آموزش کار با قابلیت Quiet Mode در اینستاگرام | چگونه حالت آرام را فعال کنیم؟

آموزش کار با قابلیت Quiet Mode در اینستاگرام | چگونه حالت آرام را فعال کنیم؟


منبع: پلازا

4

1401/11/15

10:32


آموزش کار با قابلیت Quiet Mode در اینستاگرام | چگونه حالت آرام را فعال کنیم؟

اینستاگرام ویژگی‌های کنترلی جدید را با حالت آرام و موارد دیگر آزمایش می‌کند. ما همه چیز را در مورد Quiet Mode و سایر ویژگی‌های قابلیت Quiet Mode به علاوه نحوه استفاده از آن را در زیر برای شما عزیزان آورده‌ایم. با ما در ادامه فعال سازی قابلیت Quiet Mode در اینستاگرام را یاد بگیرید.

اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و پیام رسان اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را برای کاربران خود اعلام کرده است. این ویژگی که قابلیت Quiet Mode یعنی حالت آرام نامیده می‌شود، با هدف کمک به تشویق کاربران برای رفع محدودیت‌ها با دوستان و دنبال‌کنندگان است. هدف آن کاهش اضطراب کاربران در مورد گذراندن زمان دور از برنامه با خاموش کردن اعلان‌های دریافتی و پاسخ خودکار به پیام‌های مستقیم (DM) است.

فهرست مطالب

نحوه کاربرد Quiet Mode در اینستاگرام

نوجوانان گفته‌اند که گاهی اوقات می‌خواهند برای خودشان وقت بگذارند و ممکن است به دنبال راه‌های بیشتری برای تمرکز در شب، هنگام مطالعه و در طول مدرسه باشند. اینستاگرام در پست وبلاگ می‌نویسد، می‌توانید به راحتی ساعت‌های حالت آرام خود را مطابق با برنامه خود سفارشی کنید و پس از خاموش شدن این ویژگی، خلاصه‌ای سریع از اعلان‌ها را به شما نشان می‌دهیم تا بتوانید آنچه را که از دست داده‌اید پیگیری کنید.

مانند سایر ویژگی‌های محافظت از سلامت روان در اینستاگرام، حالت آرام یک راه موقت برای خاموش کردن اعلان‌های فشاری هر زمان که می‌خواهید استراحت کنید است. برای استفاده از حالت آرام، به سادگی به تنظیمات خود بروید.

 ویژگی Quiet Mode

اعلان‌ها را انتخاب کنید.

 قابلیت Quiet Mode

در مرحله بعد روی گزینه Quiet Mode کلیک کنید.

 قابلیت Quiet Mode

سپس، ساعاتی را که می‌خواهید حالت آرام فعال باشد، ویژگی Quiet Mode انتخاب کنید:

 فعال سازی قابلیت Quiet Mode / قابلیت Quiet Mode

پس از انجام این کار، اعلان‌های شما بی‌صدا می‌شوند و یک پاسخ خودکار برای هر کسی که می‌خواهد به شما پیام بدهد ارسال می‌شود. هنگامی که به برنامه بازگشتید، دسته‌ای از اعلان‌هایی را که از دست داده‌اید دریافت خواهید کرد.

توجه: قابلیت Quiet Mode در اینستاگرام در حال حاضر در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزیلند در حال اجراست.

سخن پایانی

با این ویژگی جدید، کاربران اینستاگرام می‌توانند وضعیت یک حساب کاربری را روی «قابلیت جدید غیر فعال کردن تمام اعلان‌های اینستاگرام» تنظیم کنند تا به دنبال‌کنندگان هشدار دهند که کاربران روی پلتفرم فعال نیستند. اینستاگرام می‌گوید که این ویژگی جدید برای کاربران نوجوان هدف گذاری شده است تا آنها را تشویق کند تا زمان استفاده از این اپلیکیشن را کاهش دهند. با آموزش استفاده قابلیت Quiet Mode در بالا امیدواریم که توانسته باشید استفاده خود را از این پیام رسان زمانبندی کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو