بهترین گوشی های تا 4 میلیون تومان در بازار ایران

بهترین گوشی های تا 4 میلیون تومان در بازار ایران


منبع: پلازا

8

1401/10/17

18:14


بهترین گوشی های تا 4 میلیون تومان در بازار ایران

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان بازار کدام گوشی است؟ گوشیهای تا سقف چهار میلیونی، مدل‌های اقتصادی هستند که با ارائه حداقل امکانات می‌توانند برای کاربرانی که در بازار گوشی های زیر چهار تومن، به‌دنبال گوشی‌های مناسب می‌گردند گزینه‌های جذابی باشند. برترین گوشی تا ۴ تومن از لحاظ ویژگی‌ها حرف زیادی برای زدن ندارد ولی مهمترین نقطه قوت آن قیمت پایینش است.

طی چندین سال اخیر در بازار گوشی‌های اندرویدی، شاهد تغییر و تحول زیادی بودیم. قیمت پرچمداران تقریبا هرسال بالاتر رفته اما در عوض تنوع گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز بسیار بیشتر شده است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی در حال رقابت برای تصاحب بازار بهترین گوشی های اندرویدی از 3 تا 4 میلیون در بازار ایران هستند. از سامسونگ گرفته تا نوکیا و شیائومی. به همین خاطر در این مطلب از پلازا، تصمیم گرفتیم نگاهی داشته باشیم به برترین گوشی های تا ۴ میلیون تومان در ایران.

فهرست مطالب

بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در بازار ایران

نوکیا یکی از شرکت‌هایی است که در طی یک یا دو سال گذشته، توجه ویژه‌ای به بازار گوشی‌های ارزان داشته است. در حقیقت مدیرعامل HMD Global به‌تازگی اعلام کرد که دیگر ساخت گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت برای آن‌ها صرف ندارد و از این به بعد نوکیا فقط بر گوشی‌های ارزان و میان‌رده توجه می‌کند. اما آن‌ها رقبای سرسختی مثل شیائومی و سامسونگ را در این بازه دارند. در بازار ایران نیز هر 3 این برند فعال هستند و برترین گوشی های تا ۴ میلیون تومان در ایران را تولید می‌کنند.

1. سامسونگ گلکسی A03s ؛ از برترین گوشی های تا ۴ میلیون تومن

بهترین گوشی تا 4 میلیون / برترین گوشی تا ۴ تومن

  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: مدیاتک Helio P35
  • رم: 4/3/2 گیگابایت
  • حافظه: 64/32 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 2 + 13 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 3.2 میلیون تومان

اولین گوشی در این فهرست گوشیهای تا سقف چهار میلیونی، گلکسی A03s است که اواسط سال 2021 معرفی و وارد بازار شد. این گوشی به‌عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های تا ۴ میلیون در 2021، با یک نمایشگر بزرگ و 6.5 اینچی عرضه شده که رزولوشن آن به 720p می‌رسد. پنل این نمایشگر نیز PLS است و به همین خاطر نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید.

در لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون اولین گوشی که توانسته خود را در میان کاربران بسیاری به محبوبیت رساند گلکسی آ 03 مدل اس بوده است که این محصول سامسونگ به نسبت قیمت کم خود از ویژگی های خوبی برخوردار است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار 2 مگاپیکسل دوربین تله فوتو و فوق عریض امکان ثبت تصاویر با کیفیت خوب را خواهد داشت که در این زمینه به ویژگی های نرم افزاری نیز میتوانید دسترسی داشته باشید.

این گوشی در میان لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون از حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی برخوردار است که استفاده از پردازنده مدل مدیاتک میتواند سرعت خبوی را برای شما به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است بدانید که فروش این محصول رفته رفته در ایران در حال از بین رفتن بوده که اگر قصد دارید آنرا خریداری کنید پیشنهاد میشود سریعتر تصمیم گیری نمائید.

درست مثل سایر گوشی‌های ارزان سامسونگ، این مدل هم حاشیه زیادی در اطراف نمایشگر دارد. این مدل جایگزین A02s شده و از چند جهت نسبت به آن گوشی انتخاب بهتری است. برای مثال با یک حسگر اثرانگشت و رم و حافظه بیشتر عرضه شده ولی با تمام این‌ها، عملکرد قابل توجهی در هنگام اجرای برنامه‌های کمی سنگین ندارد و دوربین‌هایش هم قابل قبول نیستند. با این حال با توجه به قیمت و رابط کاربری One UI که امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تواند برای کسانی که استفاده سبک و روزمره دارند، انتخاب بسیار خوبی باشد.

2. نوکیا C30 بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون

گوشی های زیر چهار تومن / گوشیهای تا سقف چهار میلیونی

  • نمایشگر: 6.8 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: یونیساک SC9863A
  • رم: 3/2 گیگابایت
  • حافظه: 64/32 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 13 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 3 میلیون تومان

یکی از بهترین گوشی ها از 3 تا 4 میلیون تومان از نظر باتری بدون تردید نوکیا C30 است. این گوشی با یک باتری 6000 میلی‌آمپری عرضه شده که می‌تواند حداقل چندین روز شما را همراهی کند. با این حال این باتری بزرگ سبب شده گوشی کمی ضمخت و سنگین شود که شاید به به مذاق همه خوش نیاید.

در میان لیست بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون گوشی نوکیا سی 30 یک محصول باکیفیت و البته مقاوم بوده است که با ویژگی های بالای آن میتوانید به یک گوشی قابل اطمینان دسترسی داشته باشید. استفاده از یک باتری با ظرفیت بالا از نوع لیتیومی میتواند به شما مدت زمان طولانی مدتی را برای کار با گوشی ارائه دهد که در این زمینه میتوانید بازی های مختلفی را روی گوشی نصب نمائید. لازم است بدانید که این گوشی از پردازنده اختصاصی شرکت نوکیا که یونیساک نام داشته برخوردار بوده که صفحه نمایش 6.8 اینچی که از مدل LCD بوده تا کیفیت 720 را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

نمایشگر گوشی 6.8 اینچ است و به‌نسبت، کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌توانید با آن فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را تماشا کنید. عملکرد دوربین‌ها اما بگیر و نگیر دارد و کیفیت تصاویر شما بیشتر به شرایط محیطی که در آن عکاسی می‌کنید، بستگی خواهد داشت.

نوکیا C30 یک انتخاب بسیار خوب برای استفاده سبک مثل، واتساپ یا اینستاگرام یا برقراری تماس‌ها است. این گوشی بیشتر برای افراد مسن که احتیاجی به ویژگی‌های اضافی در گوشی خود ندارند مناسب است. البته باتری و نمایشگر بزرگ، از جمله فاکتورهایی هستند که می‌توانند توجه سایر کاربران را هم به خود جلب کنند. اگر بدنبال محصولات دیگری از لیست بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون هستید پیشنهاد میشود باما همراه باشید که گوشی های خوب دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

3. سامسونگ گلکسی A12 Nacho ؛ از بهترین گوشی های بازار بین 3 تا 4 میلیون از نظر دوربین

بهترین گوشی تا 4 میلیون / بهترین گوشی از 3 تا 4 میلیون در بازار

  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: اگزینوس 850
  • رم: 4/3/2 گیگابایت
  • حافظه: 128/64/32 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 2 + 5 + 48 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 3 تا 4 میلیون تومان

نمی‌توان حرف از گوشی های تا سقف چهار میلیون تومان زد ولی اشاره‌ای به پرفروش‌ترین گوشی بازار ایران در سال 1400 نکرد. گلکسی A12 ناچو در پاییز سال گذشته وارد بازار شد و با توجه به مشخصات و قیمت مناسب خود، خیلی سریع تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار در میان گوشیهای تا سقف چهار میلیونی شد.

سامسونگ این گوشی را با پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 850، حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه و البته پشتیبانی از کارت حافظه وارد بازار کرد. در کنار این موارد شما به دوربین 4 گانه دسترسی دارید که از لنزهای 48، 5 و همچنین 2 سنسور عمق‌سنج و ماکرو تشکیل شدند. حسگر اثرانگشت و باتری 5000 میلی‌آمپری هم از دیگر قابلیت‌های این گوشی هستند.

با توجه به توضیحات فوق میتوان گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho را یک گزینه محصول از سری محصولات سامسونگ دانست که در لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون 2022 به رتبه سوم دست یافته است. این گوشی به نسبت محصولات امروزی سامسونگ شاید از فناوری های بسیاری برخوردار نباشد اما بدنیست بدانید که سامسونگ گلکسی A12 Nacho از چیپست قدرتمند اگزینوس 850 برخوردار بوده است که این ویژ”ی میتواند سرعت و کارایی میان سخت افزار های دیگر را به خوبی فراهم نماید.

از دیگر نکاتی که در خصوص گوشی سامسونگ گلکسی A12 Nacho لازم است بدانید کیفیت صفحه نمایش آن بوده که متاسفانه از 1080 پشتیبانی نخواهد کرد و این مورد یکی از اصلی ترین نقاط ضعفی این محصول بوده است که میتوان به آن اشاره داشت. اما نکته ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار بوده دوربین های چند جانبه و قدرتمند گوشی است که نباید آنرا ساده از دست داد. پیشنهاد میشود در ادامه این مقاله جهت بررسی گوشی های بیشتر باما همراه باشید.

4. موتورولا موتو E40 بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون

برترین گوشی تا ۴ تومن / برترین گوشی تا ۴ میلیون تومان در ایران

  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: یونیساک T700
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 2 + 48 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

یکی از گوشی های جدید تا چهار میلیون که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید، موتورولا موتو E40 است که جزو برترین گوشی های تا ۴ تومن به‌حساب می‌آید. این گوشی در حال حاضر در کنار وان‌پلاس نورد N100، ارزان‌ترین گوشی است که یک نمایشگر 90 هرتزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. موردی که به سختی در گوشی‌های رقیب در این بازه قیمتی پیدا می‌شود. موتورولا این گوشی را با دوربین 3 گانه وارد بازار کرده که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی و مجهز به قابلیت زوم خودکار تشخیص فاز است. از دوربین در این بازه نمی‌توان انتظار زیادی داشت ولی دوربین موتو E40 آنقدر خوب هست که کارتان را راه بیاندازد.

محدود بودن بودجه همیشه یکی از اصلی ترین دلایل منصرف شدن کاربران از خرید بوده است که در این میان قصد داریم شما را با لیستی از بهترین گوشی تا سقف 4 میلیون آشنا کنیم. اگر قصد دارید گوشی خوب و البته کارآمدی را تا این رنج قیمتی خریداری کنید پیشنهاد میشود باما همراه باشید زیرا طبق بررسی هایی که سایت پلازا در این زمینه انجام داده توانسته به گوشی های خوبی دست پیدا کند که با ارائه نکات مربوط به آنها قصد داریم شما را در زمینه خرید بهترین گوشی تا سقف 4 میلیون همراهی کنیم.

پردازنده گوشی، کمی ناشناخته است و در کمتر گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. با این وجود از لحاظ عملکرد یک پردازنده کارآمد برای استفاده سبک و روزمره است که مصرف باتری خیلی بالایی هم ندارد. در بنچمارک گیک‌بنچ 5.3 این گوشی با این تراشه امتیاز به مراتب بیشتری از گلکسی A02s و ردمی 9AT با پردازنده‌های اسنپدراگون 450 و مدیاتک هلیو G25 به ثبت رسانده و به همین خاطر هم خیلی پردازنده دست و پا بسته‌ای ندارد. در ادامه لیست بهترین گوشی تا سقف 4 میلیون گوشی های خوب دیگری نیز وجود دارد که پیشنهاد میشود جهت بررسی این موارد باما همراه باشید.

5. شیائومی ردمی 9 اکتیو ؛ بهترین گوشی شیائومی تا 4 میلیون تومان

گوشی های زیر چهار تومن / بهترین گوشی از 3 تا 4 میلیون تومان از نظر باتری

  • نمایشگر: 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G35
  • رم: 6/4 گیگابایت
  • حافظه: 128/64 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 13 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

یکی از جدیدترین اعضای خانواده گوشی‌های ردمی 9 شیائومی، ردمی 9 اکتیو است. این گوشی از تمام جهات شبیه به ردمی 9 است با این تفاوت که در این مدل شما به 6 گیگابایت رم در مدل گران‌قیمت‌تر دسترسی دارید که در میان گوشیهای تا سقف چهار میلیونی کمتر چنین مقدار رمی پیدا می‌شود.

در سایر موارد همچنان پردازنده هلیو جی 35، نمایشگر 6.5 اینچی اچ دی پلاس، باتری 5000 میلی‌آمپری با شارژ 10 وات و البته درگاه microUSB از قابلیت‌های این گوشی هستند.

امروزه محصولات شیائومی به محبوبیت بالایی در میان کاربران رسیده اند که شیائومی ردمی 9 اکتیو یک گزینه عالی در این زمینه بوده که توانسته نام خود را در لیست بهترین گوشی 4 میلیونی بازار به خوبی به نمایش بگذارد. در واقع این گوشی با دارا بودن ویژگی های مناسب نظیر رم 4 و 6 گیگابایتی که سرعت بسیار خوبی را  در رابط کاربری بوجود خواهد آورد توانسته کاربران بسیاری را برای خرید یک گوشی مقرون به صرفه به سمت خود سوق دهد. از دیگر نکاتی که در خصوص گوشی شیائومی ردمی 9 اکتیو لازم است بدانید حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی بوده که در این زمینه میتوانید فایل های بسیاری را برای ذخیره سازی به گوشی منتقل کنید. اگر بدنبال گوشی های بیشتری در لیست بهترین گوشی 4 میلیونی بازار هستید پیشنهاد میشود که باما همراه باشید.

6. وان پلاس نورد N100 ؛ از گوشیهای تا سقف چهار میلیونی OnePlus

گوشیهای تا سقف چهار میلیونی / گوشی های تا سقف چهار میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: اسنپدراگون 460
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 2 + 13 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

وان‌پلاس نورد N100 یکی دیگر از بهترین گوشی های تا 4 میلیون در سال 2022 است. این گوشی در سال 2020 معرفی و روانه بازار شد و یکی از گوشی‌هایی است که تا جای ممکن تلاش کرده با پایین نگه‌داشتن قیمت، بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد. مهمترین ویژگی گوشی نمایشگر 90 هرتزی آن است که درست مثل موتورولا موتو E40 می‌تواند تجربه روان‌تری از کار با گوشی در اختیار شما قرار دهد.

اگر دوربین، عملکرد یا طراحی برایتان مهم نیست این گوشی می‌تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. البته وقتی از عملکرد حرف می‌زنیم منظور اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین است چرا که در این بازه قیمتی، همه گوشی‌ها مناسب استفاده روزمره و سبک هستند و تفاوت خیلی زیادی از لحاظ عملکرد بین آن‌ها وجود ندارد.

در میان بهترین گوشی تا 4 میلیون 1401 گوشی وان پلاس نورد N100 از یک طراحی زیبا و کاربرپسند برخوردار بوده است که این مورد میتواند یک دلیل خرید برای شما باشد. اگر قصد دارید گوشی باکیفیت و مقاومی را خریداری کنید بی شک محصول وان پلاس نورد N100 گزینه خوبی خواهد بود که رنج قیمتی 4 میلیون تومانی آن میتواند ویژگی های نرم افزاری بسیاری را در اختیارتان قرار دهد. باید بدانید که چیپست بکارگیری شده در این گوشی آنگونه که باید قوی نیست اما میتواند نیازهای شما در شرایط معمولی را پاسخگو باشد.

گوشی وان پلاس نورد N100 از یک دوربین 3 گانه برخوردار بوده که در کنار حافظه 64 گیگابایتی آن قیمت خوبی را برای خرید پرداخت خواهید نمود. پیشنهاد میشود در ادامه لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون 1401 باما همراه باشید که گوشی های خوب دیگری نیز معرفی شده اند.

7. شیائومی پوکو C31 بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون

بهترین گوشی تا 4 میلیون / گوشی های زیر چهار تومن

  • نمایشگر: 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: مدیاتک هلیو G35
  • رم: 4/3 گیگابایت
  • حافظه: 64/32 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 2 + 13 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 3 میلیون تومان

پوکو سی 31 هم جزو بهترین گوشی های تا 4 میلیون بازار است. شیائومی این گوشی را در ماه اکتبر سال 2021 معرفی کرد. این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو G35 به‌همراه حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه بهره می‌برد. از خیلی از جهات این گوشی شبیه به ردمی 9 اکتیو است، حتی طراحی آن‌ها هم مانند یکدیگر است.

با این تفاوت که در ردمی 9 اکتیو شما به سنسور ماکرو دسترسی ندارید، ولی در عوض می‌توانید آن گوشی را با رم و حافظه 6/128 گیگابایتی خریداری کنید، آن هم با هزینه کمی بیشتری. پردازنده، نمایشگر، دوربین‌ها و سایر قابلیت‌ها همگی یکسان هستند.

در نگاه اول یک گوشی چهار میلیونی از ویژگی های بسیاری برخوردار نیست و فقط برای کارهای معمولی نظیر تماس و پیامک کاربرد دارند که این مورد یک اشتباه محض در میان کاربران ایرانی بوده است که متاسفانه رواج یافته و ما قصد داریم که یکبار برای همیشه این اشتباه رایج را از ذهن شما عزیزان پاکسازی کنیم. گوشی + باتوجه به اینکه یک گوشی چهار میلیونی است توانسته چیپست بسیار خوب و قدرتمندی را در خود جای دهد که این مورد میتواند سرعت بالای قطعات دیگر را برای شما به همراه داشته باشد.

اما از دیگر ویژگی های گوشی شیائومی پوکو C31 میتوان به طراحی زیبای آن و وجود اپلیکیشن های انحصاری از شرکت شیائومی اشاره داشت. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به نسبت هزینه ای که قصد دارید برای خرید شیائومی پوکو C31 بپردازید کاملا مقرون به صرفه هستند که اگر از این گوشی به هردلیلی خوشتان نیامد در ادامه میتوانید به محصولات دیگری نیز دسترسی داشته باشید.

8. سامسونگ گلکسی M12 ؛ از بهترین گوشیهای تا سقف چهار میلیونی از نظر باتری

بهترین گوشی تا 4 میلیون / گوشیهای تا سقف چهار میلیونی

  • نمایشگر: 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: اگزینوس 850
  • رم: 4/3 گیگابایت
  • حافظه: 128/64/32 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 2 + 5 + 48 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

یکی از بهترین گوشی ها از 3 تا 4 میلیون تومان از نظر باتری، گلکسی M12 سامسونگ است. گوشی که با پردازنده اگزینوس 850 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، حدود یک سال پیش وارد بازار شد. از لحاظ طراحی ظاهری این مدل شاید نتواند نظر مثبت همه را به خود جلب کند. گوشی طراحی قدیمی دارد و به دلیل اینکه از یک باتری 6000 میلی‌آمپری بهره می‌برد، ضخامت آن هم قابل توجه است.

با این حال همین باتری، مهمترین نقطه قوت این مدل در میان سایر گوشی های زیر چهار تومن است و با استفاده سبک به‌راحتی تا چندین روز شما را همراهی خواهد کرد. البته شارژ کردن آن کمی طول خواهد کشید، چرا که گوشی فقط از شارژ 15 وات پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر رساندن باتری از 0 به 100 تقریبا 3 ساعت طول خواهد کشید. پردازنده اگزینوس 850 نیز همان پردازنده‌ای است که در گلکسی A12 به‌کار گرفته شده است و برای استفاده سبک و روزمره کاملا جواب‌گوی نیازهای شما خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی M12 را میتوان آخرین محصول معرفی شده در لیست بهترین گوشی تا چهار میلیون دانست که به نسبت ویژگی های خوبی که در اختیار دارد گزینه قابل اطمینانی برای خرید بوده است. اگر بدنبال یک گوشی با دوربین قوی هستید باید بدانید که سامسونگ گلکسی M12 یکی از بهترین های لیست بهترین گوشی تا چهار میلیون بوده است که نباید آنرا ساده از دست داد. بطور کلی این گوشی از لحاظ سخت افزاری ویژگی های خوبی را در خود جای داده است که با استفاده از انها میتوانید به موارد بسیاری دسترسی داشته باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی M12 به نسبت سایر محصولات بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون از لحاظ سخت افزاری در شرایط بهتری قرار دارد و این مورد سبب شده که امروزه کاربران زیادی برای خرید این گوشی دست بکار شوند. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد مقاله بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون باما در میان بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

thumbnail

فهرست گوشی هایی که احتمالا اندروید ۱۳ را دریافت می ...
محمد علی محمدی01 شهریور 1401 08:30

thumbnail

گوشی های ساده ارزان؛ کلاسیک ها همچنان ایستاده اند!
تیم پلازا28 تیر 1401 13:30

thumbnail

بهترین گوشی‌ گیمینگ ارزان در بازار ایران + مشخصات ...
نگار رئیسی17 تیر 1401 14:30

thumbnail

مقایسه گوشی های m12 و a12 کدام ارزان قیمت سامسونگ بهتر ...
تیم پلازا14 مهر 1400 09:30

9. گوشی پوکو C40 بهترین گوشی در حد ۴ میلیون

9. گوشی پوکو C40 بهترین گوشی در حد ۴ میلیون

  • نمایشگر: 6.71 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720p
  • پردازنده: JLQ JR510 (11 nm)
  • رم: 4/3 گیگابایت
  • حافظه: 64/32 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 2 + 13 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

Xiaomi Poco C40 یکی دیگر از گزینه های خوب این لیست بوده که با برخورداری از تراشه JLQ توانسته سرعت خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد و نام خود را در میان بهترین مدل گوشی در حد 4 میلیون جای دهد. بدنیست بدانید این محصول شیائومی با برخورداری از سخت افزار خوب نظیر سی پی یو Octa-core (4×2.0 GHz Cortex-A55 & 4×1.5 GHz Cortex-A55) توانسته قدرت خوبی را در معرض استفاده قرار دهد که اگر تصمیم به خرید یک گوشی مناسب دارید این محصول گزینه  خوبی برای شما خواهد بود.

از دیگر ویژکی های گوشی هوشمند شیائومی پوکو سی 40 میتوان به وجود سیستم عامل اندروید 11 در کنار رابط کاربری MIUI 13 اشاره داشت که این دو ویژگی به شما امکان نصب بازی و اپ های بسیاری را خواهند داد و شاهد کیفیت خوبی در گوشی خواهید بود. بابت نصب برنامه و بازی نیز نگران چیزی نباشید زیرا پردازنده گرافیکی گوشی که از مدل Mali-G57 MC1 بوده شمارا آزاد در زمینه نصب خواهد نمود که در این شرایط ویژگی های خوب دیگری را در اختیار خواهید داشت.

بدنیست بدانید شیائومی پوکو سی 40 از لحاظ دوربین نتوانسته قدرتمند باشد زیرا دوربین اصلی 2 گانه که شامل 13 مگاپیکسل کیفیت و 2 مگاپیکسل دوربین عمق دهی بوده  در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیسلی توان رقابت با گوشی های دیگر لیست را نداشته ولی خوب نباید فراموش کنید که قرار است برای خرید این محصول قیمت حدودی 4 میلیون را پرداخت کنید که این مورد شمارا از ویژگی های خوب بسیاری که در گوشی های امروزی پیاده سازی میشود منع خواهد نمود.

10. گوشی سامسونگ گلکسی M13 گوشی تا ۴ میلیون با دوربین قوی

10. گوشی سامسونگ گلکسی M13 گوشی تا ۴ میلیون با دوربین قوی

  • نمایشگر: 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 1080
  • پردازنده: Exynos 850 (8nm)
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64/128 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 50 + 5 + 2 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

بی تردید گوشی Samsung Galaxy M13 در میان محصولات ارزان قیمت سامسونگ جایگاه خوبی را داشته است که از این بابت میتوانید با گوشی خوبی سروکار داشته باشید که ویژگی های برتر آنرا در ادامه برایتان بازگو خواهیم نمود. این محصول با برخورداری از تراشه Exynos 850 توانسته میزبان قطعات خوب دیگری باشد که در این راستا میتوانید به یک پردازنده مرکزی 8 هسته ای با مشخصات Octa-core (4×2.0 GHz Cortex-A55 & 4×2.0 GHz Cortex-A55) دسترسی داشته باشید که این مورد در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 امکان نصب اپ و بازی های بسیاری را برای شما مقدور خواهد ساخت.

از دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی ام 13 که سبب حضور آن در لیست بهترین گوشی های ۴ میلیونی بازار ایران شده میتوان به دوربین های قوی اشاره داشت که در این زمینه به یک دوربین 3 گانه که کیفیت اصلی آن شامل 50 مگاپیکسل کیفیت بوده به شما امکان ثبت تصاویر حرفه ای را خواهد داد. همچنین بدنیست بدانید که دوربین سلفی Samsung Galaxy M13 شامل 8 مگاپیکسل کیفیت بوده که در هنگام فیلمبرداری به کیفیت 1080p@30fps دسترسی خواهید داشت.

همانطور که گفته شد این گوشی در سطح خوبی قرار داشته که در بازارهای جهانی و داخلی در مدل های مختلفی بنام های SM-M135F, SM-M135F/DSN عرضه شده است که نسبت به هزینه ای خود میتوانید گوشی را با ظرفیت داخلی و رم متنوع دریافت کنید. باتری 5 هزار میلی آمپری این گوشی بی شک برای دوست داران بازی و فیلم و سریال میتواند یک موهبت بشمار بیاید  که برای شارژ آن نیز یک شارژر فست 15 واتی درنظر گرفته شده است که نباید آنرا نادیده گرفت.

11. گوشی هوآوی Nova Y70 بهترین گوشی تا 4 میلیون با باتری خوب

11. گوشی هوآوی Nova Y70 بهترین گوشی تا 4 میلیون با باتری خوب

  • نمایشگر: 6.75 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720
  • پردازنده: Unspecified
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64/128 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 48 + 5 + 2 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

از سال 2022 شاهد افت فروش گوشی های هوآوی در بازارهای جهانی بوده ایم که این مورد بدلیل تحریم این شرکت چینی توسط آمریکا بوده است زیرا طبق قوانین و سیاست گذاری که میان این دو کشور انجام گرفت چین نتوانست خواسته های آمریکا را متعهد شود  وبه همین دلیل شرکت های برتر این کشور وارد تحریم جهانی شد که یکی از دلایل اصلی افت این محصولات عدم پشتیبانی از گوگل پلی و سرویس های گوگل بوده است که گوشی Huawei nova Y70 Plus از انها مستثنی نبوده است.

با این اوصاف هنوز که هنوزه گوشی Huawei nova Y70 Plus توانسته نام خود را در میان بهترین گوشی تا 4 میلیون در سال 2021 جای دهد که این مورد میتواند قدرت بالای گوشی نسبت به قیمتی که برای فروشش درنظر گرفته شده است را نمایان کند. هوآوی وای 70 از یک دوربین 3 گانه قوی با کیفیت های 48 + 5 + 2 مگاپیکسل برخوردار بوده که این مورد سبب خواهد شد تا در هنگام ثبت تصویر کیفیت بالایی را در اختیار داشته باشید. همچنین بدنیست بدانید دوربین سلفی این محصول روی 8 مگاپیکسل تنظیم شده است.

سخت افزار معمولی Huawei nova Y70 Plus در کنار رم و حافظه داخلی مناسب سبب شده تا افرادی که بدنبال یک گوشی معمولی ولی هوشمند هستند به سمت Huawei nova Y70 Plus روی آورند. یکی دیگر از ویژگی های بارز این گوشی پشتیبانی از باتری 6000 میلی آمپری بوده است که این ظرفیت در این لیست تکرار نشدنی بوده که برای شارژ آن میتوانید به یک شارژر فست 22.5 واتی دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود در ادامه لیست باما همراه باشید.

12. گوشی Nokia G20 گوشی در حد ۳ تا ۴ میلیون سامسونگ

12. گوشی Nokia G20 گوشی در حد ۳ تا ۴ میلیون سامسونگ

  • نمایشگر: 6.52 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720
  • پردازنده: MediaTek MT6765G Helio G35 (12 nm)
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64/128 گیگابایت
  • دوربین‌ها: 48 + 5 + 2 + 2 مگاپیکسل
  • قیمت: حدود 4 میلیون تومان

گوشی نویکا جی 20 با برخورداری از تراشه MediaTek MT6765G Helio G35 (12 nm) توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید که این فناوری سبب شد تا شرکت سازنده دسترسی بهتری برای بکارگیری قطعات قوی تر و بهتر در این گوشی را داشته باشد که از اصلی ترین آن میتوان به سی پی یو قوی با مشخصات Octa-core (4×2.3 GHz Cortex-A53 & 4×1.8 GHz Cortex-A53) اشاره داشت. در ادامه میتوانید با دیگر دلایلی که سبب حضور این محصول در لیست بهترین گوشی چهار میلیونی سال 2022 شده اند را شاهد باشید.

سیستم عامل اندروید ورژن 11 به طور اولیه در گوشی پیاده سازی شده است که در صورت نیاز میتوانید آنرا به اندروید 12 ارتقا دهید که همین یک مورد میتواند پاسخگوی سوالات شما در بخش نرم افزاری باشد. پردازنده گرافیکی که بطور مستقیم با این بخش در ارتباط بوده از مدل PowerVR GE8320 بوده است که این بخش نیز شامل ویژگی های خوب بسیاری بوده که براساس ان میتوانید بسیاری از اپ های گرافیکی و بازی های آنلاین که مدنظر دارید را روی گوشی نصب و اجرا کنید.

گوشی هوشمند نوکیا جی 20 در حالت طراحی به شدت زیبا و ظریف بوده که اگر نگاهی به تصاویر آن در گوگل داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد. از دیگر نکات مهم و ارزشمند این گوشی میتوان به باتری قدرتمند 5050 میلی آمپری اشاره داشت که این مورد با یک شارژر 10 واتی همراه بوده است. نوکیا عرضه این محصول را در مدل هایی بنام TA-1336, TA-1343, TA-1347, TA-1372, TA-1365 انجام داده است که هریک شامل رم و ظرفیت های مختلفی بوده است. مقاله مربوط به معرفی بهترین گوشی تا 4 میلیون به پایان رسید که میتوانید نظر خود را باما در میان بگذارید.

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع معرفی بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه گوشی های خوبی برای شما معرفی شد. اگر احساس میکنید که گوشی خوب دیگری نیز وجود داشته که در مقاله بهترین گوشی با قیمت ۴ میلیون به آن اشاره نشده است میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که دیدید چندین گوشی در حال حاضر مشغول رقابت برای کسب عنوان بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان بازار هستند. اکثر گوشی های زیر چهار تومن، شباهت زیادی به یکدیگر دارند و تنها در موارد جزیی با هم متفاوت هستند. به همین خاطر انتخاب برترین گوشی تا ۴ تومن نیز بیشتر به همین جزییات برمی‌گردد. از نظر شما کدام یک از گوشی های تا ۴ تومن بالا، برترین انتخاب به‌حساب می‌آیند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو