بهترین اندروید باکس 2022 ؛ معرفی 9 مدل جدید [+قیمت]

بهترین اندروید باکس 2022 ؛ معرفی 9 مدل جدید [+قیمت]


منبع: تکراتو

37

1401/8/18

17:31


از  نظر شما بهترین اندروید باکس 2022 کدام است؟ اگر قصد خرید جدیدترین اندروید باکس های سال 2022 را دارید در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بهترین اندروید باکس 2022 ؛ معرفی 9 مدل جدید [+قیمت]

از  نظر شما بهترین اندروید باکس 2022 کدام است؟ اگر قصد خرید جدیدترین اندروید باکس های سال 2022 را دارید در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اندروید باکس دستگاهی است که تلویزیون غیرهوشمند شما را به یک تلویزیون هوشمند که همه‌ی قابلیت‌های اندرویدی را دارد، تبدیل می‌کند. هر دستگاهی که در درون خود اندروید داشته و بتواند به تلویزیون متصل شود یا به گفته‌ای دیگر، هر دستگاهی که android tv os را اجرا کند، یک اندروید باکس تلویزیون است.

اگر قصد خرید اندروید باکس دارید و می‌خواهید تلویزیون غیر هوشمند خود را به هوشمند تبدیل کنید پس با ما همراه باشید تا بهترین مدل های اندروید باکس 2022 را به شما معرفی کنیم.

بهترین اندروید باکس 2022

به طور کلی اندروید باکس یکی از گجت‌های مالتی‌مدیای محبوب برای هوشمندسازی تلویزیون‌های ساده و اتصال آن‌ها به اینترنت است. برای آشنایی با جدیدترین اندروید باکس های سال 2022  همراه ما باشید.

Xiaomi Mi Box S

اندروید باکس Xiaomi Mi Box S از بهترین مدل های اندروید باکس 2022 است. اگر تماشای نتفلیکس یا آمازون پرایم از اولویت‌های شماست، چاره‌ای جز خریدن اندروید باکس شیائومی ندارید. به ‌دلیل قوانین سخت‌گیرانه‌ی نتفلیکس و آمازون، دستگا‌ه‌های پخش‌کننده جهت امکان پخش با رزولوشن 1080P یا 4K، نیاز به دریافت تأییدیه از این شرکت‌ها را دارند.

این اندروید باکس در آن زمان به ‌لطف پردازنده‌ی چهارهسته‌ای S905X با قابلیت پخش 4K HDR در کنار قیمت مناسب، گزینه‌ی بسیار خوبی به‌شمار می‌آمد؛ اما به‌مرور زمان و عدم عرضه‌ی نسخه‌ی جدید، شاهد کاهش ارزش خرید دستگاه هستیم و تنها آن را برای تماشای نتفلیکس و آمازون پرایم با رزولوشن 1080p و 4K پیشنهاد می‌دهیم.

قیمت این مدل در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 2 میلیون تومان است.

Nvidia Shield TV Pro

بهترین اندروید باکس 2022

NVidia Shield TV Pro هرمی شکل با طراحی کوارتز، با به‌کارگیری 2000 میلیون ترانزیستور که اجماعی است از چیدمان مهندسی‌شده پردازنده مرکزی فوق کارآمد 8 هسته‌ای ساخته شده و بهترین اندروید باکس 2022 است.

این مدل همچنین بر پایه معماری ARM و تکنولوژی فوق پیشرفته فوتولیتوگرافی 16 نانومتری در کنار ابر پردازشگر گرافیکی +Maxwell GPU NVIDIA® Tegra® X1 با بسامد 1267MHz ساخته شده است.

این اندروید باکس با پشتیبانی از فرمت‌های صدای چندبعدی فراگیر DTS-X, Dolby Atmos و همچنین قابلیت پخش صدا با فرمت High-Res 24-Bit/192KHz، اجرای بدون نقص پیچیده‌ترین بازی‌های سه بعدی با بالاترین تنظیمات گرافیکی را بر پایه‌ی پلتفرم اندروید نه تنها ممکن می‌کند بلکه می‌توانید از هر بازی که بر روی رایانه‌های ویژه گیمینگ مبتنی بر ویندوز انجام‌پذیر باشد، لذت ببرید.

قیمت این مدل در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 11 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 2021

Amazon Fire TV Cube

بهترین اندروید باکس 2022

Fire TV Cube جدید که بهترین اندروید باکس 2022 بوده، بسیار سریع‌تر از نسخه‌ی پیشین خود است، از بالاترین استانداردهای بهینه‌سازی صدا و تصویر، از جمله Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و شگفت‌انگیزتر اینکه اکنون دارای اپلیکیشن اختصاصی YouTube است.

Fire TV Cube جدید نه‌تنها از نمایش محتوا بر مبنای کیفیت 4K HDR پشتیبانی می‌کند، بالاتر از آن از بهترین استانداردهای موجود HDR استفاده می‌کند و نه‌تنها الکسا داخلی دارد، بلکه یک نسخه تصویری از دستیار الکسا در این محصول کار می‌کند که قادر است متن ترانه آهنگ‌های موردعلاقه کاربر را نمایش دهد و یا به کاربر اعلام کند در هر سکانس از یک فیلم در حال پخش، چه کسانی سرگرم ایفای نقش هستند.

قیمت این مدل در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 4 میلیون تومان است.

Turewell T9

بهترین اندروید باکس 2022

اندروید باکس T9 دارای اندروید نسخه 9.0 است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مینی پی سی اندرویدی که بهترین اندروید باکس 2022 است، می‌توان به ابعاد کوچک، بدنه‌ای بسیار زیبا، با طراحی بی‌نظیر و صنعتی، پردازشگر مرکزی 4 هسته‌ای بسیار پیشرفته RK3318 بر پایه تکنولوژی Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی پرسرعت Mali-450MP2، حافظه سیستمی 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت اشاره کرد.

همچنین پشتیبانی از فرمت ویدیویی با بیشینه‌ی تفکیک پذیری تا 4K@60fps و 6K@24fps، پورت LAN گیگابیت 10/100، شبکه وایرلس در راستای امکان جستجو و نمایش آنلاین بسیاری از ارائه کنندگان سرویس‌های تلویزیون اینترنتی با سرعت و پایداری بیشتر در انتقال داده‌ها و دانلود از دیگر ویژگی‌های آن است.

پوشش دهی بهتر، به حداقل رساندن تداخل فرکانسی و همچنین امکان پخش روان‌تر، مصرف کمتر انرژی و پایداری بهتر از قابلیت‌های دیگر این مدل هستند. در این اندروید باکس از درگاه HDMI ورژن 2.0 , پورت USB2.0 و همچنین درگاه پرسرعت USB3.0 استفاده شده است. این اندروید باکس حتی برای مقاصد گیمینگ نیز گزینه مناسبی است.

قیمت این مدل در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 2 میلیون تومان است.

MINIX NEO U9-H

بهترین اندروید باکس 2022

شرکت مینیکس شاید بهترین تولید کننده اندروید باکس نباشد اما مطمئنا از قوی‌ترین آنهاست. اندروید باکس‌های این شرکت با قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بالا، طراحی ساده و جذاب و سازگاری با Air Mouse/Keyboard ساخت همین شرکت می‌توانند گزینه مناسبی در انتخاب اندروید باکس محبوب شما باشند.

این شرکت به تازگی جدیدترین اندروید باکس خود را با نام  Minix NEO U9-H را معرفی کرده که بهترین اندروید باکس 2022 بوده و بسیار کاربردی است.

NEO U9-H باز هم با طراحی شبیه به نسخه قبلی ساخته شده، طول و عرض 12.7 در 12.7 با ارتفاعی برابر 2.2 سانتی متر اما حدود 50 گرم سبک تر از NEO U1 است.

ویژگی‌های این دستگاه انقدر شبیه به NEO U1 است که می‌توانیم با نگاه کردن به صفحه ویژگی‌های NEO U1 اکثر ویژگی‌های این دستگاه را هم بدانیم. اما در برخی ویژگی‌های اصلی مانند چیپست، نسخه اندروید و سایز نرم افزارها و یا تعداد هسته‌های پردازنده، با نسخه قبلی خود تفاوت دارد.

جنس بدنه NEO U9-H پلاستیک فشرده مات به رنگ مشکی است. در وجه روبرویی دستگاه می‌توانید نشانگر LED دستگاه و دریچه گیرنده مادون قرمز را ببینید. وجه سمت راست دستگاه یک دکمه پاور دارد، سه USB نسخه 2.0، یک ورودی microSD، یک درگاه USB OTG و قفل کنسینگتون.

قیمت این مدل که بهترین اندروید باکس 2022 بوده، در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 3 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

Mecool MK9 Pro

بهترین اندروید باکس 2022

 

اندروید باکس Mecool مدل KM9 Pro محصولی از برند Mecool بوده که با طراحی بسیار ساده و زیبا به بازار عرضه  شده است. یکی از ویژگی‌های این اندروید باکس پردازشگر مرکزی آن است که سرعت پردازش بالایی دارد.

همچنین این پردازشگر از فرمت ویدئویی 4K با بیشینه‌ی نرخ 75 فریم بر واحد ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول سیستم عامل اندروید 9، پردازنده گرافیکی Mali G31 MP2 ، حافظه سیستمی 4 گیگابایت DDR4 و حافظه ذخیره سازی32 گیگابایت، پورت LAN و … است.

به حداقل رساندن تداخل فرکانسی و همچنین امکان پخش روان‌تر محتوای تصویری و پورت USB3.0 را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این اندروید باکس دانست. این محصول به انضمام قدرت فوق العاده در راستای اجرای برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن‌ها، همچنین پخش بسیار روان محتوای ویدئویی، انتخاب مناسبی برای مقاصد گیمینگ نیز است.

قیمت این مدل که بهترین اندروید باکس 2022 بوده، در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است.

Ematic Jetstream

بهترین اندروید باکس 2022

 

آیا این اولین بار است که قصد دارید یک اندروید باکس بخرید؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است باید بدانید که Ematic Jetstream یک گزینه‌ی مناسب برای شما خواهد بود. این اندروید باکس مجهز به قابلیت ۴K Ultra HD است و کنترل از راه دور این دستگاه از طریق بلوتوث عمل می‌کند.

شما می‌توانید با استفاده از فرمان‌های صوتی و صدای خود این دستگاه را کنترل کنید. با خرید اندروید باکس Ematic Jetstream، قادر خواهید بود تا به بیش از ۴۵۰ هزار فیلم و برنامه تلویزیونی که از طریق بیش از چهار هزار و پانصد کانال رایگان و غیررایگان ارائه می‌شود، دسترسی داشته باشید. از میان این شبکه‌ها می‌توان به Netflix، Hulu و PBS Kids اشاره کرد.

این دستگاه که اندازه‌ای کوچک و قیمتی بسیار مناسب دارد از ویدئوهای ۶۰spf با رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از کنترل از راه دور این دستگاه که به تکنولوژی جستجوی صوتی مجهز است، به جستجو و نصب اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های گوناگون بپردازید و از آن‌ها لذت ببرید.

قیمت این مدل که بهترین اندروید باکس 2022 بوده، در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

A95X Max

بهترین اندروید باکس 2022

این اندروید باکس دارای قابلیت ضبط ویدئو است. همچنین این دستگاه مجهز به وای فای دوبانده ۲٫۴GHz + 5GHz و همچنین شبکه اترنت ده مگابایتی، ۱۰۰ مگابایتی و ۱۰۰۰ مگابایتی است. این موضوع سبب می‌شود تا سیگنال‌ها از تمامی جهات دریافت شوند و در نتیجه مشکل پوشش‌دهی سیگنال‌های وایرلس کوچک رفع شود.

همچنین این دستگاه برای انتقال سریع داده‌ها به دستگاه‌هایی که با آن‌ها همخوانی دارد از بلوتوث ۵ استفاده می‌‌کند. یکی از ویژگی‌های این دستگاه که بسیار جالب بوده، قابلیت منحصر به فرد آن به هنگام ضبط ویدئو است. این اندروید باکس به شما امکان ضبط ویدئوها را می‌دهد تا بتوانید هر زمان که مایلید آن‌ها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نکته جالب اینکه با استفاده از این مدل می‌توانید از تلفن همراه خود به عنوان کنترل استفاده کنید و با آن کلیپ‌های ضبط‌‌شده‌ی خود را جابجا کنید.

قیمت این مدل که بهترین اندروید باکس 2022 است، در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 1 میلیون تومان است.

Mi TV Stick

بهترین اندروید باکس 2022

 

شیائومی علاوه بر ساخت گوشی‌های با کیفیت، اندروید باکس‌های خوبی نیز دارد. دانگل HDMI شیائومی Mi TV Stick جدیدترین محصول این کمپانی چینی است که امکان استفاده از سیستم عامل اندروید در تلویزیون را فراهم می‌کند.

از طریق کنترل تعبیه شده برای این محصول می‌توانید با استفاده از دستورات صوتی فرمان‌های خود را اجرا کنید. در این مدل سیستم عامل اندروید Android 9 Pie استفاده شده و از وای فای نیز پشتیبانی می‌کند.

Mi TV Stick از استاندارد صوتی Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود صدا پخش شده با کیفیت بالا به گوش برسد.

این محصول علاوه بر جمع و جور بودن از تکنولوژی‌های جدیدی برخوردار بوده که یک مزیت بزرگ نسبت به سایر دستگاه موجود در این لیست است.

قیمت این مدل که بهترین اندروید باکس 2022 بوده، در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

در این مطلب به بررسی و معرفی جدیدترین اندروید باکس های سال 2022  پرداختیم. هر کدام از مدل‌های معرفی شده قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید از بین مدل‌های انتخاب شده مدلی مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنید. اکنون می‌توانید از تلویزیون هوشمند خود لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین اندروید باکس 2022 کدام است؟

در این مطلب بهترین اندروید باکس 2022 و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آنها معرفی شد. شما می‌توانید از بین مدل‌های معرفی شده بهترین مدل را برای خود انتخاب کرده و خریداری کنید. خرید اندروید باکس یک انتخاب مقرون به صرفه برای افرادی است که می‌خواهند تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنند و از چرخیدن در اینترنت و بازی در یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند. البته که این دستگاه قابلیت‌های بیشمار دیگری نظیر ضبط ویدئو را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بعد از خرید اندروید باکس، در اولین اقدام باید کابل HDMI آن را به تلویزیون خود متصل کنید. زمانی که دستگاه شما به تلویزیون متصل شد، به وای‌فای خود متصل شوید. در قدم بعدی می‌توانید برای نصب برنامه‌ها اقدام کنید. اصلی‌ترین روش نصب اپلیکیشن‌ در اندروید باکس، استفاده از Google Play Store است.

اما مهم‌ترین قدم این است که شما بتوانید بهترین اندروید باکس 2022 را برای خود انتخاب کرده، خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین مدل های اندروید باکس 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو