آغاز فیلم‌برداری فیلم Ballerina با نقش‌آفرینی آنا د آرماس

منبع: زومجی

24

1401/8/16

10:22


آغاز فیلم‌برداری فیلم Ballerina با نقش‌آفرینی آنا د آرماس

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری فیلم Ballerina (بالرین) با نقش‌آفرینی آنا د آرماس در شهر پراگ آغاز شده است. این اسپین-آف مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) در هتل اپرا و ایستگاه اصلی راه‌آهن پراگ فیلم‌برداری خواهد داشت و تیم سازنده برای تصویربرداری به سایر شهرهای اطراف جمهوری چک نیز خواهد رفت. فیلم‌برداری این فیلم در طول ۳ ماه تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۶ بهمن ۱۴۰۱) در جمهوری چک انجام می‌شود.

مشارکت کیانو ریوز در این پروژه تأیید نشده، اما این هنرپیشه‌ی سرشناس اخیرا در حومه‌ی پراگ با تعدادی از طرفدارها عکس گرفته است. با‌توجه‌به حضور ستاره‌ی فیلم‌های John Wick در محل فیلم‌برداری Ballerina دور از ذهن نیست که این بازیگر یک نقش کوتاه یا افتخاری در فیلم داشته باشد. جزئیات زیادی از فیلم بالرین در دست نیست، اما آنا د آرماس احتمالا نقش بالرینی را ایفا خواهد کرد که یونیتی فیلان نقش آن را در فیلم جان ویک ۳ بازی کرد.

لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard (آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر) به صندلی کارگردانی فیلم Ballerina تکیه زده است و فیلم‌نامه‌ی آن را شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) به رشته‌ی تحریر درآورد. اوایل سال جاری آنا د آرماس اعلام کرد که امرالد فنل، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) به این پروژه پیوسته است تا با ایجاد تغییراتی فیلم‌نامه‌ی آن را بهبود بخشد.

فیلم Ballerina تنها پروژه‌ی در دست تولید از مجموعه‌ی John Wick نیست. مراحل تولید فیلم John Wick: Chapter 4 اخیرا پس از فیلم‌برداری در مکان‌هایی نظیر برلین به پایان رسید و برای اکران در بهار سال آینده آماده می‌شود. پروسه‌ی تولید فیلم John Wick: Chapter 5 نیز به‌زودی آغاز خواهد شد. سریال The Continental (کانتیننتال)، پیش‌درآمد جان ویک با نقش‌آفرینی مل گیبسون نیز اوایل امسال در مجارستان فیلم‌برداری شد.

وقایع سریال The Continental چهل سال پیش از حوادث فیلم‌های جان ویک رخ می‌دهد و ماجراهای مرد جوانی با نام وینستون اسکات را روایت می‌کند که روزی پابه‌سن می‌گذارد و به کاراکتری تبدیل می‌شود که ایان مک‌شین نقش آن را بازی می‌کند. سریال کانتیننتال دورنمایی از شهر نیویورک در دهه‌ی ۱۹۷۰ را تصویر می‌کند و وینستون اسکات جوان را در مقام هتل‌داری جویای نام نشان می‌دهد که پناهگاهی برای افراد ناخوش‌آیند ایجاد می‌کند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو