محصولات بایودرما قوی‌ترین سپر امنیتی پوست شما

محصولات بایودرما قوی‌ترین سپر امنیتی پوست شما


منبع: مدیسه

5

1401/12/15

03:18


یکی از مشهورترین برندهای جهانی در حوزه داروسازی، برند بایودرما بوده و محصولات بایودرما دارای فرمولاسیونی بسیار موثر هستند. این

محصولات بایودرما قوی‌ترین سپر امنیتی پوست شما

یکی از مشهورترین برندهای جهانی در حوزه داروسازی، برند بایودرما بوده و محصولات بایودرما دارای فرمولاسیونی بسیار موثر هستند. این محصولات سبب حفظ و تقویت سلامت پوست شده و توسط بسیاری از متخصصین پوستی در سراسر جهان توصیه شده‌اند.

محصولات برند بایودرما در کشور ایران نیز در دسترس بود و شما می‌توانید برای مراقبت از پوست و موی خود از آنان استفاده کنید. ما در ادامه به معرفی این برند و محصولات آن خواهیم پرداخت. پس اگر می‌خواهید در رابطه با محافظ پوست خود بیش‌تر بدانید، با ما همراه باشید.

معرفی برند بایودرمار

در مرحله اول باید به شما بگوییم که بایودرما ساخت کجاست؟ برند بایودرما ساخت کشور فرانسه بوده و در سال 1977 میلادی در آزمایشگاه درماتولوژی مستقل بایودرما در شهر لیون تاسیس شده است. این آزمایشگاه در حال حاضر با همکاری نزدیک با متخصصان پوستی و چندین مرکز تحقیقاتی مشهور و بسیاری از دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت است.

برند بایودرما با استفاده از دانش موجود در حوزه پوست و مکانیسم‌های بیولوژیکی آن و با هدف ساخت محصولات مراقبت از پوست دارای تاثیرات مثبت چشمگیر، برای هر نوع پوستی از یک رویکرد علمی منحصر به فرد استفاده می‌کند.

فرمولاسیون قوی در آزمایشگاه تحقیقاتی بایودرما

تحقیقات انجام گرفته توسط آزمایشگاه بایودرما، سبب ساز بسیاری از پیشرفت‌های نوآورانه در صنعت مراقبت از پوست بوده و برای همه انواع پوست‌ها دارای فرمولاسیون متنوع است. محصولات این شرکت معمولا دارای 9 فرمولاسیون اصلی هستند که شامل موارد زیر است:

  • پوست حساس
  • پوست حساس دهیدراته
  • پوست خشک
  • پوست چرب و مختلط
  • پوست آسیب دیده
  • پوست نوزاد
  • مو و پوست سر
  • خورشید و پوست
  • روشن کنندگی

محصولات بایودرما

محصولات پرطرفدار بایودرما

میسلارواتر

برای اولین بار بایودرما، محصول میسلار واتر را ساخت و با نام Sensibio H2O برای پوست‌های خشک، حساس و نرمال تولید کرد. میسلارواتر بایودرما پاک کننده آرایش و بدون نیاز به شستشو است و برای افرادی که پوست حساس دارند و ممکن است دارای سوزش و قرمزی شوند، دارای فرمولی بدون الکل است که در هنگام پاکسازی پوست را تسکین داده و سبب خنک شدن آن می‌شود.

کرم ضدآفتاب

ضد آفتاب Photoderm Max یکی دیگر از محصولات بایودرما بوده که آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید را خنثی می‌کند. ضد افتاب بایو درما از شما به خوبی در برابر آفتاب محافظت کرده و دارای خواص ضد پیری است. این محصول بدون اسانس و عطر بوده و می‌تواند برای صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرد.

کرم اتودرم

کرم اتودرم بایودرما یک راه حل عالی برای پوست‌های خیلی خشک است. این کرم سبب حفظ رطوبت در لایه‌های بالایی پوست شده و از تبخیر آب موجود در پوست جلوگیری می‌کند. استفاده مداوم از این محصول رطوبت پوست را تضمین کرده و از ورود مواد محرک به درون پوست جلوگیری می‌کند.

کرم روشن کننده

کرم روشن کننده مناطق حساس بدن Pigmentbio یکی دیگر از محصولات ساخت بایودرما بوده که شما می‌توانید از فروشگاه لوازم آرایشی به صورت حضوری یا آنلاین مانند فروشگاه مدیسه اقدام به تهیه آن کنید. این محصول به کاهش لکه‌های تیره موجود روی پوست کمک کرده و از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری خواهد کرد و سبب یکپارچه و روشن شدن آن می‌شود.

ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت Sebium بایودرما به آرامی آلودگی‌ها را از روی پوست پاک می‌کند. این محصول برای انواع پوست‌های مختلط و چرب ساخته شده و دارای رایحه‌ای قوی شبیه به محصولات آرایشی مردانه است. این ژل سبب نرم و شاداب شدن پوست شده و فاقد پارابن و ضد حساسیت است.

بهترین محصولات بایودرما در بازار ایران

میسلار بایودرما

نمایی از میسلار واتر بایودرما Sensibio H2O AR

میسلار واتر بایودرما را می‌توانید از فروشگاه آنلاین مدیسه نیز تهیه کنید. این محصول برای پوست‌های حساس و تحریک پذیر مناسب بوده و برای صورت، دور چشم، لب و گردن قابل استفاده خواهد بود. پاک کننده آرایش بایودرما می‌تواند خیلی سریع اقدام به پاک کردن آرایش حتی آرایش‌های ضد آب کرده و منافذ پوست را از آلودگی‌ها و مواد آرایشی حفظ کند. همان طور که گفته شد این محصول قرمزی و سوزش پوست را تسکین داده و نیازی به آبکشی ندارد.

لیست قیمت انواع محصولات بایودرما

 

ضد آفتاب Spf50 بایودرما

نمایی از ضد آفتاب Spf50 بایودرما Bioderma مدل Photoderm بی رنگ

این محصول برای پوست‌های حساس، خشک و دارای مویرگ‌های قابل رویت مناسب بوده و از پوست شما در برابر UVA/UVB و اثرات مضر آفتاب محافظت می‌کند. کرم ضد آفتاب بیو درما سبب کاهش و پیشگیری از ایجاد قرمزی شده و غیر جوش‌زا و غیر آلرژی‌زا است. افراد دارای پوست‌های حساس با خیال راحت می‌توانند از این محصول استفاده کنند، زیرا فاقد عطر و پارابن بوده و سیستم دفاعی طبیعی پوست را نیز تقویت می‌کند.

کرم اتودرم بایودرما

نمایی از Bioderma Atoderm Cream Ultra-Nurishing Cream

محصولات بایودرما دارای مزایای بسیاری بوده و از مزایای این کرم می‌توانیم به مرطوب کردن پوست خشک، تقویت لایه محافظ پوست، تسکین التهاب و خارش پوست، ایجاد نرمی، شادابی و لطافت پوست و خواص ضد آلرژی اشاره کنیم. این محصول باعث ریزش سلول‌های مرده پوست شده و به آن کمک می‌کند که آب بیش‌تری را در خود نگه دارد.

کرم Pigmentbio بایودرما

نمایی از کرم روشن کننده مناطق حساس بدن Pigmentbio بایودرما

از این کرم می‌توانید برای روشن کردن نواحی حساسی همچون زیر بغل، کشاله ران، ناحیه بیکینی و زانوها استفاده کرده و لکه‌های قهوه‌ای موجود در این نواحی را از بین ببرید. این محصول برای افراد بالای 18 سال مناسب بوده و خیلی سریع جذب می‌شود.

ژل شوینده صورت بایودرما

نمایی از ژل شوینده صورت بایودرما Bioderma مدل Sebium

مزایایی که شما با خرید محصولات بایودرما به خصوص این ژل شستشو می‌توانید به آن دست پیدا کنید، شامل افزایش آستانه تحمل پذیری پوست، کنترل ترشح سبوم، مرطوب شدن پوست، جلوگیری از تشکیل جوش، تنظیم چربی پوست و جلوگیری از بروز خشکی است.

مطالب دیدنی:  برترین مدل‌های ریمل اسنس و معرفی برند اسنس

کرم مرطوب کننده بایودرما

کرم مرطوب کننده بایودرما مدل سبیوم هیدرا

این محصول پوست را مرطوب کرده و التیام بخش آن محسوب می‌شود. کرم آبرسان بایودرما برای پوست‌های دهیدراته و شکننده ناشی از درمان آکنه مناسب بوده و دارای ساختاری سبک با جذب سریع است. از این کرم می‌توان برای پایه آرایش نیز استفاده کرد. از سایر ویژگی‌های کرم مرطوب کننده بایودرما می‌توانیم به رفع احساس کشیدگی بر روی پوست، رفع قرمزی و التهابات پوست اشاره کنیم.

 

منبع : bioderma

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو