فایل صوتی لورفته از دروازه‌بان آرژانتین درباره تنش بازی برابر هلند

منبع: ساعد نیوز

4

1401/9/20

15:34


ساعدنیوز: امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، نقش مهمی در انگیزه دادن به هم‌تیمی‌هایش در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

فایل صوتی لورفته از دروازه‌بان آرژانتین درباره تنش بازی برابر هلند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، امیلیانو مارتینز بدون شک یکی از بازیکنان نمادین و پر حرارت تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

حالا تصاویری منتشر شده که به نظر می رسد او به شخصیت مهمی در رختکن این تیم در کنار لیونل مسی و نیکولاس اوتامندی تبدیل شده و پیش از بازی برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی سعی کرده با صحبت هایش به هم تیمی هایش انگیزه بدهد.

او پیش از ورود به زمین در گفتگو با بازیکنان آرژانتین اظهار داشت: «به بیرون نگاه کنید! بیرون را ببینید! این بازی قرار است دشوار باشد. کل بازی همین است. ما همیشه داخل زمین حرف می زنیم. هرگز بیرون از زمین حرفی نداریم، فقط داخل زمین.»

صحبت های او نشان داد که بحث درباره تنش بازی برابر هلند پیش از این در این گروه به صورت خصوصی مورد بحث قرار گرفته بود و وقتی این موضوع در کنار درگیری های داخل زمین در نظر گرفته می شود، این تنش ایجاد شده غیر قابل اجتناب به نظر می رسد.

بازیکنان دو تیم حتی پس از پایان ضربات پنالتی و زمانی که امیلیانو مارتینز موفق شد تیمش را راهی مرحله نیمه نهایی کند نیز به درگیری با یکدیگر پایان ندادند و نیکولاس اوتامندی نیز یکی از بازیکنانی بود که با سرعت به سمت بازیکنان هلند رفت تا خوشحالی اش را برابر آنها نشان دهد، موضوعی که بسیار مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو