پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن


منبع: برترین ها

19

1401/8/21

16:36


پیکرتراشی در شمال تهران برای کسانی است که به دنبال راهی برای لاغری سریع در شمال تهران هستند. پیکرتراشی به روش های مختلف انجام می‌شود و هر روش دارای مزایا و معایب خاص خود است.

برترین‌ها: امروزه به علت پیشرفت عرصه زیبایی، کسب تناسب اندام موضوع بسیار با اهمیتی تلقی می‌شود؛ بنابراین همه افراد در تلاش هستند به ظاهری زیبا و اندامی متناسب و دلخواه دست یابند. همان طور که اطلاع دارید اندامی متناسب و زیبا اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و در تقویت روحیه وی تاثیرگذار می‌باشد. بدون شک اندام متناسب زیبایی لباس را دو چندان کرده و جلوه لباس را افزایش می‌دهد که همین امر در خوش پوشی و روابط اجتماعی نقش مؤثری ایفا می‌کند. متأسفانه به دلیل شرایط زندگی، ایجاد مشغله‌های کاری و تغذیه‌ی نامناسب امکان رسیدگی به سلامت و انجام ورزش‌های روزانه کاهش می‌یابد؛ به همین دلیل فرد به چاقی و افزایش وزن دچار می‌شود.

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

همین حالا برای مشاوره و اطلاع از هزینه پیکرتراشی در کلینیک ژیوا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۶۷۰۷۵

۰۲۱-۲۲۰۶۷۰۷۴

برای مشاوره کلیک کنید.

پیکرتراشی در شمال تهران

امروزه تناسب اندام و کسب زیبایی ظاهری جزو دغدغه‌های مردم به شمار می‌آیند؛ به طوری که این موضوع قابل انکار نبوده و بسیار رایج می‌باشد. پیکرتراشی در شمال تهران که شامل روش‌های تهاجمی و غیر تهاجمی می‌باشد، از تکنیک‌های مختلفی برخوردار بوده و در زیبایی تناسب اندام نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند. همچنین در این روش، نواحی مختلف بدن لاغر شده و به شکل ایده آل تغییر می‌کنند.

در اصل پیکرتراشی روش خاصی برای حذف چربی موضعی در نظر گرفته می‌شود که تحت عنوان عمل جراحی موفقی شناخته شده و به بافت ها، عروق و اعصاب بدن آسیبی وارد نمی‌کند. این روش وظیفه کاهش سایز و رسیدن به اندام دلخواه را برعهده دارد؛ بنابراین افرادی که به چاقی مبتلا هستند و ورزش و رژیم غذایی در رفع چاقی آن‌ها مؤثر نمی‌باشد، می‌توانند پیکر‌تراشی را به عنوان روشی مناسب برای لاغری انتخاب کنند. در نظر داشته باشید این عمل در اغلب موارد به بیهوشی نیاز ندارد؛ بنابراین مراجعه کنندگان به صورت سرپایی و با انجام بی حسی موضعی مورد جراحی قرار می‌گیرند.

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

برای مشاهده نمونه‌های قبل و بعد مراجعین وارد اینستاگرام شوید.

zhiva_center@

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

تکنیک‌های مختلف پیکرتراشی در شمال تهران

پیکرتراشی در شمال تهران تکنیک‌های متنوعی را ارائه می‌دهد؛ به طوری که برخی از افراد گمان می‌کنند پیکرتراشی همان لیپوماتیک می‌باشد. اما باید خدمت شما عرض کنیم این طرز فکر کاملاً اشتباه تلقی می‌شود؛ زیرا لیپوماتیک زیرمجموعه‌ی پیکر‌تراشی به شمار می‌آید. به طور کلی پیکرتراشی انواع روش‌های تهاجمی و غیر تهاجمی را شامل شده و در برطرف کردن و تخلیه چربی‌های اضافی نواحی مختلف تاثیرگذار می‌باشد که برخی از این روش‌ها عبارتند از:

۱. روش لیپوماتیک

این روش که یکی از تکنیک‌های لاغری شناخته می‌شود، در برطرف کردن چربی‌های اضافه بدن مؤثر عمل می‌کند. نکته مهم در خصوص این روش، عدم نیاز به برش در ناحیه مورد نظر می‌باشد؛ زیرا پزشک با ایجاد شکاف کوچک در ناحیه مشخص شده به وارد کردن لوله جراحی اقدام کرده و فرایند تخلیه چربی اضافی را انجام می‌دهد. از مزیت‌های مهم روش لیپوماتیک می‌توان به فرم دهی نقاط مختلف بدن اشاره کرد؛ زیرا پزشک می‌تواند پس از تخلیه چربی‌های خروجی به فرم دهی ناحیه مورد نظر اقدام کند. در نظر داشته باشید دو هفته پیش از انجام این روش حتما از استعمال دخانیات و نوشیدن الکل پرهیز کرده و مقدار نمک مصرفی را تا حد امکان کاهش دهید.

۲. روش لیپوست

این روش که جزو نسل جدیدتر لیپوماتیک در نظر گرفته می‌شود، به منظور لاغری از دو تکنیک T.L.A و لرزش یا ویبره استفاده می‌نماید؛ به طوری که به کارگیری این دو روش امکان جدا شدن سلول چربی از بافت را به ارمغان آورده و احتمال گلوله شدن چربی را به حداقل می‌رساند تا هیچ گونه ناهمواری ایجاد نشده و پوست ظاهری صاف و زیبا داشته باشد. لازم به ذکر است پس از استفاده از بی حسی موضعی، چربی خروجی می‌تواند برای فرم دهی بدن مجددا مورد استفاده قرار گیرد. همچنین لیپوست در جلسات متنوعی انجام می‌پذیرد تا هر ناحیه به طور جداگانه تحت درمان قرار بگیرد؛ به همین دلیل می‌توان گفت لیپوست جزو روش‌های ایمن در لاغری به شمار می‌آید؛ زیرا ایمنی و عدم ایجاد خطر در جراحی زیبایی از عوامل مهمی محسوب می‌شود که بیمار باید در خصوص هر یک از آن‌ها اطلاعات لازم را کسب نماید.

۳. روش ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی که جزو روش‌های پیکرتراشی در شمال تهران محسوب می‌شود برای افرادی که در ناحیه شکم و پهلو به اضافه وزن مبتلا هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌آید؛ زیرا در صورتی که شکم حالت افتاده و آویزان داشته باشد دیگر توسط لیپوماتیک نمی‌توان به تخلیه چربی‌های اضافی اقدام کرد؛ بنابراین در این وضعیت روش ابدومینوپلاستی مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر تخلیه چربی، به از بین بردن چین و چروک و ترمیم پوست شکم نیز می‌پردازد. جراحی در این روش بدین صورت انجام می‌پذیرد که ابتدا چربی و پوست اضافه زیر شکم توسط پزشک برش داده می‌شود تا از محلی بالاتر از شکم، به پیوند زدن پوست شکم به سمت پایین اقدام نماید. البته در این وضعیت یک خط برش در قسمت ناحیه شکم به وجود می‌آید که به مرور زمان محو شده و در نهایت برطرف می‌شود.

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

نکات لازم در خصوص پیکرتراشی در شمال تهران

پیکرتراشی در شمال تهران به منظور لاغری در همه نقاط بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به طور کلی برای تخلیه چربی‌های ران، بازو، شکم و پهلو به میزان بیشتری به کار گرفته می‌شود. همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم پیکرتراشی از روش‌های متنوعی برخوردار می‌باشد؛ بنابراین پزشک با بررسی‌های لازم می‌تواند تکنیک مناسب را تجویز کند تا فرد با ایمنی کامل به اندام دلخواه خود دست پیدا کند. در نظر داشته باشید این روش عموماً برای افرادی مناسب می‌باشد که بدن آن‌ها نسبت به ورزش و رژیم غذایی مقاوم شده و پاسخگوی لاغری نمی‌باشد، اما به کمک این روش چربی‌های اضافی در کوتاه‌ترین زمان حذف می‌شوند؛ به طوری که شخص به نتیجه ایده آل خود دست می‌یابد. لازم به ذکر است پیش از انجام جراحی حتما در خصوص حساسیت به دارو‌های خاص به پزشک خود اطلاع دهید تا از بروز حساسیت دارویی و التهاب جلوگیری نمایید. همچنین در خصوص سابقه پزشکی جراح تحقیق کرده و تمامی سوالات پزشک را به درستی پاسخ دهید تا ایمن‌ترین جراحی را تجربه کنید.

مراقبت‌های پس از پیکرتراشی در شمال تهران

متأسفانه برخی از افراد گمان می‌کنند پس از انجام این جراحی دیگر به چاقی دچار نشده و اندام آن‌ها در تمامی دوران‌ها تناسب خود را حفظ می‌کند، اما این باور کاملاً غلط می‌باشد؛ زیرا این روش با کاهش چربی فرد را به اندام دلخواه خود می‌رساند، اما در قبال همیشگی بودن تناسب هیچگونه تضمینی ارائه نمی‌دهد؛ زیرا اگر تغذیه نامناسب و عدم ورزش همچنان ادامه داشته باشد، فرد دوباره به چاقی دچار می‌شود.

بنابراین اگر شخصی به پیکرتراشی در شمال تهران اقدام کند، اما مجدداً تغذیه‌ی نامناسب را در برنامه روزانه خود قرار دهد، به معضلات چاقی و نا متناسب بودن اندام دچار می‌شود، پس تحت هیچ عنوانی نباید پوشیدن گن را فراموش کند؛ زیرا از آویزان شدن و افتادگی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد. لازم به ذکر است نوشیدن مایعات فراوان از اهمیت خاصی بهره مند می‌باشد. همچنین سبزیجات و مواد غذایی مناسب باید به عنوان جایگزین وعده‌های غذایی سنگین و پر چرب مصرف شوند.

کلینیک ژیوا

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

همین حالا برای مشاوره و اطلاع از هزینه پیکرتراشی تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۶۷۰۷۵

۰۲۱-۲۲۰۶۷۰۷۴

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

برای شماهده نمونه‌های قبل و بعد مراجعین وارد اینستاگرام شوید.

zhiva_center@

پیکرتراشی در شمال تهران و هزینه آن

سعادت آباد، سرو غربی، صنوبر غربی، پلاک ١٤

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو