عکس و بیوگرافی علی زارعی (آرشاوین) + همسر و خانواده

عکس و بیوگرافی علی زارعی (آرشاوین) + همسر و خانواده


منبع: نمکستان

31

1401/8/23

21:07


علی زارعی با نام هنری آرشاوین خواننده جوانی از اهالی جنوب ایران است که با سبک متفاوت آهنگ هایش، خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت،

نمکستان : علی زارعی با نام هنری آرشاوین خواننده جوانی از اهالی جنوب ایران است که با سبک متفاوت آهنگ هایش، خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت، به طوری که کنسرت هایش یکی از شلوغ ترین کنسرتهای موسیقی کشور بوده و او اجرایی نیز در کشور تاجیکستان داشته است. علی، متولد مردادماه ۱۳۶۲ در استان هرمزگان می باشد البته پدرش از اهالی استان فارس و مادرش اهل شهرستان بسک بوده و او خود در هرمزگان بزرگ شده و زندگی کرده است. به زادگاهش علاقه خاصی دارد و معتقد است موسیقی جایگاه بالایی در هرمزگان دارد و در بطن زندگی مردمش موسیقی و آواز خوانی حضور دارد. همچنین موسیقی جنوب را موسیقی ای میداند که با ملودی خاص خودش هر شنونده ای را به خود جذب می کند.

زندگینامه و عکس های جدید علی زارعی

شروع فعالیتهای هنری :

آرشاوین در کودکی به دلیل صوت خوشی که داشت اغلب قرائت قرآن مدرسه برعهده ی وی بود. همواره در گروه سرود مدرسه اش حضور داشت و اذان نیز میگفت. او از نوجوانی و سن پانزده سالگی گیتار می نواخت اما به طور جدی از سال ۸۶ کار حرفه ای خوانندگی را با آهنگ هم اتاقی آغاز نمود. پیش از این آهنگهایی که میخواند ریتم شش و هشتی شاد داشت که به زبان محلی بستکی بود. زمانی که او در یک مدرسه فنی و حرفه ای بستک درس میخواند در خوابگاهشان با فردی هم اتاق بود که بعدها تنظیم کننده آهنگهای رضا صادقی شد.

علی زارعی با کمک همین فرد آهنگ هم اتاقی را عرضه نمود که بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفت. او در بخشی از این آهنگ به زبان محلی بستکی نیز آواز میخواند. او بیشتر دوست دارد تک آهنگ منتشر کند تا آلبوم موسیقی چون درست کردن آلبوم و اینکه تعداد زیادی ترانه بخواند و بعد در قالب آلبوم به بیرون دهد را کار وقت گیری میداند که نیاز به انرژی و منابع مالی کافی دارد اما با تک آهنگ میتواند زود به زود با طرفدارانش در ارتباط باشد.

علی زارعی

با اینحال او از زمان شروع فعالیتهای موسیقی خود توانسته چهار آلبوم ای کاش، هم اتاقی، چطور بفهمونم که و عطر خاص منتشر کند. آلبوم چطور بفهمونم که هم از نظر آهنگسازی و هم از نظر متن ترانه و سبک خواندن یکی از قویترین کارهای علی زارعی محسوب می شود.

این هنرمند در میان ترانه سرایان به یغما گلرویی، ترانه مکرم و عاطفه حبیبی ارادت خاصی دارد هرچند معتقد است همه ترانه سرایان کارشان را خوب پیش میبرند و نمیتوان گفت کدام ترانه سرا خوب است کدام بد زیرا این تشخصی خوب یا بد بودن بیش از آنکه حقیقت داشته باشد به سلیقه و علایق هر فردی مرتبط است که با کدام ترانه و با کدام ترانه سرا و کارهایش بتواند ارتباط برقرار کنند.

زندگینامه و عکس های جدید علی زارعی

ازدواج :

علی زارعی در حال حاضر مجذو بوده و ازدواج نکرده است.

از طلا فروشی تا استودیوی ضبط موسیقی :

او در شهرستان محل اقامتش یعنی بسک یک مغازه طلا فروشی داشته و همچنین یک استودیوی کوچک ضبط موسیقی در تهران را دارا است که گهگاهی به آن سر میزند. او از طریق کنسرتهایی که در شهرهای مختلف برگزار میکند نیز درآمد قابل توجهی به دست می آورد.

عکس های علی زارعی

صفحه اینستاگرام علی زارعی :

علی زارعی با آیدی ali_zarei__music در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام علی زارعی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده علی زارعی همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید علی زارعی

بیوگرافی و عکس های جدید علی زارعی

زندگینامه و عکس های جدید علی زارعی

زندگینامه و عکس های جدید علی زارعی

آرشاوین

بیوگرافی آرشاوین و عکس های جدید و دیده نشده

بیوگرافی آرشاوین و عکس های جدید و دیده نشده

بیوگرافی آرشاوین و عکس های جدید و دیده نشده

بیوگرافی علی زارعی

بیوگرافی علی زارعی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو