خواص نارگیل تازه برای مردان { 6 فایده شگفت انگیز }

منبع: همسرتایم

9

1401/9/14

15:02


فواید نارگیل برای رابطه جنسی : در این مطلب از سایت همسرتایم به بررسی خواص نارگیل تازه برای مردان خواهیم پرداخت.   همچنین بخوانید: علت جنب شدن مردان…

خواص نارگیل تازه برای مردان { 6 فایده شگفت انگیز }

Rate this post

فواید نارگیل برای رابطه جنسی :

در این مطلب از سایت همسرتایم به بررسی خواص نارگیل تازه برای مردان خواهیم پرداخت.

 

همچنین بخوانید:

علت جنب شدن مردان متاهل در خواب

چگونه زود انزالی خود را رفع کنیم

فواید شربت سکنجبین

 

 

در مطالعه ای که در سال 2014 انجام شد و در مجله انستیتوی علوم پزشکی کریشنا بر روی گروهی از موش ها در مورد تأثیر آب نارگیل بر سلامت جنسی آنها منتشر شد، ثابت شد که گروهی از موش ها که در طی یک دوره زمانی آب نارگیل دریافت کردند. 28 روز تغییر قابل توجهی در سطح هورمون های جنسی خود تجربه کرد، زیرا میزان تستوسترون، FSH و LH در مردان و زنان. تستوسترون را بهبود می بخشد و عملکرد سلول های اطراف لوله های منی ساز را بهبود می بخشد.

در زنان، هورمون FSH به رشد فولیکول های تخمدان کمک می کند و رشد فولیکول های تخمدان را تحریک می کند.

LH توسط آندروژن ها تولید می شود.بنابراین، آنها نقش مهمی در ارتقای سلامت باروری در زنان دارند  در نتیجه خوردن نارگیل نشان داد خوردن نارگیل به تقویت سلامت جنسی در افراد کمک کند و با احتیاط مصرف مقادیر مناسب از آن را بدون افراط و تفریط انجام دهید.

 

نارگیل به دلیل داشتن مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای بدن، که در تقویت سیستم ایمنی، بهبود هضم و غیره موثر است، فواید بسیاری برای سلامت انسان دارد، اما خواص نارگیل تازه برای مردان چگونه است

 

فواید نارگیل تازه برای مردان :

1- سطح انرژی بدن را افزایش دهید

نارگیل یکی از غذاهای حاوی چربی های اشباع شده به نام تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​است که توسط سلول های بدن جذب شده و انرژی لازم را خیلی سریع تولید می کند.

2- بهبود سلامت جنسی

برخی از مطالعات حیوانی نشان داده‌اند که نارگیل ممکن است با افزایش باروری، کاهش احتمال اختلال نعوظ و همچنین تحریک میل جنسی، با خوردن عصاره آن یا آب نارگیل به بهبود سلامت جنسی کمک کند.

با این حال، مطالعات انسانی بیشتری مورد نیاز است تا مشخص شود نارگیل چقدر در این زمینه موثر است.

 

3- کمک به درمان هیپرپلازی خوش خیم پروستات

بر اساس برخی مطالعات، روغن نارگیل به دلیل تأثیری که بر هورمون تستوسترون دارد، می تواند به درمان هیپرپلازی خوش خیم پروستات کمک کند و در نتیجه شدت علائم مرتبط با این بیماری مانند احساس درد در هنگام ادرار را کاهش دهد

 

4- تقویت سیستم ایمنی بدن

روغن نارگیل از اسیدهای چرب از جمله اسید لوریک و اسید کاپریلیک تشکیل شده است که خواص ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارند و به تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند.

5- کنترل قند خون

افزودن روغن نارگیل به غذایی که می خورید می تواند به کند شدن هضم کمک کند، که به حفظ سطح قند خون متعادل کمک می کند.

6- کاهش وزن

روغن نارگیل به طور قابل توجهی توانایی سلول ها را برای تولید ATP افزایش می دهد که به نوبه خود به افزایش توانایی بدن برای سوزاندن چربی بیشتر کمک می کند.

 

سایر فواید نارگیل

– بهبود سلامت پوست

حفظ سلامت دهان و دندان.

– بهبود سلامت قلب

– پیشگیری از درد مفاصل

– افزایش عملکرد مغز

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با خواص نارگیل تازه برای مردان اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو