نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه { 7 مرحله }

منبع: همسرتایم

14

1401/9/12

07:21


نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه در این مطلب از سایت همسرتایم قصد داریم به نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه بپردازیم که هم هزینه…

نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه { 7 مرحله }

Rate this post

نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه

در این مطلب از سایت همسرتایم قصد داریم به نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه بپردازیم که هم هزینه کمتری برای شما دارد و هم بسیار خوشمزه تر و بهداشتی تر است.

 

بیشتر بخوانید:

چطوری پفیلا درست کنیم

ایا بادام زمینی چاق میکند

مرحله اول

برای تهیه ذرت مکزیکی به سبک خیابانی ابتدا ذرت را می شوییم و آبکشی می کنیم. در صورت تمایل می توانیم به جای استفاده از کنسرو، خودمان ذرت را بپزیم. برای این منظور ذرت را دان می کنیم و درون یک قابلمه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله ۲ لیوان آب به همراه کمی نمک اضافه می کنیم، سپس قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم و اجازه می دهیم ذرت به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه بپزد و نرم شود. پس از اینکه ذرت به طور کامل پخت، آنرا آبکشی می کنیم.

مرحله سوم

حالا قارچ را به صورت ورقه ای یا نگینی خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و کره را به تابه اضافه می کنیم. پس از اینکه کره به طور کامل ذوب شد، قارچ را به تابه اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله آب لیمو ترش را به قارچ اضافه می کنیم تا از سیاه شدن رنگ قارچ جلوگیری کند. ابتدا که قارچ را تفت دهیم، شروع به آب انداختن می کند. باید قارچ را تا زمانی که آب آن به طور کامل کشیده شود تفت دهیم.

مرحله پنجم

پس از اینکه آب قارچ ها به طور کامل تبخیر شد، ذرت پخته شده را اضافه می کنیم و چند دقیقه با قارچ تفت می دهیم، سپس سس مایونز را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز و آویشن اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا با سرعت مواد را ترکیب می کنیم تا سس و ادویه ها به طور کامل با قارچ و ذرت مخلوط شود. پس از اینکه مواد یکدست شدند، حرارت زیر تابه را روی ملایم ترین درجه قرار می دهیم و پنیر پیتزا را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله هفتم

حالا به آرامی مواد را هم می زنیم تا پنیر به طور کامل ذوب شود و ذرت مکزیکی حالت کشیدار پیدا کند. در پایان ذرت مکزیکی را در ظرف مورد نظرمان می ریزیم، سپس به مقدار دلخواه آویشن اضافه کرده و سرو می کنیم.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با نحوه درست كردن ذرت مكزيكي در خانه اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو