بهترین هدیه تولد برای خانم و لیست کادو ویژه تولد همسر جان

بهترین هدیه تولد برای خانم و لیست کادو ویژه تولد همسر جان


منبع: روزانه

10

1401/9/17

12:10


خرید هدیه تولد برای خانم ها حتی اگر نسبت به آن ها شناخت زیادی هم داشته باشید باز هم کار سختی است، گزینه های زیادی این روز ها در بازار خرید اینترنتی وجود دارد که ما قصد داریم به چند مورد از پرفروش ترین ها و قابل اعتماد ترین ها انتخاب کنیم. البته رنج قیمتی […]

خرید هدیه تولد برای خانم ها حتی اگر نسبت به آن ها شناخت زیادی هم داشته باشید باز هم کار سختی است، گزینه های زیادی این روز ها در بازار خرید اینترنتی وجود دارد که ما قصد داریم به چند مورد از پرفروش ترین ها و قابل اعتماد ترین ها انتخاب کنیم. البته رنج قیمتی محصولات می تواند از چند ده میلیون تا چند صد هزار تومان متفاوت باشد. این بستگی به خودتان دارد که با چه بودجه ای قصد خرید این اقلام را خواهید داشت.

لیست هدیه و کادو تولد برای خانم و همسر جان

البته هدیه در بطن و ذهنیت هر انسان تعریف متفاوتی دارد. در این مورد شما باید توجه ویژه ای به نیاز همسر خود داشته باشید. این که او از هدیه ای که قرار است برای روز تولدش بخرید چه انتظاراتی دارد موضوع اساسی خواهد بود. اگر هنوز آن طور که باید و شاید با سلیقه او آشنا نیستید، می توانید به سراغ هدایای عمومی تری بروید.

از نظر من یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین نکات در مورد خرید بهترین هدیه تولد برای خانم ها این است که واقعا به آن نیاز داشته باشند و بخشی از مشکلات روزمره آن ها را حل کند. اگر قرار است چیزی بخرد و شما در مورد آن می دانید، پس می توانید به سراغ همان به عنوان کادوی تولد برای همسرتان بروید. اما اگر هیچ ایده ای در این باره ندارید، چند مورد از بهترین گزینه های پیش و رو را در اختیار شما قرار می دهیم.

می خوای خوشحالش کنی: هودی افراتین مدل 8528 رنگ دودی!

هرچقدر هم به دنبال هدیه خاص برای تولد خانم و همسرتان باشید، به طبع لباس برای آن ها یک گزینه فوق العاده و البته محبوب به حساب می آید. طرح های مختلفی از هودی ها برای خانم ها و آقایان طراحی می شود. مدل های مخصوص خانم ها باید رنگی نسبتا شاد تر را در خود جای دهد. از این رو می توان انتظار داشت در مورد چه چیزی قرار است در ادامه صحبت کنیم. در این روزها که هوا سرد شده است، این گزینه بهترین گزینه برای کادوی هدیه تولد خانم می باشد.

بهترین هدیه تولد برای خانم

این هودی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین طرح های موجود در بازار است که هم سایز آن برای عموم خانم ها مناسب بوده و هم طرح و رنگ نسبتا مینیمال و ساده ای دارد. قد آن تا زیر باسن است و آستین بلند خواهد بود. این لباس به صورت جلو بسته پوشیده می شود و از نظر نوع پارچه در این رنج قیمتی، واقعا یکی از استثنائی ترین گزینه های موجود در بازار است.


کیف دستی زنانه کد 14236

چرم مصنوعی، ابعاد نسبتا استاندارد و بزرگ و امکان استفاده در هر شرایط با یک المان جذاب در گوشه، دقیقا همان چیزی است که می تواند توجه هر خانمی را جلب کند. اگر به دنبال یک هدیه نسبتا اقتصادی هستید، می توانید به سراغ این کیف دستی بروید که در حال حاضر یکی از محبوب ترین، پرفروش ترین و بهترین طرح های بازار به حساب می آید.

بهترین هدیه تولد برای خانم

خانم ها همیشه نیاز به یک کیف دستی دارند، چیزهای زیادی را درون آن قرار می دهند. حتی گاهی آقایان نیز از این وضعیت سو استفاده کرد و سوییچ، لوازم و یا حتی کارت های بانکی و… خود را به خانم ها می دهند که درون کیف بگذارند. در نتیجه اگر در درجه اول به خودتان فکر می کنید بهتر است که کمی سایز این کیف دستی زنانه بزرگ باشد.

به طور کلی یک انتخاب بی نظیر به عنوانه هدیه تولد برای خانم ها محسوب می شود و شاید هزینه آن در مقابل بعضی از مدل های دیگر کیف بالاتر باشد ولی قطعا هدیه ای با کیفیت و ارزنده می باشد که خانم شما را در روز تولدش خوشحال می کند.


هدیه ای ارزان اما کاربردی: ست برس آرایشی مدل پاستیلی

در دسته بندی هدیه تولد برای خانم ها و گزینه های ارزان، ست های برس آرایشی می توانند انتخاب خوبی باشند. مهم ترین مقوله در مورد خرید این برس ها این است که پس از مدتی ریزش نکرده و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشند. به طور کلی هم با یک هدیه عالی و ارزان قیمت مواجه هستیم. این محصول مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کرده و در ترکیب رنگ های فوق العاده جذاب در دسترس است.

بهترین هدیه تولد برای خانم

حتی یک فر مخصوص مژه نیز در آن گنجانده شده است. مزیت مهم دیگر این محصول به عنوان هدیه تولد برای خانم شما این است که می تواند در هر شرایط و وقتی حتی مسافرت است نیز از آن استفاده کند. روی تمامی کرم پودر ها و همین طور کاور های آرایشی و بهداشتی نیز می توان به راحتی از این محصول شگفت انگیز استفاده کرد. مزیت دیگری که در این ست دیدیم این است که تمامی لوازم مورد نیاز با تنوع فوق العاده جای داده شده اند.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

 


همیشه همراه: شارپاوربانک لیتو مدل LP35 ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک بهترین هدیه برای هر کسی است. باید یکی از آن ها را در خانه داشته باشید تا وقتی قصد بیرون رفتن را دارید اما گوشی تان شارژ ندارد، متوجه اهمیت آن شوید. پاور بانک ها در مدل های مختلف و وزن های متفاوت تولید می شوند، اما خانم ها همیشه ترجیح می دهند که گزینه ای سبک وزن از آن را داشته باشند. مدل های 10 هزار میلی آمپر ساعت در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب ها و مینیمال ترین گزینه ها به حساب می آیند که قیمتشان هم خیلی بالا نیست.

بهترین هدیه تولد برای خانم

این مدل در حال حاضر پرفروش ترین پاوربانک موجود در بازار ایران در دنیای دیجیتال به حساب می آید.  می توانید با توان 2.0 آمپر و همین طور امکان شارژ کردن سیرع تر موبایل به راحتی از آن برای چند بار در روز استفاده کنید. البته تعداد شارژ تلفن همراه شما، بستگی به توان باتری و ولتاژ آن خواهد داشت. یکی از اصلی ترین مزیت هایی که در این پاوربانک دیده می شود و آن را تبدیل به یک هدیه فوق العاده برای خانم ها در روز تولدشان می کند این است که ضخامتی کم تر از 2 سانتی متر دارد.


ساعت هوشمند اپل سری 8

سری 8 ساعت های هوشمند اپل یکی از جذاب ترین، بهترین و خاص ترین هدایایی است که می توان به صورت ویژه روی آن حساب باز کرد. البته زمانی این هدیه را بخرید که همسر شما صاحب یک دیوایس اپلی مانند آیپد و یا آیفون است. ساعت هوشمند اپل قابلیت های کلیدی زیادی دارد. می توانید تماس ها را با استفاده از آن مدیریت کرده و یا پاسخ بدهید، امکان جواب دادن به پیام ها و یا ارسال پیام ها را دارد، به خوبی اعلان ها را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین هدیه تولد برای خانم

می توانید به عنوان یک ریموت از آن استفاده کنید و یکی از هیجان انگیز ترین قابلیت ها، واچ فیس ها و یا همان طرح ساعت ها و تم هایی است که به تفکیک می توانید دانلود و نصب کنید. این محصول در این مدل دارای حافظه 32 گیگابایت بوده و فریم کلی آن مستطیل است. نوع قفل آن سگکی و دارای سیستم کنترل اکسیژن خون و مکالمه است.

جنس بند نیز سیلیکون بوده و کاملا ضد حساسیت به حساب می آید. اگر فکر می کنید که ساعت اپل واچ به عنوان هدیه برای تولد خانم گران است، پس به سراغ گزینه بعدی بروید.


مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7

می بند به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت با هزینه به مراتب کم تر هم می تواند یک انتخاب مینیمال و خوب باشد. اگر قصد خرید هدیه ای فوق العاده برای همسر خود را دارید، کافی است که او یک گوشی هوشمند داشته باشد. به راحتی می تواند به این بند متصل شود. اگر هم می خواهید او را بیشتر سوپرایز کنید؛ به جای بند سیلیکونی که به صورت پیش فرض برای این محصول در نظر گرفته شده، به سراغ بند های استیل، طلایی، فانتزی و… بروید. بند هوشمند شیائومی به عنوان هدیه تولد برای خانم شما، دقیقا همان چیزی است که می تواند به او در طول روز برای تناسب اندام و همین طور بهینه سازی زمان خواب کمک کند.

بهترین هدیه تولد برای خانم

این بند هیچ آسیبی حتی به پوست حساس وارد نمی کند و می توان برای ورزش، روزمره، محل کار و یا حتی خواب به جهت پایش مدت زمان خواب از آن استفاده کرد. کالری مصرفی و صد البته تعداد قدم ها و پیمایش روزانه نیز در نرم افزار موبایل بند هوشمند شیائومی در اختیار شما قرار می گیرد.


ادو پرفیوم زنانه مومباسا مدل ایفوریا

عطر های شیرن و گلی جذابیت ویژه ای دارند، بخصوص اگر آن ها را به عنوان هدیه ای برای خانم ها انتخاب کنید. محصولی که هم اکنون به شما معرفی می کنیم تحت عنوان مومباسا ایفوریا شناخته می شود. نت ابتدایی آن انار، فوق العاده جذاب و البته کمی تند است. پس از مدتی شما با نت های میانی از گل های ارکیده و مردابی روبرو شده و در نهایت نت پایانی شما را با بوی بنفشه، چوب، ماهون، مشک و کهربا سرزنده می کند؛ تمام این موارد در کنار هم می توانند یکی از جذاب ترین رایحه های دنیا را رقم بزنند که به عنوان هدیه برای تولد خانم شما بهترین گزینه است.

بهترین هدیه تولد برای خانم

البته این هدیه در دسته بندی اقتصادی قرار می گیرد و قرار نیست که هزینه میلیونی بابت آن پرداخت کنید. اگر هدیه دیگری خریده اید، می توانید این عطر را نیز در کنار گزینه قبلی قرار دهید و همراه با هم، دو برابر بیش از پیش همسرتان را سورپرایز کنید.

همین طور حجم 105 میلی گرمی دارد که می تواند برای مدت زمان نسبتا طولانی، برای استفاده های روزمره همسرتان بهترین گزینه باشد.


اتو مو و حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو

هر خانمی با موی فر، مجعد و خشک به یک اتوی مو نیاز دارد. این که شما برای یک اتو هزینه زیادی پرداخت کنید و از آن در خانه استفاده کنید عموما منطقی نخواهد بود. مگر این که آرایشگر حرفه ای باشید. این اتو در عرض کم تر از 30 ثانیه گرم می شود. صفحه آن از سرامیک درجه یک است و مقاومت حرارتی فوق العاده ای از خود بروز می دهد؛ علاوه بر آن، اتوی مو دارای حالت تغییر کاربری بوده و درون خود یک هیتر جاد داده است که حرارت را بهتر در بخش های مختلف مو پخش می کند. به عنوان یک گزینه متوسط با قیمت اقتصادی، می تواند هدیه ای فوق العاده برای خانم شما باشد.

بهترین هدیه تولد برای خانم

طراحی و فرم ساخت آن نیز بسیار عالی است و از همه جهات، حتی بیش از این که برای آن هزینه کرده اید، بازخورد دریافت خواهید کرد. از طرفی این اتو می تواند تمامی نیاز ها در هر رنج اندازه مو را برآورده کند.


هدفون بی سیم مدل Ti6

اگر همسرتان در طول روز زیاد با تلفن همراه خود موسیقی گوش می کند و یا این که وقتی با او در تماس هستید، می خواهید کیفیت تماس بهتری را بشنوید، در حال حاضر این انتخاب می تواند همان چیزی باشد که نیاز او را برآورده می سازد. با هدفون بی سیم می تواند آزادی عمل بیشتری داشته باشد و حتی حین انجام فعالیت های روزانه خود، بدون این که گوشی موبایل را در دست بگیرد، از آن برای تماس و یا گوش کردن موسیقی استفاده کند.

