کتایون ریاحی کجاست آیا بازداشت شده یا از ایران رفته؟

منبع: شبونه

13

1401/8/23

14:42


کتایون ریاحی کجاست آیا بازداشت شده یا از ایران رفته؟ بعد از کشف حجاب کتایون ریاحی دیگر خبری از او در فضای مجازی نیست و سوال اینجاست کتایون ریاحی الان کجاست و چه میکند. کتایون ریاحی کجاست خانم ریاحی بازیگر سرشناس کشورمان که سابقه بازی در فیلم ها و سریال های پربیننده دارد در خارج …

کتایون ریاحی کجاست آیا بازداشت شده یا از ایران رفته؟ بعد از کشف حجاب کتایون ریاحی دیگر خبری از او در فضای مجازی نیست و سوال اینجاست کتایون ریاحی الان کجاست و چه میکند.

کتایون ریاحی کجاست آیا بازداشت شده یا از ایران رفته؟

کتایون ریاحی کجاست

خانم ریاحی بازیگر سرشناس کشورمان که سابقه بازی در فیلم ها و سریال های پربیننده دارد در خارج از کشور زندگی میکند و  با رسانه های ضد انقلابی از جمله ایران اینترنشنال مصاحبه‌هایی انجام داده است .

اما در روزهای اخیر کتایون ریاحی تلاش کرده دیگر در مسائل سیاسی اظهار نظر نکند و به زندگی شخصی خود را بپردازد .

متایون ریاحی از بازیگران سینما و تلویزیون بوده که بعد از انقلاب با سریال بازگشت پرستوها به شهرت رسید او همچنین در سریال یوسف پیامبر نقش زلیخا را برعهده داشت.

کتایون ریاحی کجاست آیا بازداشت شده یا از ایران رفته؟

تایون ریاحی متولد10 دی 1340، تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.پدر و مادر کتایون ریاحی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر کتایون ریاحی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.

همچنین ببینید

پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم «خبرچین» به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم «پاییزان» انتخاب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو