سمور در فال قهوه

از گذشته های دور همواره مردم به پیش بینی رویدادهای آینده و مدیریت بهتر آن علاقه مند بوده اند. بنابراین به همین منظور به کسب علوم مختلفی از جمله تعبیر خواب، ستاره شناسی، فال قهوه، طالع بینی، کف بینی، روانشناسی رنگها، عدد شناسی و غیره پرداخته اند فال قهوه یکی از این علوم است که با توجه به نقوش درج شده در ته فنجان دست به پیش بینی رویدادهای آینده می زند که البته دارای معایب و مزایایی نیز می باشد. اشکال حیوانات یک نمونه از نقوش رایج است که در ته فنجان قهوه رویت می شود که هر کدام دارای معنی و مفهوم جداگانه ای می باشد. شکل سمور نیز از جمله نقوشی است که ممکن است در فنجان قهوه مشاهده شده و مورد تفسیر قرار گیرد. در این مطلب از سایت آلامتو به تفسیر نقش سمور در فال قهوه پرداخته ایم؛ امید است مورد پسند شما سروران گرامی قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

فال سرنوشت ازدواج

معنی سمور در فال قهوه

از نقش سمور در فال قهوه تفاسیر متفاوتی ارائه شده است که در ذیل به برخی از تفاسیر مرتبط با این حیوان می پردازیم:

از نگاه برخی مفسران نقش سمور در فال قهوه، یک هشدار برای صاحب فال محسوب می شود. چرا که سمور نماد خشم و پرخاشگری، احساسات و شور و نشاط  است. بنابراین رویت شکل سمور در فنجان قهوه هشدار می دهد که صاحب فال بایستی خشم و احساسات دیگر خود را کنترل نموده و بر آنها تسلط یابد. به عقیده برخی مفسرین دیگر رویت شکل سمور در ته فنجان قهوه بیانگر این موضوع است که می باید از اشخاص حیله گر و بدجنس که هرگز فطرت آنها تغییر نخواهد کرد دوری کرده و در امان بمانید.

همچنین بخوانید: پرنده در فال قهوه

سمور در فال قهوه

جالب اینجاست که در منابع دیگر نیز معنی و تفسیر متفاوت تری از تفاسیر بالا، برای سمور در فال قهوه عنوان شده است:

با دیدن شکل سمور در فنجان قهوه، از دارایی های خود به خوبی مراقبت نمایید تا به سرقت نرود، مفسرین دیگر عشق و ازدواج صاحب فال را در معرض خطر دیده و محافظت از آن را از اقدامات مهم عنوان نموده اند. یا در منابعی دیگر اینگونه تفسیر شده است که با رویت نقش سمور صاحب فال از جانب افرادی ناشناس، به ثروتی دست خواهد یافت. رهایی و گذشتن از موانع، مواجهه با شایعات و سخنان بیهوده نیز از تفاسیری است که توسط مفسرین مختلف ارائه شده است. صد البته که تفسیر نقش سمور در ته فنجان قهوه به نماد های نقش بسته در اطراف بستگی داشته و با توجه به آن نقوش می توانید معانی مرتبط با امور خود را برگزینید.

شایان ذکر است که به لحاظ پیشگویی نمی توان به فال قهوه و اشکال رویت شده در آن اعتماد کامل داشت ولیکن می توان از فال قهوه به عنوان سرگرمی و تفریح در محافل و مجالس لذت برد. برخی از مفسران نقوش ته فنجان قهوه را حاصل حالات روحی صاحب فال در همان لحظه دانسته اند. به هر حال برنامه ریزی آینده با تکیه بر اشکال ته فنجان قهوه که دربردارنده یک سری از احتمالات است؛ موضوع بحث بسیاری از افراد در جهان بوده و خواهد بود.