بیوگرافی مریم موسویان

بیوگرافی مریم موسویان


منبع: بیوگرافی

13

1401/9/4

16:34


بیوگرافی مریم موسویان بازیگر سریال آتش سرد بیوگرافی مریم موسویان بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر از ورود به دنیای بازیگری تا شهرت با سریال آتش سرد و ازدواج و همسرش و ناگفته های زندگی شخصی او را می خوانید. نام کامل: مریم موسویان تاریخ تولد : دهه 70 زمینه فعالیت : بازیگری سال های فعالیت […]

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر سریال آتش سرد

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر از ورود به دنیای بازیگری تا شهرت با سریال آتش سرد و ازدواج و همسرش و ناگفته های زندگی شخصی او را می خوانید.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی مریم موسویان

مریم موسیویان بازیگر جوان و نوظهور کشورمان متولد دهه 70 می باشد. وی با ایفای نقش در سریال «آتش سرد» در نقش «اسرا» درخشید و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. با بیوگرافی ها همراه باشید تا نگاهی به بیوگرافی مریم موسویان و ناگفته های زندگی شخصی او داشته باشیم.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر سریال آتش سرد

مریم موسویان در سریال اتش سرد

شروع فعالیت هنری

فعالیت هنری اش را از صحنه تئاتر آغاز کرد و در عرصه تئاتر بسیار فعال بوده و با نمایش های مختلفی روی صحنه رفته است.

از جمله نمایش های معروفی که در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به بینوایان،فلزات چکش خوار به کارگردانی آرش سنجابی، الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسائی اشاره کرد که در این نمایش با بازیگران مطرحی از جمله «نوید محمدزاده» «هوتن شکیبا» و «مهناز افشار» همبازی بوده است.

مریم موسویان در نمایش «اُلیورتوئیست»

مریم موسویان در نمایش «اُلیورتوئیست»

با استعدای که در زمینه بازیگری داشت وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و در دو فیلم «دختر ایرانی» به کارگردانی «جلال اشکذری» و «زمانی برای از دست دادن» به کارگردانی «محمدرضا بهشتی» به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی مریم موسویان بازیگر فیلم «زمانی برای از دست دادن»

مریم موسویان در فیلم چیزی برای از دست دادن

در قاب تلویزیون

مریم موسویان با ایفای نقش در سریال «شاهرگ» به کارگردانی «سید جلال دهقانی اشکذری» وارد قاب تلویزیون شد.

وی در این سریال در نقش «مینا خوردشیدی» که یک معلم بود بازی میکرد.

در این سریال که اولین تجربه تلویزیونی اش بود با بازیگران مطرحی از جمله سید جواد هاشمی حسین پاکدل و نیما رئیسی و مهدی سلوکی و سیروس گرجستانی همبازی بود.

مریم موسویان بازیگر سریال شاهرگ

مریم موسویان در سریال شاهرگ

سریال اتش سرد

یکی از جدیدترین سریال هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته سریال محبوب «آتش سرد» ساخته «رضا ابوفاضلی» است که در این سریال نقش «اسرا» را بازی می کند که دختری نجیب و پزشکی مسئولیت پذیر و عاشق است که در آستانه تشکیل زندگی مشترک با مشکلاتی مواجه می شود.

بازی احساسی وی در این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفته و تحسین منتقدان زیادی را به همراه داشته است.

این سریال پرطرفدار هر شب ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می شود و در خلاصه آن آمده است ” فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمه از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌ شود و …”

بیوگرافی مریم موسویان و مروری بر اثار او

از جمله دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می توان به رویز فلاحی پو، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی، شیوا خسرو مهر، یلدا قشقایی، سارا احمدیان، پرهام امینی، سودابه علیپور، کامران ملکی، حمید عرب سرخی، ستاره حیدر آبادی، امیرعلی موسویان، رومیسا طاهری، میلاد شوریده، حمید شکوهی فر، عاطفه شاکری، نسیم سروش و شاهد احمد لو و…  اشاره کرد.

خانم بازیگر علاوه بر سریال «آتش سرد» تجربه بازی در سریال های دیگری را نیز داشته داشت.

«جشن سربرون» یکی دیگراز آثاریست که در آن به ایفای نقش پرداخته است. این سریال که هنوز پخش نشده  در 45 قسمت ساخته شده و روایتگر دوران قبل از مشروطه است.

ازدواج و وضعیت تاهل مریم موسویان

وضعیت تاهل

تاکنون خبر موثقی مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده و حدس میزنیم که ایشان مجرد باشد.

بیوگرافی مریم موسویان | بیوگراف ها دات کام

Rate this post

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو