کرم مرطوب کننده بدون الکل و پارابن

منبع: زیبامون

3

1401/10/22

11:40


اشتن بهترین کرم های مرطوب کننده بدون الکل و پارابن می تواند نتایج مطلوبی را پس از روتین های پوستی برای شما در پی داشته باشد. اما این نوع از محصولات چه ساختار و تاثیراتی دارند؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

کرم مرطوب کننده بدون الکل و پارابن

آبرسانی یکی از مهم ترین مراحل روتین پوستی است. اگر می خواهید اینکار را بصورت طولانی مدت انجام دهید و ماندگاری و پایداری بیشتری روی پوست تان داشته باشد؛ پیشنهاد میکنیم روی یک کرم مرطوب کننده صورت مناسب سرمایه گذاری کنید. مرطوب کننده ها نه تنها به هیدراته و سالم ماندن پوست شما کمک می کنند، بلکه با ایجاد یک لایه محفاظتی روی پوست مانند سد از آن در برابر آسیب های محیطی دفاع کرده و مانع تبخیر رطوبت مورد نیاز پوست میشوند. داشتن بهترین کرم های مرطوب کننده بدون الکل و پارابن می تواند نتایج مطلوبی را پس از روتین های پوستی برای شما در پی داشته باشد. اما این نوع از محصولات چه ساختار و تاثیراتی دارند؟ در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

نقش الکل در مرطوب کننده و آبرسان

الکل را در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست به دلیل خواص نگهدارنده آن مشاهده خواهید کرد. الکل معمولاً به عنوان یک حلال استفاده می شود، به این معنی که به سایر مواد کمک می کند تا به طور یکنواخت در یک محصول حل و پخش شوند. همچنین محصولات را سبک کرده و به جذب سریعتر آنها کمک می کند. با این حال، الکل می تواند باعث از بین رفتن چربی پوست، خشکی و تحریک پوست های حساس و در نهایت باعث خارش، پوسته پوسته شدن و ایجاد لکه های پوستی خشک شود. بنابراین، بهتر است از مرطوب کننده های مبتنی بر الکل استفاده نکنید و مدل های دیگری را جایگزین آنها کنید. آنها هم می توانند پوستی نرم و صاف مثل رویاهایتان را به شما هدیه دهند!

مرطوب‌ کننده ‌های بدون الکل اغلب گیاهی، بر پایه آب و غیر کومدوژنیک هستند. شاید خرید یک کرم رطوبت رسان متناسب با نوع پوست شما کمی برایتان سخت باشد. اما نگران نباشید ما میتوانیم به شما کمک کنیم. در ادامه لیستی از بهترین مرطوب کننده های بدون الکل مناسب برای انواع پوست را معرفی خواهیم کرد. این محصولات می توانند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارند. پس با ما همراه باشید.

آیا الکل موجود در مرطوب کننده ها برای پوست ضرر دارد؟

پاسخ این سوال در واقع بستگی به نوع الکل مصرفی دارد. هر نوع الکلی هم برای پوست مضر نیست. الکل هایی مانند اتانول، متانول و ایزوپروپیل می توانند به طور بالقوه برای پوست مضر باشند زیرا رطوبت پوست را از بین برده و آن را خشک می کنند. اما الکل های چرب مانند ستیل الکل، استئاریل الکل و ستیل الکل و... مطلقا بد نیستند و قادرند رطوبت را درون پوست به دام بیاندازند. این نوع اغلب در محصولات آرایشی و مراقبتی یا حتی کرم های مرطوب کننده بدون الکل نیز با تایید FDA استفاده میشوند. توصیه میشود پوست های حساس، خشک یا سالخورده به هیچ عنوان از نمونه های مرطوب کننده حاوی الکل استفاده نکنند.

 

معرفی بهترین مدل های کرم مرطوب کننده بدون الکل و پارابن

 

 

1.مرطوب کننده ملایم صورت بدون چربی Neutrogena

این مرطوب کننده صورت دارای فرمولی سبک، برپایه آب، بدون چربی و فوق العاده ملایم است که پوست را آبرسانی و تغذیه می کند. حاوی گلیسیرین و ضد حساسیت بوده و از آنجایی که فاقد هرگونه عطر، الکل و رنگ است، میتواند یک گزینه مناسب برای پوست های حساس باشد. به سرعت جذب شده و خشکی پوست را بدون ایجاد چربی یا براقی از بین می برد. همچنین غیر کومدون زاست، بنابراین منافذ را مسدود نمی کند و باعث ایجاد جوش نمی شود. از این محصول میتوان به صورت روزانه، در روتین های پوستی یا حتی زیر آرایش برای صورت و گردن استفاده کرد.

2.  کرم مرطوب کننده فوق العاده La Roche Posay Toleriane

این یک مرطوب کننده بدون الکل غیر کومدوژنیک است که از فرمولاسیون مبتنی بر آب شامل آب چشمه حرارتی La Roche-Posay، نوروسنسین و شی باتر برای ایجاد نرمی و آبرسانی به پوست استفاده می کند و برای پوست های حساس و خشک تا نرمال مناسب است. بافت کرمی دارد و آبرسانی طولانی مدت به پوست می دهد. این کرم هم چنین خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد. این کرم بدون عطر، الکل، پارابن و مواد نگهدارنده است. بسته بندی منحصر به فرد آن حاوی دریچه های ضد آلودگی است که از ورود مجدد هوا یا آلاینده ها جلوگیری می کند.

3.مرطوب کننده لورئال مدل Revitalift Cicacream

این مرطوب‌کننده که به‌ عنوان یک کرم روزانه برای مبارزه با پیری و جوان ‌سازی پوست طراحی شده، حاوی هیچ الکلی نیست که رطوبت پوست را از بین ببرد و از پرو رتینول و سنتلا آسیاتیکا به عنوان مواد اصلی استفاده می‌کند. Centella asiatica بیشتر به عنوان علف ببر شناخته می شود و به کاهش علائم پیری می پردازد، به علاوه با تغذیه آن با آبرسانی، پوست را التیام می بخشد. این در اصل یک مرطوب کننده ضد پیری با موادی مانند شی باتر، کره دانه کاکائو، روغن دانه کنجد و اسید سیتریک است که با آسیب های ناشی از عوامل خارجی به پوست مبارزه می کند. این محصول بدون پارابن و عطر بوده  و برای انواع تایپ پوستی مناسب است.

 

 

1.کرم اکسترا فرمینگ کلارینس

این کرم گزینه مناسبی برای خانم هایی است که در طول روز فعالیت بسیاری داشته و در پایان روز چهره ای خسته با رنگ کدر دارند. از آنجایی که از سن 40 سالگی به بعد پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، رنگ چهره کدرتر شده و صورت خسته به نظر می رسد. ضمن اینکه در این دوران خطوط ریز و چین و چروک های جدیدی ظاهر می شود. این محصول مراقبتی 2 در 1 ترکیبی خاص از برند Clarins است که سفتی پوست را هدف قرار داده و داشتن پوستی درخشان و پرانرژی را تضمین می‌کند. روغن زردآلو، عصاره پاپریکا و سایر عناصر ارگانیک بکار رفته در این محصول پوست را تغذیه و آبرسانی می کنند. این محصول مناسب همه نوع تایپ پوستی میباشد و هیچ گونه الکل، آلرژن‌های رایج، عطر، روغن، پارابن، سیلیکون یا سولفات در ساختار آن استفاده نشده است.

2.کرم LE LIFT شنل

یک کرم صورت نرم و آرامش بخش که فواید ضد پیری هدفمندی را برای پوستی اصلاح شده، خوش رنگ و با ظاهری تصفیه شده ارائه می دهد. با استفاده مداوم از آن، پوست 25% و خطوط صورت 10% صاف تر به نظر می رسند. کرم LE LIFT با ماده جدید (کنسانتره گیاهی یونجه با عملکردی مشابه رتینول) برای صاف و سفت کردن پوست فرموله شده است. این گیاه به صورت ارگانیک در فرانسه رشد می کند و سرشار از مواد معدنی و عناصر کمیاب است. این ماده در دو سطح عمل می کند: سنتز کلاژن را افزایش می دهد، تکثیر سلولی را برای بهبود بازسازی اپیدرم فعال میکند. از این کرم میتوان در لیست بهترین مرطوب کننده های فاقد الکل تند، آلرژن‌های رایج، عطر، روغن، پارابن، سیلیکون یا سولفات نام برد.

3.کرم Vinosource-Hydra کدلی

کرم مرطوب کننده Vinosource-Hydra S.O.S سرشار از اسید هیالورونیک و ویتامین ای، به نجات حساس ترین پوست های خشک می آید. آبرسانی شدید، کاهش قرمزی و سفتی و ترمیم آسیب های ناشی از استرس های خارجی از مزایای آن است. پس از استفاده از این کرم پوست به وضوح انعطاف پذیرتر است و در طول روز نرم می ماند و با برخورداری از عصاره سمفایر، خطوط ریز را کاهش می دهد تا پوست صاف تر به نظر برسد. در فرمولاسیون این محصول تا 95% مواد از منشا طبیعی گرفته شده اند. روغن گل گاوزبان، آب انگور ارگانیک، پلی فنول ها از جمله ترکیبات کلیدی این کرم هستند. ماندگاری رطوبت آن روی پوست تا 8 ساعت پایدار است. کاملا وگان و غیر کومدوژنیک است. این محصول هیچ گونه الکل خشن، آلرژن‌های رایج، پارابن، سیلیکون یا سولفات ندارد، اما کمی معطر است.

جمع بندی:

مرطوب کردن یک مرحله کلیدی در روتین مراقبت از پوست است. بنابراین، باید روی محصولاتی سرمایه گذاری کنید که برای پوست شما موثر و ایمن هستند. در بین محصولات مراقبت از پوست، مرطوب کننده های طبیعی به سرعت راه خود را به کیت های آرایش و روتین های روزانه باز کردند. آنها فاقد افزودنی های مصنوعی و مواد شیمیایی هستند، به همین دلیل است که مردم این روزها بیشتر آنها را ترجیح می دهند. این نوع از کرم ها اغلب حاوی عصاره روغن بادام، آرگان، عسل، زردچوبه، چای سفید، جو دوسر، روغن نارگیل، سویا، شیرین بیان، روغن زیتون و برخی دیگر از مواد طبیعی هستند که دارای خواص ضد باکتری و ضد التهاب بوده و رطوبت را برای تغذیه عمیق پوست شما قفل می کنند.

در نهایت، از آزمایش کردن نترسید و مرطوب کننده های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای پوست شما بهتر است. پوست هر کس متفاوت است، بنابراین چیزی که برای یک فرد موثر است ممکن است برای دیگری جواب ندهد. فروشگاه عسل بانو انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان اصل را با بهترین قیمت و کیفیت برای همه تایپ های پوستی ارائه مینماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو