گرفته است و آن را با فیلم Poltergeist (1982) مقایسه می‌کند، که تأثیر عمده‌ای برای فیلم‌های ویژه داشت.

انتظار می‌رفت فیلمبرداری در اواخر مارس 2022 در Trilith استودیو در آتلانتا، جورجیا، با عنوان کاری Buzzcut آغاز شود اما در 29 مارس آغاز شده بود. زوئی وایت (Zoë White) به عنوان فیلمبردار خدمت می کرد، پیش از این انتظار می‌رفت که فیلمبرداری در فوریه آغاز شود و تا مارس ادامه یابد. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم گرگینه در شب ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

گائل گارسیا برنال در نقش جک راسل/ گرگینه در شب

نقد فیلم گرگینه در شب 2022

گائل گارسیا برنال متولد 30 نوامبر 1978 (43 سال) بازیگر و تهیه‌کننده مکزیکی است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های Bad Education، بیوگرافی The Motorcycle Diaries، روانشناختی درام Amores perros، فیلم مکزیکی جاده‌ای Y tu mamá también، روانشناختی درام Babel، انیمیشن Coco و جک راسل در فیلم گرگینه در شب 2022 شناخته شده‌است.

لورا دانلی در نقش السا بلاداستون، دختر بیگانه

دانلود فیلم گرگینه در شب 2022

لورا دانلی متولد 24 ژوئن 1982 (40 سال) یک هنرپیشه اهل ایرلند شمالی است. او در سال 2005 در درام Sugar Rush از کانال 4 برای اولین بار روی پرده ظاهر شد. او همچنین برای حضور در مجموعه تلویزیونی تاریخی Outlander، سریال تاریخی فانتزی Britannia و سریال جنایی درام The Fall، نقش اصلی او در نقش آمالیا ترو در The Nevers (2021) از شبکه HBO و به عنوان شخصیت اصلی در فیلم ایرلندی Insatiable (2008) شناخته شده‌است.

در آوریل 2018 او جایزه بهترین بازیگر زن را در جوایز اولیویه برای بازی در The Ferryman دریافت کرد. در سال 2019 او برای همین نقش در Broadw نامزد جایزه تونی بهترین بازیگر زن شد.

هریت سانسوم هریس در نقش بیوه اولیس و نامادری السا

داستان فیلم گرگینه در شب 2022

هریت سانسوم هریس متولد 8 ژانویه 1955 (67 سال) یک هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر بازی‌های تئاترش و برای ایفای نقش بیبه گلیزر در فیلم Frasier و فلیسیا تیلمن در سریال Desperate Housewives شناخته شده است.

هریس در سال 2002 به عنوان بازیگر نقش اول زن در موزیکال Thoroughly Modern Millie برنده جایزه تونی شد. او علاوه بر تلویزیون و تئاتر، در فیلم‌های مختلفی از جمله فیلم نولان Memento، سوپرنچرال کمدی سیاه Addams Family Values، کمدی ساتیر Nurse Betty و فیلم تاریخی درام Phantom Thread حضور داشته است.

امتیازات و بررسی فیلم گرگینه در شب 2022

در نقد فیلم گرگینه در شب 2022 باید بگوییم که این فیلم واکنش خوبی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد و توانست نمره 7.2 از 10 را در IMDb و در نظرسنجی گوگل 84 درصد علاقه تماشاگران را به خود جلب کند. همینطور در نقد و بررسی راتن تومیتوز، 91 درصد از نقدهای منتقدان مثبت هستند. همچنین در متاکریتیک تا کنون 17 نقد دریافت کرده که از آنها 12 نقد مثبت و 5 نقد متوسط بوده‌است و میانگین امتیازی که این فیلم دریافت کرده 69 از 100 است. در ادامه به بررسی چندی از نمرات فیلم Werewolf by Night می‌پردازیم.

Collider | مگی بوکلا (91)

در فیلم گرگینه در شب 2022، مارول چراغ‌ها را خاموش می‌کند و از پله‌های زیرزمین تاریکی که هر طرفدار ترسناکی می‌داند دردسرساز است پایین می‌آید. اگرچه واقعاً، همه ما آنقدر مجذوب آنچه در پایین است هستیم که به آنها بگوییم متوقف نشوند.

Consequence | بن کای (91)

فیلم Werewolf by Night فیلم ویژه هالووین درباره گرگینه‌ای که به فیلم‌های هالیوود کلاسیک ادای احترام می‌کند. فیلم گرگینه در شب 2022 بیش از موفقیت آمیز است. نقش اول قوی و کارگردانی استادانه جیاکینو، این اثر را به یک بازی دلپذیر برای هالیوود تبدیل کرده‌است.

IndieWire | ماریسا میرابلا (83)

خط داستان فشرده و مختصر است، اما ولع بیشتری را در فرد ایجاد می کند. با استفاده از عناصر کمدی سیاه، عاشقانه روشن و دوستی، فیلم گرگینه در شب 2022 با موفقیت می‌تواند بین لذت و ترس تعادل برقرار کند.

Variety | جوردن موروا (80)

فیلم Werewolf by Night ترسناک‌ترین و خونین‌ترین پروژه مارول است که با 53 دقیقه زمان انجام می‌شود، یک غذای عالی و به اندازه میان وعده هالووین است که به وحشتناک‌ترین فصل‌ها می‌رود.

Rolling Stone | دیوید فیر (80)

جیاکینو بیشتر به خاطر کارهای موسیقایی‌اش شناخته می‌شود، موسیقی بد خلق و ترسناک بتمن متعلق به اوست، اما به‌عنوان کارگردان، او درک خوبی دارد که چگونه می‌تواند روحیه‌اش را بدون از دست دادن شتاب حفظ کند. می‌توانیم از حواس‌پرتی‌های خلاقانه‌تری از ساختن دنیای موندو مانند این استفاده کنیم. فقط آنها را بیش از یک بار در هر ماه کامل رها کنید.

فیلم گرگینه در شب 2022

CNET | ریچارد ترنهولم (79)

خود را برای شادی و هیجان کاملاً یکپارچه با سیستم عامل آماده کنید، همانطور از لذتی که آنها به آن می‌گویند گرگینه در شب!

CNN | برایان لووری (75)

فیلم گرگینه در شب 2022 با عضله‌های مختلف منعطف می‌شود، فیلم ویژه‌ هالووین است که به‌عنوان ادای دین سیاه و سفید به فیلم‌های هیولایی هالیوودی دهه‌های 1930 و 1940 طراحی شده است. این فیلم که با طنز خشم آلود و در حین استفاده از ربع‌های ناشناخته داستان‌های مصور گفته می‌شود، برای بچه‌های کوچکتر کمی ترسو مناسب نیست، اما هدیه‌ای برای طرفدارانی است که احتمالات هیولایی فریبنده‌ای را ایجاد می‌کند.

The Hollywood Reporter | دان فینبرگ (70)

فیلم گرگینه در شب 2022 با تنها 52 دقیقه و مشخصاً سبکی متفاوت در داستان و شخصیت‌های فرعی، این یک چیز کوچک اما نسبتاً سرگرم‌کننده است، که با بازی‌های اصلی گائل گارسیا برنال و لورا دانلی بالاتر از یک تمرین سبک است.

RogerEbert.com | برایان تالریکو (63)

در حال حاضر، فیلم Werewolf by Night یک انحراف کاملاً دلپذیر است که هرگز به پتانسیل کامل خود تبدیل نمی‌شود.

The Playlist | رودریگو پرز (58)

در نهایت، فیلم گرگینه در شب 2022 در بهترین حالت سرگرم‌کننده، در بدترین حالت فراموش‌شدنی و یکبار مصرف است و راهی سریع و آسان برای معرفی شخصیت‌های این عنوان Elsa Bloodstone و Man-Thing به استودیو مارول.

Radio Times | دیوید کرایگ (40)

فیلم گرگینه در شب 2022 اگرچه در بخش‌هایی به اندازه کافی قابل تماشا و لذت‌بخش است، اما این داستان کوتاه تک شات آن موفقیتی که شایسته آن بود نیست، با یک حیله که به سرعت فرسوده شده‌است برای طرحی کاملاً فاقد محتوا است.

کلام آخر

فیلم Werewolf by Night

در این مقاله از پلازا به نقد و بررسی فیلم Werewolf by Night پرداختیم؛ ژانر فیلم گرگینه در شب ۲۰۲۲، ماجراجویی و اکشن ترسناک فانتزی محصول 2022 با بازی ستارگانی مانند گائل گارسیا برنال و لورا دانلی که هم در نظر منتقدان و هم تماشاگران فیلم موفقی بوده. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ آیا برای دانلود فیلم گرگینه در شب 2022 ترغیب شدید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا درباره فیلم Werewolf by Night به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو