آموزش ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام

آموزش ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام


منبع: پلازا

4

1401/8/26

23:24


آموزش ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام

خیلی از مواقع ممکن است بخواهید یک عکس را برای کاربری در اینستا ارسال کنید ولی دوست نداشته باشید طرف مقابل بتواند همیشه به آن تصویر دسترسی پیدا کند. در این مواقع با ویژگی ارسال عکس مخفی در اینستاگرام، می‌توانید یک عکس یکبار مصرف ارسال کنید که فقط یک بار قابل نمایش باشد.

قابلیت ارسال عکس یک بار مصرف اینستاگرام، مدت طولانی است که در این شبکه اجتماعی قابل دسترسی است. این ویژگی البته جدا از ویژگی Vanish Mode است و تنها برای تصاویر کاربرد دارد. با استفاده از آن می‌توانید یک تصویر یا ویدیو را از طریق دایرکت ارسال کنید. پس از این که طرف مقابل آن تصویر یا ویدیو را مشاهده کرد، پیام شما به‌صورت خودکار حذف می‌شود. با آموزش ارسال عکس مخفی در اینستا، همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

آموزش تصویری ارسال عکس مخفی در اینستاگرام

اما روش فرستادن عکس های یکبار مصرف در اینستاگرام چگونه است؟ برای انجام این کار باید ابتدا به دایرکت بروید و روی چتی که می‌خواهید پیام را در آن ارسال کنید بزنید. در صفحه چت، روی آیکون دوربین کلیک کنید.

برنامه دوربین بازخواهد شد. در اینجا هم می‌توانید یک تصویر جدید بگیرید و هم یک تصویر یا ویدیو را از گالری انتخاب کنید. پس از انتخاب یا گرفتن تصویر، در صفحه ویرایش، از پایین صفحه View Once را انتخاب کنید.

ارسال عکس مخفی در اینستاگرام

در صورتی که گزینه Allow Replay را انتخاب کنید، طرف مقابل می‌تواند علاوه بر یک بار مشاهده تصویر یا ویدیو، آن را باز کرده و برایتان پاسخ ارسال کند. گزینه Keep in chat نیز برای ارسال عادی تصاویر و ویدیوها است. پس از ارسال پیام، حتی خود شما هم نمی‌توانید مجددا تصویر را مشاهده کنید و در عوض پیام Photo یا Video به‌همراه یک آیکون بمب، نشان داده می‌شود.

ارسال عکس یکبار مصرف در اینستا

البته لازم به ذکر است که برای استفاده از ویژگی ارسال عکس یکبار مصرف در اینستا، باید طرف مقابل شما کند را دنبال یا این که درخواست چت شما را قبول کرده باشد.

سوالات متدول

1. آیا ذخیره عکس یکبار مصرف در اینستاگرام امکان‌پذیر است؟

اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض امکان دانلود تصاویر یک بار مصرف را ندارد. برای دانلود این عکس‌ها باید از صفحه اسکرین شات بگیرید و برای دانلود ویدیوها نیز باید صفحه گوشی را ضبط کنید. البته در صورت گرفتن اسکرین‌شات از صفحه چت، اینستاگرام کاربر طرف مقابل را مطلع خواهد کرد.

2. دیدن دوباره عکس یکبار مصرف اینستا چگونه است؟

همانطور که در این اموزش تصویری ارسال عکس یکبار مصرف در اینستاگرام نیز گفته شد، پس از این که تصویر از چت پاک شود، دیگر امکان مشاهده مجدد آن وجود ندارد و پیام برای همیشه حذف خواهد شد.

3. چگونه ارسال عکس یکبار مصرف در اینستا را لغو کنیم؟

مانند پیام‌های عادی در دایرکت، می‌توانید انگشتتان را روی پیامی که ارسال کرده‌اید نگه داشته و گزینه Unsend را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با طریقه فرستادن عکس یکبار مصرف در اینستا آشنا شدیم. با ویژگی ارسال عکس مخفی در اینستاگرام، می‌توانید یک تصویر یا ویدیو را تنها برای یک بار دیدن برای سایر کاربران ارسال کنید. پس از حذف تصویر یا ویدیو، دیگر آن پیام نه در صفحه چت شما و نه صفحه چت کاربر دیگر، قابل دسترسی نخواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو