معنی جوجه تیغی در فال قهوه 

جوجه تیغی در فال قهوه

ایرانیان معتقد بودند جوجه تیغی که در فال قهوه دیده می شود پیامی است که می توان بر دشمنان غلبه کرد و نشان دهنده یک شغل جدید است. در سنت غربی، جوجه تیغی در فال مشکلاتی را در تجارت به تصویر می کشد. وران مدرن تر، فال جوجه تیغی با دوستان، دشمنان و یک شغل جدید مرتبط است. جوجه تیغی  به معنای دوری، سردی، خویشتن داری، احتیاط و شک به زندگی  است. در ادامه این مطلب معنی جوجه تیغی در فال قهوه را بخوانید.

 

فال انبیا


معنی جوجه تیغی در فال قهوه در بالای فنجان

دیدن جوجه تیغی در بالای فنجان قهوه نشانه آن است که شغل بهتری به دست خواهید آورد، اما می تواند نشان دهنده ناامیدی از دوستانتان باشد. این فال به این معنی است که دشمنان خود را شکست خواهید داد و ممکن است اخبار نگران کننده ای دریافت کنید. همچنین می تواند پیش بینی کند که در تجارت با مشکلاتی روبرو خواهید شد. جوجه تیغی با خارهای قائم نماد شخصیتی عبوس، سرکش است که نزدیک شدن آن به آن بسیار سخت است. جوجه تیغی در فال قهوه حاکی از محافظت از خود در هنگام مواجهه با مشکلات است. جوجه تیغی به شما می آموزد که سکون و زمان آرام لازم برای رشد شخصی را گرامی بدارید، در عین حال آگاهی روانی شما را افزایش می دهد. جوجه تیغی حیوان کوچکی است که ویژگی ها و درس های مثبت زیادی برای شما دارد.

همچنین بخوانید : استخاره با قرآن

معنی جوجه تیغی در فال قهوه در بالای فنجان 


معنی جوجه تیغی در فال قهوه در وسط فنجان

اگر جوجه تیغی را در وسط فنجان قهوه خود می بینید، نشان می دهد که شما در تصمیم گیری های اخیر خود بسیار عجول بوده اید و این منجر به مشکلات احتمالی شده است. شما سعی می کنید یک موقعیت خطرناک را کنترل کنید. جوجه تیغی خبرهای خوب و غیرمنتظره را پیش بینی می کند.  اگر در فال شما جوجه تیغی در حال سقوط است، این نشان دهنده یک سفر طولانی با بسیاری از حوادث ناگوار است. راه رفتن جوجه تیغی نشانه مبارزه، شکوه و آزار است، در حالی که جوجه تیغی غیر متحرک معاملات تجاری با افراد ناشناس را پیش بینی می کند. جوجه تیغی، به عنوان یک روح، توتم و حیوان قدرتمند در فال قهوه شما ظاهر می شود. جوجه تیغی پیوندهای قوی با عنصر زمین دارد. شکم آن همیشه به زمین نزدیک است، بنابراین جوجه تیغی در مرکز و متصل به زمین باقی می ماند. شاید به همین دلیل است که مردم ایران می گویند نماد جوجه تیغی شامل باروری و فراوانی به خصوص برای زمین است. آنها همچنین احساس می کنند جوجه تیغی یک حیوان خورشیدی است، نمادی از سرزندگی.

همچنین بخوانید : پرنده در فال قهوه

معنی جوجه تیغی در فال قهوه در پایین فنجان 


معنی جوجه تیغی در فال قهوه در پایین فنجان

اگرر جوجه تیغی را در پایین فنجان قهوه خود مشاهده می کنید به این معنی است که باید برای ارتباط با دیگران کمی از لاک خود بیرون بیایید و سطوح دفاعیتان را کاهش دهید. البته رعایت جدیت و احتیاط در روابط اطرافتان امری بسیار مهم است که نباید آن را فراموش کنید. جازه ندهید سطح دفاعی که ایجاد کرده اید مانع از موفقیت شما شود.