افشاگری غیرمنتظره نماینده مجلس در خصوص تاج و وزیر ورزش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران

منبع: ساعد نیوز

39

1401/8/18

08:14


ساعدنیوز: یک نماینده مجلس صحبت عجیب و جالب توجهی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی داشت.

افشاگری غیرمنتظره نماینده مجلس در خصوص تاج و وزیر ورزش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در حالی امشب در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که فداحسین مالکی از نمایندگان مجلس و رئیس اسبق هیئت مدیره پرسپولیس نیز یکی از سخنرانان این مراسم به دعوت از فدراسیون فوتبال بود.

مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم صحبت هایی در خصوص حمایت همه جانبه مجلس از تیم ملی انجام داد و برای شاگردان کارلوس کی روش آرزوی موفقیت کرد، اما در جریان صحبت های خود یک اظهار نظر عجیب هم خطاب به سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشت.

او در بخشی از صحبت های خود عنوان کرد: بنده در گذشته رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم که الحمدلله در اینجا(مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی) هم ۹۰-۸۰ درصد جمعیت پرسپولیسی هستند.

مالکی در میان تشویق برخی از حاضرین در سالن، رو به رئیس فدراسیون فوتبال کرد و گفت: البته خود آقای تاج هم که اینطور ژست گرفته و دست نمی زند، جزو پرسپولیسی ها دِبش است، اما الان در راس فدراسیون فوتبال قرار دارد، باید رعایت کند. البته آقای سجادی هم، همچنین!

این اظهار نظر ناگهانی و غیرمنتظره از سوی این نماینده مجلس موجب تعجب مهدی تاج و البته خنده های ممتد وزیر ورزش در ردیف اول سالن شد که توجه دوربین ها را هم به خود جلب کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو