چرا مرد زود ارضا میشه { 6 دلیل اصلی✔️}

منبع: همسرتایم

25

1401/9/16

22:21


چرا مرد زود ارضا میشه در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که چرا مرد زود ارضا میشه پاسخ خواهیم داد که سوال بسیاری از…

چرا مرد زود ارضا میشه { 6 دلیل اصلی✔️}

Rate this post

چرا مرد زود ارضا میشه

در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که چرا مرد زود ارضا میشه پاسخ خواهیم داد که سوال بسیاری از خانم هایی است که دوست دارند رابطه جنسی طولانی تری تجربه کنند اما به خاطر زود انزالی همسرشان احتمالا به ارگاسم هم نمی رسند.

 

همچنین بخوانید:

برای زود انزالی پیش چه دکتری باید رفت

علت جنب شدن مردان متاهل

 

 

عوامل زیادی باعث زود ارضا شدن مرد می‌شود. این عوامل را می‌توان به دلایل ژنتیکی، شیمیایی و یا روانی ( ذهنی ) تقسیم‌بندی کرد. شایع‌ترین دلایل ایینکه چرا مرد زود ارضا میشه عبارت است از:

  • عصبی بودن: زود ارضا شدن مرد بسیاری اوقات مشکلی موقتی است که در اوایل ازدواج و چند رابطه جنسی اول با همسر رخ می‌دهد، اما شوهر به تدریج می‌تواند زمان انزال را کنترل کند. البته برخی مردان ماه‌ها یا حتی سال‌ها با مشکل زودانزالی دست و پنجه نرم می‌کنند.
  • اضطراب: ارتباط بین اضطراب و زود ارضا شدن مرد بسیار نزدیک است. در واقع از یک سو اضطراب می‌تواند منجر به زودانزالی شود، و از سوی دیگر انزال سریع می‌تواند باعث اضطراب شود ـ مسئله قدیمی اول بودن مرغ یا تخم‌مرغ در این باره صادق است. زودانزالی شوهرتان ممکن است ریشه در اضطراب داشته باشد یا او به دلیل زود ارضا شدن دچار اضطراب شود و در نتیجه با مشکلات بیشتری مواجه شود.
  • استرس: داشتن دوره‌های استرس شدید می‌تواند منجر به زود ارضا شدن مرد شود.
  • مشکلات ارتباطی: برخی آقایان وقتی در زندگی زناشویی‌شان با ناسازگاری مواجه می‌شوند و با همسرشان دعوا می‌کنند، دچار حملات زودانزالی می‌شوند. اطلاع نداشتن از وضعیت رابطه و عدم شناخت یکدیگر باعث ایجاد تنش در رابطه زناشویی می‌شود و ارائه عملکرد جنسی رضایت‌بخش را دشوار می‌سازد.
  • عادت داشتن به خود ارضایی: بسیاری از آقایان عادت دارند که وقتی تنها هستند به سرعت، ظرف کمتر از چند دقیقه خودارضایی کنند، حال آن که این عادت بدن را برای ارگاسم سریع آموزش می‌دهد. اکثر آقایان هم هنگام استمناء فیلم پورن نگاه می‌کنند که باعث می‌شود حواسشان پرت شود و یادگیری سیگنال‌هایی را که بدن هنگام رسیدن به ارگاسم تولید می‌کند، برای خود سخت‌تر می‌کنند.
  • ابتلا به بیماری‌های مختلف: زودانزالی می‌تواند پی‌آمد اختلال نعوظ، اختلال‌های تیروئید، التهاب پروستات، سندروم درد مزمن لگن و مصرف بعضی داروها باشد.

 

همچنین برای رفع و درمان زود انزالی روش هایی را در مقالات قبلی پیشنهاد کرده ایم که لینک آن را برایتان قرار می دهیم :

 

بیشتر بخوانید:

چگونه زود انزالی خود را رفع کنیم

 

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه چرا مرد زود ارضا میشه اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

 

 

منبع :

http://bia2safa.net/goto/web/url/3069347

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو