طرز تهیه بورک پوآچا

طرز تهیه بورک پوآچا , دستور پخت بورک پوآچا

بورک پوآچا یکی از انواع فینگر فودهای خوشمزه و مجلسی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بورک پوآچا در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بورک پوآچا
خمیر یوفکا۳ عدد
فلفل دلمه ای۲ عدد
گوجه فرنگی۲ عدد
روغن مابع۲ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا۲۰۰ گرم
سوسیس یا کالباسبه مقدار کافی
مواد لازم آغشته کردن
تخم مرغ۲ عدد
آرد سوخاریبه مقدار کافی

طرز تهیه بورک پوآچا

مرحله اول

برای تهیه بورک پوآچا خوشمزه در ابتدای کار مواد میانی را آماده می کنیم، برای این منظور سوسیس را به همراه فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی به صورت نگینی ریز خرد کرده و درون یک تابه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

حالا روغن را به تابه اضافه کرده و روی حرارت قرار می دهیم، سپس سبزیجات را به مدت ۳ تا ۴ دقیقه به خوبی تفت می دهیم تا کمی سرخ شوند. در ادامه نان یوفکا را به صورت مثلثی برش زده و روی سطح کار می گذاریم.

مرحله سوم

در ادامه مقداری از سبزیجات قسمت پهن مثلث ریخته و روی سبزیجات را با مقداری پنیر پیتزا می پوشانیم و اطراف مثلث را جمع می کنیم، سپس رول می کنیم و درون تخم مرغ می گذاریم تا سطح بورک ها آغشته شوند.

مرحله چهارم

حالا بورک ها را درون آرد سوخاری می غلطانیم تا سطح آنها را کاملا کاور شود، سپس یک قابلمه مناسب روی حرارت گذاشته و مقداری روغن مایع درون آن می ریزیم و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود.

مرحله پنجم

در ادامه بورک ها را درون روغن انداخته و سرخ می کنیم تا طلایی و خوشرنگ شوند. در نهایت بورک ها را روی دستمال مخصوص روغن گیری گذاشته تا روغن اضافی شان کشیده شود، سپس به همراه سس سرو می کنیم. نوش جان.