مدل های مختفلی از انواع هدفون های بی سیم در بازار عرضه شده اند که قیمت آن ها از رنج چند ده میلیون تا چند صد هزارتومان متفاوت است. مدلی که به شما معرفی می کنیم در دسته بندی میان رده قرار می گیرد و مشخصات فنی خوبی دارد.

بهترین هدیه تولد برای خانم

این مدل دو گوشی بوده و بر مبنای برد بلوتوث دستگاه شما کار می کند. تفاوتی نمی کند که از چه مدل تلفن همراهی استفاده می کند، کاربری آن عمومی بوده و مقاومت مناسبی در مقابل گرد و غبار دارد.

علاوه بر آن، ساختار آرگونومی آن نیز بسیار استاندارد بوده و حتی روی گوش های کوچک نیز به خوبی جا می شود. طراحی زیبا و متفاوت این هدست دقیقا همان چیزی است که آن را نسبت به تمامی محصولات مشابه تبدیل به انتخابی عالی می کند. در صورتی که آن را به بلوتوث دستگاه خود متصل کنید، در کم ترین زمان می توانید با استفاده از این هدست به تماس ها پاسخ دهید.


گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح بینهایت: طلا اما ارزان

هدیه طلا حتی اگر خیلی ارزان قیمت هم باشد، باز هم برای خانم ها جذابیت دارد، این محصول به عنوان گردنبند طلا با وزن زیر گرم شناخته می شود. البته می توانید مدل های دیگری از آن را نیز تهیه کنید. جنس بافت از استیل بوده و شکل زنجیر نیز حلقه ای است، در واقع یکی از جذاب ترین و بهترین طراحی هایی خواهد بود که می توانید به سراغ آن بروید. طرح زیور روی آن نیز نماد بی نهایت است که جذابیت ویژه ای برای خانم ها دارد.

بهترین هدیه تولد برای خانم

به عنوان یک هدیه طلا برای تولد همسرتان، می توانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید. عیار طلا در زنجیر و پلاک نیز 18 عیار است. می توانید این گردنبند را با عیار 2.0 گرم نیز تهیه کنید که در این صورت قیمت آن افزایش خواهد یافت. مزیت مهم این هدیه این است که برای رنج های مختلف قیمتی تنوع فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهید. اگر به دنبال هدیه تولد برای خانم با بودجه محدود هستید، این گزینه پیشنهاد ویژه ما است.


ساعت زنانه مچی عقربه ای اسکمی مدل 9188RG-NP2

طراحی فوق العاده جذاب، قیمت پایین، ویژگی های فنی عالی، باکس و جعبه بسیار جذاب از جمله کلیدی ترین و اصلی ترین مزیت هایی است که در ساعت زنانه اسکمی دیده می شود. این محصول با رنگ بسیار زیبا و بدنه فلزی شما را مدهوش خود می کند. جنس شیشه آن از بافت معدنی بوده و قفل حالت کلیپسی است. از طرفی قطر قاب نیز 46 میلی متر است، یعنی دقیقا مطابق فرم دست هر خانمی طراحی شده است. کاملا ضد آب بوده و به دلیل صفحه گردی که دارد، روی دست بسیار شیک و جذاب ظاهر می شود.

این ساعت شیک، یکی از بهترین و به صرفه ترین هدایا و کادو تولد می باشد که می توانید برای خانم خود تهیه کنید.

بهترین هدیه تولد برای خانم

مزیت ساعت های استیل و فلزی این است که هم می توان با تیپ رسمی و هم اسپرت از آن ها استفاده کرد. این ساعت وزن پایینی نیز دارد و حتی داخل آن نیز بسیار جذاب و هیجان انگیز طراحی شده است؛ علاوه بر آن به عنوان هدیه تولد برای خانم ها طراحی بسیار زیبایی را از خود نشان داده است که می تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد. شیک بودن اولین واژه ای است که می توان در مورد این ساعت آن را بیان کرد. علاوه بر آن، امکان سفارشی سازی بند نیز به راحتی وجود دارد.


عینک آفتابی زنانه سانکروزر مدل 6204 c1

عینک آفتابی یکی از هدایایی است که می تواند دل هر خانمی را به دست آورد. اگر می خواهید از چشمان همسرتان در مقابل نور خورشید و اشعه ها محافظت کنید، پس بهتر است که به سراغ یک محصول اورجینال و استاندارد بروید که از نظر مشخصه های فنی هیچ آسیبی به خودی خود به چشم وارد نمی کند. این گزینه می تواند انتخاب فوق العاده ای برای تمامی شرایط آب و هوایی، حتی روز های سرد آفتابی باشد. به خوبی عملیات فیلتراسیون را انجام می دهد و از نظر طراحی و فرم، یکی از همه پسند ترین انتخاب های موجود است.

بهترین هدیه تولد برای خانم

علاوه بر آن، به عنوان هدیه تولد برای خانم ها در تمامی رنج های سنی می تواند کاملا منطقی، جذاب و البته هیجان انگیز به نظر برسد. این عینک یکی از محبوب ترین طرح های بازار جهانی مد و فشن است.


پرفروش ترین بلوز سال: بلوز آستین بلند زنانه افراتین مدل آدم برفی

اگر به دنبال خرید یک بلوز دورس به عنوان هدیه تولد برای خانم هستید، مدلی که به شما پیشنهاد می کنیم می تواند یکی از منطقی ترین و بهترین گزینه ها باشد. طراحی بسیار زیبایی دارد و برای فصل زمستان مناسب است. طرح آن یادآور نماد های کلاسیک خواهد بدو و از طرفی جنس پارچه نیز بسیار استاندارد و بر اساس قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، عالی است.

بهترین هدیه تولد برای خانم

این دورس فری سایز بوده و در رنج های 38 تا 42 میلی متر می تواند دقیقا همان چیزی باشد که فکرش را می کنید، علاوه بر آن پارچه ساختار کشسانی دارد که پس از مدتی حتی چند سانتی متر برای کسانی که کمی بزرگ جثه تر هستند بزرگ تر هم می شود. آستین آن بلند بوده که این باعث می شود به راحتی بتوانند در هر شرایطی این پوشش را بر تن کنند. یقه آن ایستاده و قد حدودا تا روی باسن است. مهم ترین مسئله در مورد انتخاب این لباس به عنوان هدیه تولد برای خانم این است که تقریبا ظاهر همه پسندی دارد.


رژ لب جامد الیزا مدل Mini بسته ۳۶ عددی

رژ لب هدیه خوبی برای خانم و همسر شما در روز تولد او است، اما اگر بتوانید تنوع را حفظ کرده و این محصول را در رنگ های بیشتری خریداری کنید چطور؟ به هر حال ممکن است دقیقا ندانید که همسر شما چه چیزی می خواهد؛ این محصول تا 12 ساعت ماندگاری خواهد داشت و سایز کوچک به حساب می آید. در ساخت آن از فلزات سنگین استفاده نشده است و در داخل کشور تولید گردیده است. مزیت مهم دیگر این ست این است که به راحتی قابل حمل بوده و همسر شما به راحتی می تواند آن ها را درون کیف قرار داده و حمل کند.

بهترین هدیه تولد برای خانم

بسته 36 عددی کامل ترین پکیج این مجموعه است و قطعا همسر شما با مشاهده این محصول هیجان زده خواهد شد زیرا تا مدت زیادی نیاز به رژ لب نخواهد داشت و در این بسته تمام رنگ ها و طیف ها موجود می باشد.


جمع بندی نهایی

در این مقاله در مورد بهترین هدایایی که می توانید برای همسر خود در روز تولدش بخرید صحبت کردیم. البته اگر هم ارتباط شما دوستانه است، هیچ منعی در مورد انتخاب این هدایا وجود ندارد، از هر نظر می توانند کاربردی باشند، قیمت آن ها در رنج های مختلف در نظر گرفته شده است؛ شما از بین موارد بالا می توانید هدایای چند میلیونی تا چند صد هزار تومانی را به راحتی تهیه کنید. مهم ترین رکن هدیه این است که در هر سنی، می تواند شما را به وجد آورد. می توانید از داشتن آن شگفت زده شوید.

همین طور تبادل، دادن و گرفتن هدیه بین اشخاص می تواند موجب افزایش محبت و علاقه شود. بخصوص برای خانم ها که حس و حال آن ها را دگرگون می سازد. هیچ اصراری هم نیست که حتما در روز تولدشان برای آن ها هدیه بخرید، هر کدام از موارد بالا، برای روز های سال مانند ولنتاین، ماهگرد و سالگرد و… هم انتخاب خوبی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو