با این الگو روش پولسازی را پیدا کردم

منبع: نمکستان

19

1401/8/17

17:40


اگر شما هم بخواهید به موفقیت دست پیدا کنید می توانید الگویی را برای خود پیدا کنید که از آن در کارهایتان بهره بگیرید و بتوانید مانند یک راهنما از آن استفاده کنید. من برای پولسازی راه کسب و کار با سیب را انتخاب کردم.

اگر شما هم بخواهید به موفقیت دست پیدا کنید می توانید الگویی را برای خود پیدا کنید که از آن در کارهایتان بهره بگیرید و بتوانید مانند یک راهنما از آن استفاده کنید. من برای پولسازی راه کسب و کار با سیب را انتخاب کردم.

سیب

سیب

سیب بازارپسند و موردعلاقه در تجارت دارای قطری بین ۷ تا ۳/۸ سانتی‌متر است که درختان سیب معمولاً دارای ارتفاعی بین ۱/۸-۴/۶ متر هستند برگهای درخت سیب اغلب به رنگ سبز تیره با حاشیه‌های دندان دار و تخم‌مرغی شکل متناوب هستند شکوفه‌های این درخت پرزرق وبرق به شکل خوشه‌ای ۵ برگ و به رنگ‌های سفید و صورتی کمرنگ هستند. درختان بالغ هرساله معمولاً بین ۱۰الی ۲۰۰ کیلوگرم بار می‌دهند ومیوه درخت سیب با توجه به نوع و ارقام آن در زمان‌های متفاوتی از سال به بلوغ و رسیدگی می‌رسند که ارقام سیب گالاب، طلایی عالی، مکینتاش، فوجی، زرد، سرخ، گران اشتاین، گرنی اسمیت، زمستانه،دیرس باقابلیت ماندگاری بالایی هستند ارقام سیب گلاب، قره یاپراق،شفیع‌آبادی، قندک، سیب مربایی مشهد تابستانه وزودرس هستند.

سیب خشک حبه ای

سیب خشک حبه ای

طعم سیب خشک حبه ای برای افرادی که دچار سنگ صفرا هستند و ناراحتی های کبد را نیز می تواند در ماند کند. سیب ترش باعث ایجاد حس و حال سر زندگی کنید که این طعم در کنار میوه های مختلف می تواند ویتامینهای مختلفی را به بدن رساند و این تنوع ویتامینهای مورد نظر افراد در هر سنی را تامین نماید.در تولید سیب خشک خانگی می توان از ادویه جات مختلف مانند زیره سبز برای طعم دادن آن استفاده کرد. ادویه دارچین و فلفل طبیعت میوه خشک خانگی را گرم کند و در فصول سرد سال زمانی که سیب تازه وجود ندارد از آن استفاده نمود. مصرف میوه خشک شده این سالها مشتریان زیادی پیدا کرده است. برای خرید این محصول بهتر از مراکز عرضه میوه خشک ارگانیک مراجعه نمود تا محصولی با کیفیت و با اصالت دریافت نمود. این محصول بدون شکر و ارگانیک است و در جو ویتامین ب زیادی می توان یافت کرد.

سیب خشک شده

سیب خشک شده

در تهیه سیب خشک شده باید مواردی را رعایت کرد.  خشک شدن سیب در هوای آزاد به حداقل ۷ روز زمان نیاز دارد تا به خوبی خشک شود. سعی کنید سیب قرمز ها را طوری برش دهید که یکنواخت باشند تا از سوختن سیب های نازک در میان سیب های ضخیم جلوگیری شود. در صورتی که سیب ها را در توستر یا فر خشک می کنید باید دمای آن را تا نهایت ۷۵ درجه قرار دهید. دقت داشته باشید هر چقدر این سیب ها داخل فر بمانند بیشتر ترد می شوند. بهتر است بدانید طرز تهیه سیب خشک در فر به صورت زیر می باشد. در ابتدای کار سعی کنید از سیب هایی استفاده کنید که فاقد لک باشند سپس آنها را شسته و خشک کنید. می توان سیب را به شکل های مختلف برش داده تا به صورتی یکنواخت خشک شوند. توصیه می شود برای جلوگیری از سیاه شدن سیب آن را مدتی داخل آب نمک نگهداری کنید. افرادی هم هستند که از آبلیمو طبیعی برای جلوگیری از سیاه شدن سیب استفاده می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو