این مدل گوشواره‌ها برای استفاده روزمره مناسب نیست

منبع: زیبامون

4

1401/11/14

01:53


در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و شما را برای خرید گوشواره طلا ظریف مناسب استایلتان راهنمایی خواهیم کرد.

این مدل گوشواره‌ها برای استفاده روزمره مناسب نیست

گوشواره از گذشته‌های دور بین مردم محبوب بوده و هست. وقتی نگاهی به تاریخچه این زیور کوچک و زیبا و تاثیرگذار می‌اندازیم می‌بینیم که، در برخی از نقاط به طبقه مرفه اختصاص داشته و در بعضی مناطق دیگر، قشر کارگر و بردگان سیاه پوست از گوشواره استفاده می‌کردند. اولین طرح گوشواره زنانه، مروارید ساده و کلاسیک بود که به تدریج تنوع قابل توجهی پیدا کرد و در جنس‌ها و شکل‌های متنوع تولید و برای استفاده عموم قرار گرفت. بطوری که امروزه از پارچه، زنجیر،فلزات مختلف و آلیاژهای متفاوت مانند پلاستیک، سنگ و ... گوشواره‌های زیبا و جذابی ساخته و استفاده می‌گردد. این اکسسوری جذاب می‌تواند استایل افراد را به طرز قابل توجهی تغییر دهد به طوری که بدون این اشیای هیجان انگیز و پر زرق و برق، استایل‌تان ناقص و بی روح به نظر می‌رسد. اما چیزی که ممکن است، دغدغه بسیاری از شما در هنگام استفاده از این زیورآلات جذاب باشد، این است که کدام مدل و سبک را باید برای استفاده روزمره انتخاب کرد و کدام مدل مناسب مهمانی‌های رسمی و کژوال می‌باشد؟ در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و شما را برای خرید گوشواره طلا ظریف مناسب استایلتان راهنمایی خواهیم کرد.

 

در انتخاب گوشواره چه آیتم‌هایی باید در نظر گرفته شود؟

 

گوشواره 1

 

فاکتور‌های زیادی وجود دارند که باید در هنگام خرید یک گوشواره آن‌ها را با دقت در نظر بگیرید. چون اگر تمام مواردی که در ظاهر و استایل شما تاثیرگذار هستند را رعایت کنید، اما در نهایت به نوع گوشواره‌ای که انتخاب می‌کنید بی‌توجه باشید، در واقع تمام ظاهر و تیپ خود را خراب خواهید کرد. آیتم هایی که در هنگام انتخاب یک گوشواره مناسب باید مد نظر شما قرار گیرند شامل:

  • رنگ پوست: افرادی که دارای پوست‌های روشن هستند بهتر است از فلزات سفید و نقره‌ای استفاده کنند و کسانی که پوست‌های تیره‌تر دارند، طلای زرد بهترین گزینه برای آن‌ها می‌باشد.

  • فرم صورت: یک گوشواره ممکن است کاری کند تا صورت شما باریک، کشیده، چاق‌تر از حالت عادی و یا باریک‌تر به نظر برسد. این مسئله کاملا با فرم طبیعی صورت شما در ارتباط است. در ابتدا باید فرم طبیعی صورت خود را بشناسید و سپس به سراغ انتخاب گوشواره مناسب بروید.

  • فرم گردن: اگر گردن کوتاهی دارید، گوشواره‌های آویز بلند اصلا انتخاب مناسبی برای شما نیست، چون گردن شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. اگر گردن بلندی دارید، می‌توانید هر نوع گوشواره طلا را که دوست دارید، انتخاب کنید.

  • مکان و موقعیت: در زمان انتخاب گوشواره باید به مکانی که قرار است از آن استفاده کنید، هم دقت نمائید. برای مکان‌های عمومی بهتر است از مدل‌هایی که ظاهری ساده و شیک دارند، استفاده نمائید و زمانی که به جشن و مهمانی‌های رسمی دعوت می‌شوید می‌توانید از مدل‌های شلوغ‌تر و رنگارنگ بهره ببرید.

 

انواع گوشواره مناسب برای استفاده رومزه کدامند؟

قانون اول شیک بودن، این است که، هرمناسبت و مکانی لباس مخصوص خود را دارد. این امر در مورد زیورآلات نیز صدق می‌کند. برای مکان‌های رسمی مانند سرکار، دانشگاه و مراسم ترحیم، باید از گوشواره‌های ساده و کوچک استفاده کنید. این انتخاب در عین سادگی باید متناسب با لباس‌تان نیز باشد. از میان انواع گوشواره‌های موجود، برخی گوشواره‌ها مناسب استفاده روزمره هستند، که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

گوشواره میخی طلا

گوشواره میخی طلا تشکیل شده از یک تکه سنگ، مروارید یا طلا و فلزات دیگر که به پایه‌ای فلزی متصل می‌باشند. پایه فلزی شبیه یک سوزن کوتاه و نازک است که از سوراخ گوش عبور می‌کند و پشت گوش با گیره کوچکی فیکس می‌گردد. این نوع گوشواره‌ها را با هر لباسی می‌توان استفاده کرد. انواع گران‌قیمت آن‌ها که از جواهر و سنگ‌های قیمتی ساخته شده‌اند، مناسب جشن و مهمانی هستند. گوشواره میخی از جنس طلا و مروارید را می‌توان درجلسات رسمی و اداری استفاده کرده و انواع ساده‌تر و فلزی این گوشواره‌ها را برای استایل‌های اسپرت بکار می‌برند. اگر موهای کوتاهی دارید یا عادت دارید موهای خود را جمع کنید، گوشواره‌های میخی خصوصا مدل‌های رنگی و سنگی آن گزینه مناسبی می‌باشند. گوشواره های کلیپسی یا پشت گیره‌ای و همچنین پیرسینگ‌ها هم در این گروه قرار می‌گیرند و برای استفاده روزمره مناسب می‌باشند. انواع این مدل گوشواره ها را میتوانید به صورت آنلاین و حضوری از گالری طلای روبی تهیه کنید.

 

گوشواره حلقه‌ای طلا

یک استایل زنانه و جذاب اغلب با گوشواره حلقه‌ای کامل می‌شود. این نوع گوشواره‌ها در طرح‌ها، ضخامت، اندازه و جنس‌های متنوعی تولید می‌شوند. گوشواره هاگی کوچک‌ترین نوع گوشواره حلقه‌ای محسوب می‌شوند که کاملا اطراف گوش را در برمی‌گیرند. انواع گوشواره حلقه‌ای بزرگ ممکن است تا شانه‌ها هم برسد. انواع کوچک گوشواره‌ حلقه‌ای را می‌توان با هر استایلی و هر لباسی استفاده کرد. در واقع یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای استفاده روزمره می‌باشند، در حالی که گوشواره حلقه‌ای بزرگ اصلا برای استفاده روزمره مناسب نمی‌باشند، خصوصا اگر صورت گرد و تپلی دارید بهتر است از خرید گوشواره حلقه ای طلا بزرگ چشم پوشی کنید.

 

گوشواره 2

 

گوشواره بخیه‌ای طلا

گوشواره بخیه‌ای طلا در واقع یک زنجیر ساده نخ مانند است، که از بین لاله گوش رد شده و ادامه زنجیر آن از پشت لاله گوش آویزان می‌شود و هیچ قفلی در پشت گوش ندارد. این مدل گوشواره‌ها در واقع مدرن‌ترین گوشواره طلا محسوب می‌شوند که مناسب سبک لباس‌های ساده و مینیمالیسم می‌باشند.

 

کدام مدل گوشواره ها مناسب روزمره نیستند؟

همانطور که گفتیم گوشواره‌ها انواع متنوعی دارند، برخی مانند گوشواره‌های آویز که انواع مختلفی هم دارند، فقط برای مهمانی‌ها و مراسم رسمی قابل استفاده هستند. گوشواره‌های لوستری، قطره‌ای جزو زیر مجموعه‌های گوشواره آویز محسوب می‌شوند. این گروه از گوشواره‌ها برای استفاده روزمره مناسب نبوده و بنا به طرح و مدل و سنگی که در طراحی آن‌ها بکار رفته است، برای مهمانی‌های رسمی و خودمانی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

کلام آخر

گوشواره‌ها تنوع بسیار زیادی دارند، برخی از آن‌ها مناسب مراسم خاص و رسمی و برخی دیگر را می‌توان به صورت روزانه استفاده کرد. همانطور که گفته شد در انتخاب گوشواره مناسب استایل‌تان باید با دقت زیادی عمل نمائید تا باعث ایجاد یک هارمونی زیبا بین لباس و اکسسوری که استفاده می‌کنید، شوید. برای دستیابی به دنیای زیبای گوشواره‌ها، بهتر از کالکشن‌های مجموعه‌هایی مانند گالری طلا روبی استفاده نمائید تا بتوانید در عین حال هم به تمام نمونه‌های مد و روز دنیا دسترسی داشته باشید، هم یک خرید بی‌نقص و عالی را تجربه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو