توصیه هایی که برای پول درآوردن باید بخوانید

منبع: نمکستان

7

1401/9/4

16:57


مطمئن هستیم بار اول نیست که با این سبک مطالب برخورد می‌کنید و مطمئن هستیم آخرین بار هم نخواهد بود، اما شک نداریم این مطلب را فراموش نخواهید کرد

مطمئن هستیم بار اول نیست که با این سبک مطالب برخورد می‌کنید و مطمئن هستیم آخرین بار هم نخواهد بود، اما شک نداریم این مطلب را فراموش نخواهید کرد. من در حوزه انواع بذر کسب و کار خود را آغاز کردم و به درآمد رسیدم این توصیه ها را برای پولدار شدن به شما نیز خواهم گفت پس با دقت متن زیر را بخوانید.

بذر کنجد

بذر کنجد

یکی از دانه روغنی گیاهی که از آن روغن گیاهی سرشار از خواص و فواید تهیه می شود بذر کنجد است که حتی نوع درجه یک و مرغوب آن هم کمی تلخ می باشد و امروز می خواهیم در این مطلب به قیمت بذر کنجد، خواص، کاربرد و مصارف آن بپردازیم. گیاه کنجد به دلیل مقاومت بسیار زیادی که در مقابل خشکی دارد در مناطقی که آب و هوای گرم دارند هم قابل کشت است و به همین دلیل کشورهای زیادی در بازار بین المللی خواستار  واردات بذر کنجد برای تولید و کشت این محصول می باشند.

در دنیای امروزی و با گذراندن دوران کرونا و مشکلات آن یکی از دغدغه های اصلی جوانان راه های جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریهاست در صورتی که می توانند خیلی راحت و با قرار دادن کنجد و بذر کنجد درجه یک در رژیم غذایی خود اصلی ترین قدم را برای حفظ سلامتی خود بردارند. خوشبختانه این گیاه فرآورده های بسیار متنوعی دارد که می توان آن را بر اساس سلیقه شخصی خود در کنار مواد غذایی مصرفی استفاده کرد و به عنوان یکی از گیاهان دارویی از آن یاد می شود.

بذر سیب زمینی

بذر سیب زمینی

یکی از مرغوب ترین انواع صیفی، سیب زمینی سانتا می باشد که قیمت بذر سیب زمینی در تنوع زیادی در دسترس می باشد. این صیفی تاریخی چند هزار ساله داشته و طبق شواهد تاریخی اولین بار در جنوب آمریکا کشت می شده است و توسط مهاجران اروپایی به سراسر این قاره ارسال شده است

لازم است بدانید که مصرف بیش از اندازه ی این صیفی مشکلات زیادی را برای گوارش شما ایجاد نموده و احتمال ابتلا به سنگ کلیه را به شدت افزایش می دهد اما مصرف به اندازه ی آن نه تنها خطرات سنگ کلیه و مشکلات گوارشی را کم می کند بلکه گردش خون را بهبود می دهد، سلامت قلب و عروق را در پی دارد، احتمال سرطان را کاهش می دهد، رشد موها را افزایش می دهد، سلامت پوست را در پی دارد، رشد ناخنها را موجب می شود، سلامت کبد را موجب می شود، قوای بدنی را تقویت می کند، مانع از یبوست و مشکلات ثانویه ی آن می شود، هضم غذا را سرعت می بخشد، نیروی بدن را افزایش می دهد و همچنین سبب جلوگیری از پیری زود رس می شود.

بذر کتان

بذر کتان

قیمت بذر کتان با توجه به عواملی مانند کیفیت و … تعیین می شود. بخش عمده نیاز بدن به فسفر و منیزیم را دانه های کتان برطرف می ‌کنند و بذر کتان به سه رنگ قهوه‌ ای سیاه و سفید وجود دارد که ارزش غذایی بالایی داشته و مصرف آن همراه با غذا بسیار توصیه می‌ شود.

از دانه های بذر کتان می ‌توان روغن نیز گرفت و همچنین بذر کتان باعث تنظیم میزان کلسترول خون می‌ شود و اسیدهای چرب موجود در بذر کتان، کلسترول خوب خون را بالا برده و کلسترول بد خون را کاهش می ‌دهد و به گردش خون کمک می‌ کند.

ترکیب اسید آمینه پروتئین بذر کتان شبیه پروتئینهای گیاهی سویا خشک است که به دلیل ارزش غذایی آن مشهور است. دانه های کتان منبع عالی فیبر گیاهی هستند که افزایش محتوای آن در محصولات به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می کند و تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی بدن دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو