مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر با کیفیت 4K HDR

منبع: دوستیها

34

1401/8/29

22:53


دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر World Cup 2022 Opening Ceremony مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ با کیفیت 4K UHD HDR مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در روز یکشنبه ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه البیت در الخور و قبل از بازی افتتاحیه مسابقات بین میزبان، قطر و اکوادور برگزار شد. این […]

دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر World Cup 2022 Opening Ceremony

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ با کیفیت 4K UHD HDR

دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر World Cup 2022 Opening Ceremony

مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در روز یکشنبه ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ در ورزشگاه البیت در الخور و قبل از بازی افتتاحیه مسابقات بین میزبان، قطر و اکوادور برگزار شد. این مراسم شامل اجرای خواننده کره جنوبی و عضو گروه بی‌تی‌اس BTS، جونگ‌کوک بود رابی ویلیامز خواننده انگلیسی که بخشی از مراسم افتتاحیه دوره قبلی بود، قرار بود به عنوان مجری بازگردد. شکیرا خواننده کلمبیایی در ابتدا قرار بود اجرا کند، اما کناره‌گیری کرد. خواننده انگلیسی، دوآ لیپا نیز در ابتدا گزارش شده بود که بخشی از این مراسم است. با این حال، او دخالت خود را «در هر گونه مذاکره ای برای اجرا» انکار کرد، و از قطر در مورد نقض حقوق بشر که منتهی به جام جهانی شد، انتقاد کرد. در این مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز در مرحله مقدماتی به رقابت می پردازد.

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 قطر را هم اکنون میتوانید با بالاترین کیفیت 4K Ultra HD از سایت دوستی ها دانلود و تماشا کنید.

 

[دانلود کیفیت 4K HDR با حجم 3.8 گیگابایت]

به زودی …

درباره مسابقات:
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ (World Cup 2022 Opening Ceremony) به عنوان بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال است که از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار شد. جام جهانی فوتبال، مسابقات قهرمانی فوتبال مردان است که هر چهار سال یک بار توسط تیم‌های ملی اتحادیه‌های عضو فیفا برگزار می‌شود. این اولین جام جهانی خواهد بود که کشوری از جهان عرب آن را میزبانی می‌کند و همچنین پس از جام جهانی ۲۰۰۲، این دومین باری است که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود. ین تورنمنت آخرین دوره از مسابقات خواهد بود که ۳۲ تیم در آن شرکت می‌کنند و برای جام جهانی ۲۰۲۶ و پس از آن، حضور ۴۸ تیم برنامه‌ریزی شده‌است. با توجه به گرمای شدید قطر در تابستان، این جام جهانی از اواخر نوامبر تا اواسط دسامبر برگزار می‌شود و اولین دوره از این رقابت‌ها است که در ماه می، ژوئن یا ژوئیه برگزار نمی‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو