میلیونر شدنم از یک زمستان شروع شد

منبع: نمکستان

14

1401/8/26

23:33


در یکی از زمستان های سرد بودیم که تصمیم گرفتم به تولید و دوخت انواع لباس های زمستانه مثل پالتو و ... بپردازم، در ابتدا به تعداد اندکی این کار را انجام می دادم اما با گذر زمان و بالا رفتن تعداد سفارشاتم از این راه میلیونر شدم.

در یکی از زمستان های سرد بودیم که تصمیم گرفتم به تولید و دوخت انواع لباس های زمستانه مثل پالتو و … بپردازم، در ابتدا به تعداد اندکی این کار را انجام می دادم اما با گذر زمان و بالا رفتن تعداد سفارشاتم از این راه میلیونر شدم.

پالتو

پالتو

پالتو نوعی کت بلند و از لباس های پرکاربرد در فصل سرما برای مردان و زنان است. اگر بخواهیم به تاریخچه پالتو اشاره کنیم جالب است بدانید اولین بار پالتو از میادین جنگ به میان مردم راه پیدا کرده است. در ابتدا در جنگ جهانی اول رزمندگان بریتانیایی لباس های بلند و سنگین برتن می کردند که راه رفتن را در میادین جنگ سخت می کرده بررسی تاریخچه پالتو نشان می دهد که بریتانیایی ها برآن شدند تا لباس مناسب تری را ارائه دهند تا راحتی بیش تری برای جنگجویان داشته باشد. پالتو با پارچه ای سبک تر و باهمان کاربرد توانست نیاز های آن زمان رزمندگان را پوشش دهد. تاریخچه پالتو نشان می دهد بعد از اتمام جنگ جهانی نیز پالتو مورد استقبال قرار گرفت. در ابتدا در میان هنرمندان و سپس در میان سایر مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار شد. خرید پالتو خود را می توانید با مزون پامچال تجربه کنیدانواع پالتو:با پیشرفت دنیای مد، طراحی و دوخت لباس ما شاهد تنوع زیادی در زمینه های پوشاک هستیم. اگر شما به دنبال خرید پالتو هستید ما در ادامه شما را با چند نوع از این پوشش آشنا می کنیم.

پالتو پوست

پالتو پوست

داشتن یک کت، اورکت یا پالتو پوست ساده که دور از استایل مجلسی باشد، برای هر فرد لازم است. مدل های کلاسیک و اسپرت به دلیل سادگی در طرح و تزیینات به کار رفته، مورد پسند هر سبک سلیقه ای به خصوص برای افراد ساده پوش هستند. پالتوهای سبک کلاسیک و اسپرت در عین سادگی، فوق العاده شیک به حساب می آیند و استایل با وقاری به شما می بخشند. به یاد داشته باشید که سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد.

لازمه انتخاب مدل برای خرید یا دوخت یک پالتو شیک، شناخت فرم بدنتان است. فرم و استایل بدن هر شخص که بیانگر میزان برجستگی های بدن فرد و تناسب بین آنها است، شکل هندسی مختص به خود را دارد. فرم های بدن به گروه های مختلفی از جمله مستطیل، ساعت شنی، دایره ای، مثلث و مثلث رو به پایین تقسیم بندی می شوند.

پالتو چرم

پالتو چرم

بازگشت به عقب و نگاهی به تاریخ بریتانیای کبیر فرصت این را به ما می دهد که کشف کنیم راز تولید و کاربرد پالتو چرم در جایی به غیر از سالن‌های مد نهفته است. پالتوهایی که امروزه با حجم انبوهی تولید می‌شوند هم پوشاکی شیک و همچنین حفاظ مقاومی در برابر باد و باران هستند. اما پالتو زمانی کاربرد تاریک‌تری داشت و در سنگرهای خونین جنگ جهانی اول حفاظی برای خون و گل‌ولای بود. قبل از این که برند بربری تولید انبوه پالتو را آغاز کند، سربازان و افسران بریتانیایی کت‌های بلند سنگینی می‌پوشیدند که حرکت کردن را برایشان محدود کرده و در بعضی مواقع که خیس آب می‌شدند وزنی دو برابر حالت عادی پیدا می‌کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو