بیوگرافی تیلور لاتنر و مرور زندگی شخصی این هنرپیشه هالیوودی

بیوگرافی تیلور لاتنر و مرور زندگی شخصی این هنرپیشه هالیوودی


منبع: آرگا

30

1401/8/17

11:08


در این مطلب به بیوگرافی تیلور لاتنر و مرور زندگی این بازیگر آمریکایی از دو لحاظ شخصی و حرفه ای خواهیم پرداخت. دعوت می کنیم همراه ما باشید.

تیلور لاتنر با نام کامل تیلور دنیل لاتنر در یازدهم فوریه سال ۱۹۹۲ در گراند رپیدز میشیگان آمریکا به دنیا آمد. او به واسطه ی نقش آفرینی در مجموعه فیلم های «گرگ و میش» در نقش جیکوب بلک مشهور شد. در ادامه با بیوگرافی تیلور لاتنر بازیگر موفق آمریکایی آشنا خواهید شد.

آشنایی با زندگینامه تیلور لاتنر

بیوگرافی تیلور لاتنر بازیگر مطرح آمریکایی

تیلور لاتنر اگرچه بیشتر شهرت خود را مدیون ایفای نقش جیکوب بلک در مجموعه فیلم های «گرگ و میش» می باشد ولی دیگر آثار وی همچون «دنی فانتوم»، «دوجینش ارزان تر است»، «ماجراهای پسر کوسه ای و دختر گدازه ای در بعد سوم» نیز در به وجود آمدن شهرت و محبوبیت او موثر است. در ادامه بیشتر و کامل تر به بیوگرافی تیلور لاتنر خواهیم پرداخت.

مروری بر شرح زندگی تیلور لاتنر

بیوگرافی تیلور لاتنر و ازدواج او

مروری بر شرح زندگی تیلور لاتنر

خانواده تیلور لاتنر

مادر وی دبورا لاتنر در کمپانی توسعه نرم افزار فعالیت می نماید و پدر وی نیز به نام دنیل لاتنر خلبان شرکت هواپیمایی میانه غربی بوده است. این بازیگر دارای یک خواهر کوچکتر از خودش به اسم ماکنا می باشد. تیلور لاتنر دارای ۱۷۴ سانتی متر قد است. مجلاتی همچون جی کیو، رولینگ استون و مردم از وی بعنوان نماد جذابیت نام برده اند و مجله مردم او را نماد آتی فرهنگ مردمی معرفی کرده اند.

هنرپیشگی را از زمان کودکی آغاز نمود و به همین خاطر همیشه در دوران مدرسه اذیت می شد. وقتی ۶ ساله بود مشغول ورزش کاراته شد و هر ساله در رقابت های گوناگون موفق شد جایزه دریافت نماید. تیلور لاتنر با مشارکت در رقابت های ملی با مایکل چاتورانتابوت هنرپیشه و بدلکار تایلندی- آمریکایی آشنا گردید و سال های متمادی تحت نظر وی تمرین نمود تا در نهایت وقتی ۸ سال داشت به کمربند سیاه در این ورزش دست پیدا کرده و قهرمانی های جهانی متعددی را در لیگ نوجوانان کسب کند. در واقع قابلیت بازیگری وی توسط مایکل چاتوران تابوت کشف گردید که با اصرار از سوی وی سرانجام لاتنر به ورود به دنیای بازیگری قانع شد. با وجود این که تیلور لاتنر در تست بازیگری ناموفق بود؛ ولی فضای استودیو توجه او را به خود جلب نمود و موجب شد تا بازیگری را بعنوان شغل آینده خویش برگزیند.

تیلور دوران تحصیلات متوسطه ی خویش را در مدرسه ی «والنسیا» پشت سر گذاشت و عاقبت در ۲۰۰۲ جهت افزایش تمرکز خویش بر روی هنرپیشگی با خانواده خود به لس آنجلس مهاجرت نمود. شروع فعالیت او در زمینه بازیگری به سن ۱۹ سالگی در فیلم سینمایی گرگ و میش باز می گردد که به واسطه ی آن به خوبی مورد توجه قرار گرفت و مشهور شد.

آشنایی با بیوگرافی تیلور لاتنر

بیوگرافی تیلور لاتنر و گذری بر آثار وی

زندگینامه تیلور لاتنر و شهرت با فیلم گرگ و میش

فعالیت تبلیغاتی

تیلور لاتنر وقتی تنها ۷ سال داشت در برنامه های گوناگون حضور پیدا می کرد و در همان زمان بخشی از تبلیغات برگر کینگ را عهده دار بود تا در نهایت در سن ده سالگی همراه خانواده به لس آنجلس نقل مکان کردند. تیلور لاتنر و پدر و مادر وی جهت مشارکت در تست های بازیگری سالها از میشیگان به لس آنجلس می رفتند و برخی مواقع تا اول آغاز مدرسه ها بر می گشتند. رفت و آمد آنها برای لاتنر خسته کننده بود و در کم شدن کیفیت مطلوب رابطه او با همکلاسی های خود تاثیر می گذاشت؛ در نتیجه در ۲۰۰۲ پدر و مادر تیلور مصمم شدند تا به کالیفرنیا مهاجرت کنند.

در ۲۰۰۱ بود که تیلور لاتنر وقتی ۱۹ سال داشت موفق به بازی نقش کیسمت جوان در فیلم سینمایی «شکست ناپذیران» به عنوان نخستین تجربه بازیگری خویش شد.  بعد از کسب این تجربه در ۲۰۰۵ وقتی ۲۳ سال داشت، با ایفای نقش در ماجراهای پسر کوسه ای و دختر گدازه ای در بعد سوم مورد توجه قرار گرفت. اما در سال ۲۰۰۸ بود که در نقش جیکوب بلک در فیلم سینمایی گرگ و میش:خسوف مقابل دوربین رفت و به میزان بالایی مشهور گردید. او در این فیلم با رابرت پتینسون و کریستین استوارت هم بازی بود. در ۲۰۱۱ در فیلم سینمایی آدم ربایی نقش آفرینی و در ۲۰۱۶ در فیلم سینمایی شش کله پوک، در سال ۲۰۲۲ نیز در فیلم سینمایی تیم میزبان بازی نمود.

بیوگرافی تیلور لاتنر و ازدواج او

ورود به تلویزیون

در ۲۰۰۳ با نقش آفرینی در نقش هارون در مجموعه تلویزیونی نمایش برنی مک نخستین تجربه بازیگری خود در تلویزیون را کسب نمود و به این ترتیب به قاب تلویزیون پیوست. در ۲۰۰۵ بود که در مجموعه تلویزیونی داک داجرز مقابل دوربین تلویزیون رفت، او در ۲۰۰۵ در مجموعه ای دیگر نیز به نام دنی فانتوم نقش آفرینی نمود.

بیوگرافی تیلور لاتنر و گذری بر آثار وی

دوبلوری

تیلور لاتنر غیر از فعالیت در زمینه بازیگری در زمینه دوبلوری فعالیت دارد. از جمله صداگذاری های او می توان به صداگذاری نقش «Youngbiood» را در انیمیشن سریالی چه خبر، اسکوبی دو عهده دار بود.

زندگینامه تیلور لاتنر هنرپیشه مشهور و مطرح

روابط عاشقانه

تیلور لاتنر در زمان تحصیل دبیرستان با همکلاسی خویش به نام سارا هیکس پس از آشنایی، رابطه ای را آغاز نمودند. اما در نهایت پس از سه سال از یکدیگر جدا شدند.

آشنایی با زندگینامه تیلور لاتنر

لیلی کالینز

بعدا از ماه نوامبر سال ۲۰۱۰ با لی لی کالینز آشنا شده و رابطه ای احساسی را آغاز نمود که در ۲۰۱۱ آن هم پایان یافت.

سلنا گومز

تیلور لاتنر برای یک مدت نیز با هنرپیشه و خواننده محبوب و مشهور سلنا گومز رابطه ای عاشقانه را آغاز نمود.

زندگینامه تیلور لاتنر و رابطه اش با سلنا گومز

تیلور سوئیفت

وی از ماه اکتبر سال ۲۰۰۹ با هم بازی خود به نام تیلور سوئیفت رابطه ای عاشقانه را شروع کرد که البته دوام آن تنها در حد چند ماه بود.

آشنایی با بیوگرافی تیلور لاتنر

اوجروپولوس

وی بعد از جدا شدن از نامزد سابق خود در ۲۰۱۶ با هم بازی خویش به نام بیلی ورد رابطه ای عاشقانه را آغاز نمود، اما در ۲۰۱۷ در نهایت به جدایی ختم گردید.

تیلور زمانی نیز با رینا لاوسون و ماری اوجروپولوس وارد رابطه شد.

تیلور دُم

تیلور لاتنر ۲۰۱۸ با خانمی به اسم تیلور دُم پرستار رابطه ای عاشقانه را آغاز و در نهایت در سیزدهم نوامبر سال ۲۰۲۱ با هم نامزد نمودند.

زندگینامه تیلور لاتنر و شهرت با فیلم گرگ و میش

بیوگرافی تیلور لاتنر و روابط عاشقانه او

کمتر شنیده ها در مورد تیلور لاتنر

  • تیلور لاتنر می گوید که در انتخاب نقش های خود خیلی جدی و حساس می باشد و مدتها می باشد که انتظار پیشنهادی باارزش را می کشد.
  • در حال حاضر با خانواده و رفیقان خود لحظات خوشی را پشت سر می گذارد، به انجام ورزش های بسیار مشغول بوده و در کنار سفر دی جی بودن را می آموزد.
  • او شخصی با ویژگی های اخلاقی صداقت، دارای اراده، طبیعی و پرتلاش می باشد و معمولا خلاقیت و موفقیت های خود برای وی مهم هستند.
  • از جمله ورزش و سرگرمی هایی که انجام می دهد می توان به راگبی، دو، شنا، موتورسواری، بوکس، کاراته، موسیقی، دیدن مسابقات ورزشی اشاره داشت.
  • کریستین استوارت و رابرت پتینسون هر دو دوست صمیمی وی می باشند.
  • فیلم های شوالیه تاریکی و گلادیاتور از فیلم های محبوب او به شمار می روند.
  • تام کروز، برد پیت، دنزل واشینگتن و مت دایمون از هنرپیشگان محبوب وی می باشند.

بیوگرافی تیلور لاتنر و روابط عاشقانه او

زندگینامه تیلور لاتنر بازیگر هالیوودی

افتخارات

در بیوگرافی تیلور لاتنر به افتخارات او برمی خوریم. مجلاتی همچون رولینگ استون، جی کیو، پیپل تیلور لاتنر را نماد جذابیت معرفی نموده اند و مجله مردم (people) این هنرپیشه را نماد آینده فرهنگ مردمی دانسته است. 

در سال ۲۰۰۹ موفق شد جایزه برترین هنرپیشه قسمت مردمی و نیز جایزه منتخب قسمت نوجوانان بعنوان برترین چهره جدید جهت ایفای نقش در فیلم سینمایی گرگ و میش گردید.

در سال ۲۰۱۰ نیز موفق به کسب جایزه منتخب قسمت نوجوانان بعنوان جذاب ترین هنرپیشه، جذاب ترین لبخند و خوش پوش ترین هنرپیشه مرد فرش قرمز و برترین هنرپیشه مرد فیلم فانتزی جهت ایفای نقش در فیلم سینمایی گرگ و میش گردید.

زندگینامه تیلور لاتنر از شروع فعالیت تا شهرت

مروری بر شرح زندگی تیلور لاتنر

آشنایی با زندگینامه تیلور لاتنر

فیلم های سینمایی تیلور لاتنر

  • «ماجراهای پسر کوسه ای و دختر گدازه ای در بعد سوم» در سال ۲۰۰۵
  • «دو چینش ارزان تر است» در سال ۲۰۰۵
  • «گرگ و میش» در سال ۲۰۰۸
  • «گرگ و میش:ماه نو» در سال ۲۰۰۹
  • «روز ولنتاین» در سال ۲۰۱۰
  • گرگ و میش:خسوف» در سال ۲۰۱۰
  • آدم ربایی» در سال ۲۰۱۱
  • گرگ و میش:سپیده دم- قسمت ۱ در سال ۲۰۱۲
  • بزرگ شده ها در سال ۲۰۱۳
  • شش کله پوک در سال ۲۰۱۶

مجموعه های تلویزیونی تیلور لاتنر

  • «داک داجرز» در سال ۲۰۰۵
  • «دنی فانتوم» در سال ۲۰۰۵-۲۰۰۷
  • «ملکه های جیغ» در سال ۲۰۱۶

آشنایی با بیوگرافی تیلور لاتنر

آشنایی با زندگینامه تیلور لاتنر

زندگینامه تیلور لاتنر و شهرت با فیلم گرگ و میش

زندگینامه تیلور لاتنر از شروع فعالیت تا شهرت

در این مطلب شما را با بیوگرافی تیلور لاتنر بازیگر موفق و مطرح آمریکایی آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو