قهوه میکس ۵۰ – ۵۰ چیست؟ ( قهوه میکس عربیکا و روبوستا)

منبع: تاپ تراول

4

1401/9/20

10:19


قهوه میکس ۵۰ – ۵۰ در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با قهوه میکس ۵۰…

قهوه میکس ۵۰ – ۵۰

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با قهوه میکس ۵۰ – ۵۰ آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است که انواع مختلفی دارد. این نوشیدنی دلچسب به دلیل داشتن کافئین خستگی و خواب آلودگی را از بین می برد. علاوه بر این قهوه یک نوشیدنی کاملا سالم و سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ها و مواد غذایی مفید است و نقش موثری در سلامت دارد. شما می توانید قهوه را برای شروع یک صبح دل انگیز و یا رفع خستگی در یک عصر دلپذیر انتخاب کنید.

گاهی اوقات شما مقداری کافئین در قهوه خود می خواهید، اما نه به اندازه معمول، به همین دلیل است که ما قهوه میکس اسپرسو ۵۰/۵۰ را به شما پیشنهاد می دهیم. این ترکیب با میکس دانه های قهوه عربیکا و قهوه روبوستا تعادل کاملی از طعم و کافئین را برای شما فراهم کرده است که ترکیبی مساوی از دانه های Robusta 50 و Arabica 50 می باشد. بنابراین با قهوه ای مواجه هستید که از اسیدیتی (احساس ترشی) کم، شیرینی متوسط و تلخی برخوردار است.

قهوه میکس ۵۰ - ۵۰

طعم قهوه میکس بیشتر شیرین می شود و نت هایی از شکلات و آجیل به آن اضافه می شود. در حال حاضر این ترکیب به شدت مناسب برای کسانی است که هم علاقه به کافئین دارند و هم دوست دارند تا عطر و طعم بی نظیر یک قهوه عربیکا را بچشند.

طعم به دست آمده از مخلوط قهوه میکس اسپرسو ۵۰-۵۰ شیرین، متعادل و پیچیده است که حاوی میوه های توت مانند است که با طعم های عمیق تر بادام و کاکائو گرد می شود. یک قهوه عالی برای افرادی که مصرف کافئین را کمتر می خواهند یا برای مواقعی که می خواهید یک قهوه خوشمزه با کمی کافئین کمتر داشته باشید…

قهوه میکس اسپرسو ۵۰-۵۰ با درجه برشتگی مدیوم رست شده است، اسیدیته این میکس متوسط است. تلخی این میکس فوق العاده متوسط رو به پایین است و کافئین آن نیز متوسط می باشد. این قهوه را می توان در دم آوری قهوه با فرنچ پرس و موکاپات و همچنین در عصاره گیری با اسپرسوسازهای برقی استفاده نمود. همچنین برای استفاده در اسپرسوسازهای برقی، طعم تلخ این مدل بیشتر نمایان شده و نتیجه نهایی در فنجانتان؛ اسپرسویی کاملا تلخ می باشد.

قهوه میکس ۵۰ - ۵۰

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو