قسمت 5 فصل 2 پوست شیر با لینک مستقیم و حجم رایگان از وبسایت زردفیلم منتشر می شود. قسمت سیزدهم سریال پوست شیر یا فصل دوم قسمت پنجم سریال یکی از مهیج ترین قسمت های این فصل محسوب می شود.  این هفته شاهد یکی از نفس‌گیرترین قسمت‌های «پوست شیر» بودیم. قسمت پنجم فصل دو این سریال که با یک موسیقی ملایم و صحنه‌هایی احساسی شروع شد، رفته‌رفته اوج گرفت و نهایتا در ملتهب‌ترین بخش به پایان رسید.

در قسمت پنجم فصل دوم، با به میدان آمدن شخصیت«نریمان» با بازی متفاوت کامران تفتی و دیالوگ‌های او درباره صحنه‌ قتل، یکی از رازهای مهم داستان فاش شد.

«پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی چهارشنبه‌ها در زردفیلم منتشر می‌شود.

بازیگران قسمت 5 فصل دوم پوست شیر

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، رضا بای، علی اوسیوند

دانلود قسمت 5 فصل 2 پوست شیر

برای دانلود قسمت پنجم از فصل دوم سریال و تمامی قسمت های منتشر شده سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پوست شیر

***

دانلود سریال پوست شیر

 

آنچه در این قسمت می بینید

قسمت سوم در نقطه‌ای به پایان رسید که نعیم ، نریمان را زیرضربات سهمگین چکش قرار داد تا جای شک‌وشبهه‌ای برای زنده بودن این کاراکتر باقی نماند. حالا باید دید، پلیس با از دست رفتن تنها نقطه امید این پرونده به دست نعیم و حمل اسلحه در دست او چه خواهد کرد.

قسمت چهارم سریال پدرخوانده

سریال پدرخوانده در بخش دوم خود بازیگران جدید را تجربه کرد. این برنامه مهیج به گرداننگی کامبیز دیرباز، رئالیتی شو جدید با حضور بازیگران جدید قرار گرفت. هر فصل از این برنامه دو قسمت دارد

انتخاب بازیگر: عرفان حسینی
سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب
برنامه ریز: رویا عطارزاده

سیما تیرانداز ، بهاره افشاری ، مجید واشقانی ، معین زد ، امیرحسین رستمی ، سید جواد هاشمی ، سید علی صالحی ، کامران تفتی ، السا فیروزآذر و ابوالفضل همراه از بازیکنان این قسمت پدرخوانده هستند.

دانلود قسمت چهارم سریال پدرخوانده + تمامی قسمت ها

برای دانلود قسمت چهارم پدرخوانده و تمامی قسمت های منتشر شده سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پدرخوانده

**

دانلود سریال پدرخوانده

قسمت اول سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

از جزئیات اسامی بازیگران این مجموعه اطلاعات دقیقی منتشر نشده؛ با این وجود، طبق اخبار غیر رسمی ولی موثق، بازیگران اصلی این سریال، علی مصفا، کاظم سیاحی، وحید آقاپور و قدرت الله ایزدی معروف به آقا رشید خواهند بود و در ادامه نیز آقایان پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا به این مجموعه اضافه شدند.

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت و ژانر کمدی یکی از بهتری سریال های نمایش خانگی امسال حساب می شود. امیدواریم هر چه سریع تر لینک های دانلود از زردفیلم منتشر شود.

تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان

دانلود قسمت اول مگه تموم عمر چندتا بهاره

برای دانلود قسمت اول و تمامی قسمت های منتشر شده از سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

**

دانلود سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

معرفی سرگیجه

سریال سرگیجه به صورت هفتگی و با ژانر درام رازآلود منتشر شد. سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی با سرمایه‌گذاری سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی‌پور در موسسه «نماوا» تهیه و تولید شده است. سریال سرگیجه پیش بینی می شود بهترین سریال نمایش خانگی امسال شود و در آن بازیگرانی چون حامد بهداد،رعنا آزادی ور و هومن سیدی و با حضور هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهرواره شریفی‌نیا هنرنمایی می کنند.

آهنگساز: حسام ناصری

مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی

تدوین: حمید نجفی راد

تهیه کننده: مهدی بدرلو

گریم : ایمان امیدواری

برای دانلود تمامی قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه