فدراسیون فوتبال لیست نهایی تیم ملی را مشخص نکرده است

منبع: ساعد نیوز

12

1401/8/21

21:03


ساعدنیوز: فدراسیون فوتبال هنوز لیست نهایی تیم ملی را مشخص نکرده است.

فدراسیون فوتبال لیست نهایی تیم ملی را مشخص نکرده است

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، در شرایطی که طی روزهای اخیر فهرست نهایی تیم های ملی حاضر در جام جهانی اعلام شده، تیم ملی ایران هنوز لیست خود را منتشر نکرده و اطلاعی هم در این زمینه نداده است.

در روزهای اخیر فهرست نهایی اکثر تیم ها برای جام جهانی اعلام شده و ایران یکی از معدود کشورهایی است که بازیکنان خود را معرفی نکرده است. نکته عجیب این است که فدراسیون فوتبال هم برنامه خود در این خصوص را اعلام نکرده و مسئولان فدراسیون هم پاسخگوی سوالات رسانه ها نیستند و این رفتار باعث بلاتکلیفی رسانه ها هم شده است.

این درحالی است که اکثر کشورها برنامه ویژه ای برای معرفی لیست خود داشتند و با انتشار کلیپ های جذاب و کارهای رسانه ای مناسب فهرست خود را اعلام کردند اما بعید است فدراسیون فوتبال ایران برنامه خاصی در این زمینه داشته باشد. به طور مثال فدراسیون فوتبال قطر با یک کلیپ تماشایی بازیکنان حاضر در فهرست نهایی فلیکس سانچز را معرفی کرد و اسپانیا هم با حضور لوییز انریکه و کارهای گرافیکی جالب نفراتش را معرفی کرد.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از این در جریان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه ملی پوشان هم نشان دادند خیلی اهمیتی به این مسائل نمی دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو