اگه شوکه نمیشی در این آزمون مامور اف بی آی را تشخیص بده!

منبع: گفتنی

14

1401/8/26

23:25


آزمون مامور اف بی آی: شاید ساده به نظر برسد اما نیاز به دقت زیادی دارد. اگر باهوش هستی باید اشتباه تصویر را خیلی سریع پیدا کنی! تیزبین ها و چشم عقابی ها نباید این تست سرگرمی را از دست بدهند. بنابراین اگر در حل چالش های تصویری خوب هستید آزمون مامور اف بی آی …

آزمون مامور اف بی آی: شاید ساده به نظر برسد اما نیاز به دقت زیادی دارد. اگر باهوش هستی باید اشتباه تصویر را خیلی سریع پیدا کنی!

تیزبین ها و چشم عقابی ها نباید این تست سرگرمی را از دست بدهند. بنابراین اگر در حل چالش های تصویری خوب هستید آزمون مامور اف بی آی را حتما امتحان کنید.

 

این معما کاربران را کلک زد! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید. هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند.

 

تست چالشی جدید، این تست رو حتما ببین: تو این آزمون معلم خل و چل کیه؟! اگه مخت کار میکنه بگو

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

اگه شوکه نمیشی در این آزمون مامور اف بی آی را تشخیص بده!

زمان پیدا کردن مامور 3 ثانیه است!

حتما بخوانید: آرایش خانم های شاغل:اگه وقت نداری اینجوری سریع و زیبا حاضر شو!

آزمون مامور اف بی آی

.

.

یادتان نرود که تقلب نکنید و برای دیدن پاسخ پایین نروید. افرادی که شمه کارآگاهی دارند و جزئیات را به خوبی به یاد می سپارند می توانند در کمترین زمان ممکن آزمون مامور اف بی آی را با موفقیت حل کنند.سرگرمی امروز را از دست ندهید.

.

.

آزمون مامور اف بی آی

حقیقت و دروغ گاهی مرز باریکی با یکدیگر دارند. اما لزوما منظور این نیست که نمی شود هرگز آن چه واقعیت دارد فهمید. برعکس گاهی حقیقت درست جلوی چشم ماست؛ فقط کافیست چشمانمان را به روی واقعیت نبندیم!

.

.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

.

پاسخ آزمون مامور اف بی آی

حتما ببین: سوال هوش دزد فروشگاه: چه کسی از فروشگاه دزدی کرده است؟

پاسخ آزمون مامور اف بی آی

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب آزمون مامور اف بی آی را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

تست های جالب دیگر:

آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید بگویید کدام زن مجرم است؟

چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اف بی آی (FBI) مخفف عبارت Federal Bureau of Investigation و به معنی اداره تحقیقات فدرال (آمریکا) یک سازمان دولتی وابسته به وزارت دادگستری آمریکا و مقر مرکزی آن در واشنگتن دی سی است.

اف بی آی یکی ازآژانس‌های آمریکا است که هم مسئول رسیدگی به جنایات و جرایم فدرال را دارد و هم یک آژانس ضد اطلاعاتی است.

اف بی که بر بیش از دویست قلمرو از جرایمفدرال در آمریکا اجازه ورود دارد، در بیست وششم ماه جولای سال ۱۹۰۸ با نام دفتر تحقیقات (BOI) تاسیس شد و از سال ۱۹۳۵ به اف بی آی تغییر نام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو