معرفی خدمات تخصصی قالیشویی مشهد با پیشرفته ترین تجهیزات

منبع: نمکستان

12

1401/8/19

20:20


قالیشویی مشهد خدمات خود را در نقاط مختلفی از شهر مشهد با قیمت مناسب و به شکل تضمینی ارائه می کند.

قالیشویی ابریشم خراسان خدمات متنوع در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی، دستبافت، مبلمان، خوشخواب و … ارائه می کند.  این مرکز بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه شستشوی تخصصی انواع فرش های ماشینی و دستباف ۱۰۰۰ شانه به بالا دارد. قالیشویی مشهد خدمات خود را در نقاط مختلفی از شهر مشهد به شکل تضمینی ارائه می کند. در این مرکز شستشوی انواع مبل انجام می شود. قیمت مبل شویی مشهد نیز با توجه به خدمات تخصصی که ارائه می دهد، تخمین زده می شود. همچنین رفوگری فرش دستبافت در مشهد از خدماتی است که این قالیشویی به مشتریان ارائه می‌کند.

قیمت مبل شویی مشهد

شستشوی مبل به روش های مدرن از جمله خدماتی است که در سال های اخیر در قالیشویی های مختلف بسیار رایج شده است. البته تنها برخی از قالیشویان می ‌توانند خدمات مفید و ارزنده ای در این زمینه به مشتری ارائه کنند. همان طور که می دانید مبلمان نیز مانند بسیاری از فرش ها بافت بسیار خاصی دارد. اگر در حین شستشوی خشک به بافت مبلمان توجه نشود، احتمال آسیب زدن به آن بیشتر خواهد شد.

قیمت مبل شویی مشهد

در قالیشویی مشهد مبل شویی به شکل کاملاً پیشرفته و تخصصی انجام می شود. کادری که قرار است این نوع شستشو در محل را به روش خشکشویی انجام دهد، بسیار حرفه ای و با تجربه است. برای مبل شویی از دستگاه رادکتور استفاده می شود. این دستگاه امکان شست و شو به روش خشک و خشک کردن سریع مبلمان را فراهم می کند. دستگاه های رادکتور چند کاره هستند و به همین خاطر در مبل شویی مجهز و پیشرفته بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت مبل شویی مشهد با توجه به مواد و تجهیزاتی که برای شستشوی مبل استفاده می شود، تعیین می گردد. برخی از مبل ها نیاز به شستشوی خاصی دارند. این موضوع به دلیل بافت و جنس مبل های مختلف تفاوت دارد. انتخاب شامپو درجه یک برای شستشوی مبل نیز برای حفظ کیفیت، استحکام و عدم تغییر رنگ مبل مد نظر قرار می گیرد.

شستشوی پیشرفته و مجهز در قالیشویی مشهد چگونه انجام می شود؟

قالیشویی مشهد شستشوی فرش های مختلف را در چندین مرحله تخصصی انجام می دهد. این فرش ها بعد از اینکه از سطح شهر جمع ‌آوری شدند، تحت فرآیند خاک گیری قرار می گیرند. بعد از این مرحله، نوبت به کارشناسی فرش ها می رسد. کارشناسی مربوط به همان نظارت و بررسی فرش ها از نظر بافت، جنس تار و پود و سایر ویژگی ها می باشد. فرش ها برای این که تحت فرآیند شستشو، لکه برداری و شستشوی ناحیه ای قرار بگیرند، باید طبقه ‌بندی شوند.

قالیشویی مشهد

طبقه بندی فرش ها برای شستشوی اصولی در قالیشویی مشهد

طبقه بندی اصولی فرش های مختلف به قالیشویی مشهد کمک می ‌کند تا شستشوی مناسبی را برای انواع فرش با توجه به جنس فرش در نظر بگیرد. در چنین حالتی از آسیب به تار و پود فرش نیز جلوگیری می شود. ضمن اینکه فرآیند شستشو نیز به شکل مناسبی انجام می شود. انتخاب مواد شوینده مناسب نیز در همین مرحله با توجه به بافت فرش انجام می شود.

فرش هایی که به شدت کهنه هستند یا دچار پارگی و سوختگی شده اند، نیاز به مراقبت بیشتری در حین شستشو دارند. در مرحله کارشناسی، در صورت نیاز کارشناسان برای انجام سایر خدمات مربوط به تعمیر و بازسازی با مشتریان تماس می گیرند. در صورت موافقت مشتری با انجام تعمیر و بازسازی، تعمیرات مربوط به فرش پیش از شستشو انجام می شود. در مرحله بعدی شستشو با دستگاه های مجهز و پیشرفته دنبال می شود.

آبگیری پیشرفته و سرعتی

مرحله دیگر شستشو در قالیشویی مشهد مربوط به آبگیری فرش های ماشینی و دستبافت است. این آبگیری نیز توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته در زمان کوتاهی انجام می‌ شود. البته فرش ها بعد از آبگیری باید به گرمخانه های گازی برای خشک شدن کامل منتقل شوند. در مرحله آخر نیز بعد از اینکه فرش ها به شکل کامل خشک شدند، کاور و بسته بندی شده و به مشتری تحویل داده می شوند. کاور و بسته بندی مناسب فرش ها در قالیشویی مشهد از کثیف شدن مجدد آن ها جلوگیری می کند و بخشی از روال کار به حساب می آید.

شستشوی مجهز در قالیشویی مشهد

رفوگری فرش دستبافت در مشهد

رفوگری فرش دستبافت در مشهد با توجه به حساسیتی که در مورد فرش های دستبافت وجود دارد، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. این رفوگری یکی از فنون و تکنیک های مهم برای بازسازی و تعمیرات انواع فرش ماشینی و دستبافت است. البته رفوگری در مورد فرش های دستبافت بیشتر انجام می شود. علت این موضوع کاملاً مشخص است. این فرش ها با توجه به ارزش و قیمت گرانبهایی که دارند، نیاز به رفوگری پیدا می کنند.

رفوگری فرش دستبافت در مشهد می تواند به دلایل مختلفی همچون پارگی، سوختگی، فرسودگی بیش از حد، بید زدگی و… ضروری شود. در چنین حالتی با چندین ابزار سنتی و مدرن عملیات مربوط به رفوگری توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود. هر فردی قادر به انجام رفوگری فرش نیست. برای حداکثر تطابق قسمت تعمیر شده با سایر نواحی فرش باید از رنگ های همرنگ با فرش استفاده شود.

مطلب مهم دیگر اینکه انجام این تعمیر باید طبق نقشه مورد نظر انجام بگیرد تا بیشترین شباهت را در ظاهر به وجود آورد. رفوگری هایی که به شکل پیشرفته و تخصصی انجام می شوند، بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. چرا که این نوع رفوگری ها تطابق کامل با سایر قسمت های فرش دارند.

سایر خدمات قالیشویی در مشهد

خدمات قالیشویی مشهد محدود به شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت نیست. در این مجموعه خدماتی دیگری همچون شیرازه دوزی، رنگرزی، لکه برداری فرش، متقال زنی، ریشه زنی ترمیم و بازسازی فرش و … نیز انجام می شود.

قیمت قالیشویی مشهد

قالیشویی مشهد قیمت مناسب برای انواع خدمات، تعمیرات و شستشوی فرش به مشتریان ارائه می کند. این قیمت کاملاً منصفانه است و زیر نظر اتحادیه قالیشویان شهر مشهد قرار دارد. قالیشویی ابریشم خراسان نیز عضو رسمی اتحادیه قالیشویان مشهد است. بنابراین خدماتی که به مشتری ارائه می کند، کاملاً منصفانه و نظارت شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو