ماجرای مسمومیت دانش آموزان در کوهنجان سروستان در چند مدرسه دخترانه

منبع: شبونه

3

1401/12/15

03:14


چند دانش آموز در مدارس دخترانه کوهنجان سروستان دچار مسمومیت شده که به بیمارستان منتقل شدند در این حادثه امروز 14 اسفند رخ داده است. ماجرای مسمومیت دانش آموزان در کوهنجان سروستان به گزارش خبرگزاری فارس از سروستان، آقای فرهادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سروستان این خبر را تایید کرده و اظهار داشته امروز …

چند دانش آموز در مدارس دخترانه کوهنجان سروستان دچار مسمومیت شده که به بیمارستان منتقل شدند در این حادثه امروز 14 اسفند رخ داده است.

ماجرای مسمومیت دانش آموزان در کوهنجان سروستان در چند مدرسه دخترانه

ماجرای مسمومیت دانش آموزان در کوهنجان سروستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سروستان، آقای فرهادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سروستان این خبر را تایید کرده و اظهار داشته امروز یکشنبه 14 اسفناد 1401 به تعداد 12 نفر از دانش آموزان دختر مدارس استقلال شهر کوهنجان بعد از اینکه بوی مشکوکی را حس کرده اند  احساس سردرد و حالت تهوع و سرگیجه کرده اند که 4 دانش اموز برای بررسی و معاینه به بیمارستان سروستان منتقل شده اند و که البته حال انها خوب گزارش شده است.

وی افزود: حال همه دانش آموزان رضایت‌بخش است و جای هیچ نگرانی نیست.

همچنین ببینید:

فیلم / ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام پردیس تهران

ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام بروجرد چیست؟

ماجرای کامل مسمومیت دانشجویان دختر خوابگاه یاس ارومیه چیست؟

این آموزشگاه در کوهنجان در 60 کیلومتری شیراز، بیش از صد دانش آموز دارد و این شهر نیز با حدود 10 هزار جمعیت در شهرستان سروستان در استان فارس قرار دارد.

دیروز صبح 13 اسفندماه نیز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان متوسطه دوره دوم فاطمه‌الزهرا شهرستان کوار در مجاورت شهر شیراز در پی مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو