دانلود فیلم های اکشن ،ترسناک و غیر همه در سایت همراه مووی

منبع: پارس ناز

3

1402/1/22

13:17


دانلود فیلم های اکشن ،ترسناک و غیر همه در سایت همراه مووی

از گذشته تا کنون مردم در سراسر جهان تماشای فیلم را به چشم یک سرگرمی می بینند.و همینطور هم است تماشای فیلم ها راهی برای سرگرم کردن خود و حتی گاهی کل خانواده است،که انتخاب این فیلم ها به سلیقه افراد بستگی دارد.

 

فیلم ها در ژانر ها و موضوعات مختلفی تولید می شوند.یکی از ژانر های پرطرفدار بین مردم ژانر اکشن می باشد.فیلمسازان علاقه مردم را نسبت به این ژانر می دانند به همین دلیل فیلم ها با ژانر اکشن روز به روز درحال پیشرفت است تا علاقه‌مندان و طرفداران آن را افزایش دهند.

 

سایت های مختلفی این نوع فیلم هارا در سایت خود قرار میدهند تا شما عزیزان به راحتی بتوانید آنهارا دریافت کنید.یکی از این سایت ها،سایت همراه مووی می باشد،این سایت بهترین فیلم های روز دنیا را برای شما عزیزان قرار داده است تا به راحتی فیلم مورد نظر خود را دریافت نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

فیلم آواتار 2

آواتار: راه آب به انگلیسی  Avatar: The Way of Water فیلم رو به انتشار آمریکایی است که به کارگردانی جیمز کامرون و تهیه‌شده توسط استودیو قرن بیستم است که گفته شده در سال 2022 منتشر خواهد شد. این فیلم پس از آواتار 2009 دومین فیلم در فرنچایز آواتار جیمز کامرون است.

 

جیمز کامرون و جان لاندو تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و فیلم‌نامهٔ آن به دست جیمز کامرون، ریک یافا و آماندا سیلور بر اساس داستانی به نگارش درآمده است.گروهی از  بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به نام های سام ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، ژول دیوید مور، سی‌سی‌اچ‌ پاوندر، جووانی ریبیسی، دیلیپ رائو و مت جرالد نقش‌هایشان در فیلم نخست را دوباره بازی می‌کنند و سیگورنی ویور با نقشی متفاوت بازمی‌گردد.

 

وکیت وینسلت، کلیف کرتیس، ادی فالکو، جامین کلمنت و برندن کاول از اعضای جدید گروه بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.نقش کسانی که در فیلم آواتار ۲ به ایفای نقش پرداخته اند عبارت است از سام ورتینگتون در نقش جیک سالی ، انسانی سابق که پس از عضویت در برنامه Zoe Saldaña در نقش Neytiri ،

 

دختر رئیس قبیله قبلی،جیمی فلاترز در نقش نتیام، اولین پسر و بزرگترین فرزند جیک و نیتیری،جرمی اروین در نقش جوان نتیام،بریتانیا دالتون در نقش لواک، جیک و پسر دوم نیتیری کلویی کلمن در نقش یانگ لواک،ترینیتی بلیس در نقش توکتری،

 

دختر هشت ساله جیک و نیتیری و کوچکترین فرزندشان،بیلی باس در نقش ریا، یک غواص برازنده و قوی متکاینا،فیلیپ گلجو در نقش آونونگ، مرد جوان شکارچی و غواص آزاد متکاینا،دوان ایوانز جونیور در نقش روتکسو،شکارچی مرد جوان و غواص آزاد متکاینا و…می توان اشاره کرد.

دانلود فیلم های اکشن ،ترسناک و غیر همه در سایت همراه مووی

اکران آواتار 2 با چند بار تاخیر مواجه شده که در آخرین تاخیر آن در تاریخ  23 ژوئیه 2020 اتفاق افتاده بود،این فیلم برای اکران در تاریخ 16 دسامبر 2022 برنامه‌ریزی شده‌ است.گفته شده است سه دنباله بعدی به ترتیب در  تاریخ های 20 دسامبر 2024 و  18 دسامبر 2026 و 22 دسامبر 2028 اکران خواهند شد.

 

دانلود فیلم آواتار را به شما عزیزان پیشنهاد میکنم زیرا این فیلم تا کنون امتیاز( IMDb ) 8/2 از 10 را کسب کرده است.خلاصه فیلم آواتار 2 یا همان راه آب The Way of Water از این قرار است که جیک سالی با خانواده جدیدش که در سیاره پاندورا تشکیل شده اند زندگی می کند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na’vi برای محافظت از سیاره خود همکاری کند…

دانلود فیلم های اکشن ،ترسناک و غیر همه در سایت همراه مووی

فیلم رهگیر

رهگیر به انگلیسی (Interceptor) یک فیلم آمریکایی و استرالیایی که به کارگردانی متیو رایلی و نویسندگی متیو رایلی و استوارت بیتی است.به بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به نام های السا پاتاکی در نقش کاپیتان جی.

 

کالینز،لوک بریسی در نقش الکساندر کسل،آرون گلنین در نقش بیور بیکر،ماین مهتا در نقش سرجوخه راهول شاه،ریس مولدون در نقش سرهنگ دوم کلارک مارشال،بلیندا جومبوه در نقش پرچمدار واشینگتن،مارکوس جانسون در نقش ژنرال دایسون،کالین فریلز در نقش فرانک کالینز،زوئی کاردیس به عنوان رئیس‌جمهور والاس و…می توان اشاره کرد.

 

این فیلم محصول مشترک کشور های آمریکا و استرالیا است که به زبان انگلیسی و مدت زمان حدودا 92 دقیقه با ژانر اکشن و ماجراجویی در تاریخ 3 ژوئن 2022 به صورت جهانی در نتفلیکس اکران شد. برنامه‌هایی برای اکران فیلم در سینماهای استرالیا در سال 2021 اعلام شد، اما ناکام ماند.

 

در عوض، این فیلم در تاریخ 26 مه 2022، یک هفته قبل از اکران جهانی نتفلیکس، در استرالیا اکران شد.رایلی در سال 2017 شروع به نوشتن فیلمنامه رهگیر کرد.فیلمنامه عمدتاً در یک مجموعه انجام شد، زیرا رایلی می‌خواست اطمینان حاصل کند که بودجه فیلم از 15 میلیون دلار بیشتر نمی‌شود.

 

بیتی فیلمنامه را با تهیه‌کنندگان به اشتراک گذاشت و به آنها گفته شد که رایلی قصد دارد کارگردانی کند. رایلی در این مورد با مخالفت‌هایی روبرو شد، اما در حفظ موقعیت خود به عنوان کارگردان موفق بود. نتفلیکس فیلم را روشن کرد و السا پاتاکی برای ایفای نقش شخصیت اصلی، جی جی کالینز قرارداد را امضا کرد.

 

او با کمک همسرش کریس همسورث، هر روز تا پنج ساعت تمرین کرد تا برای این نقش آماده شود، که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی خدمت می‌کرد و همچنین نقشی نامشخص به عنوان کارمند فروش فروشگاه تلویزیون داشت.فیلمبرداری در نیو ساوت ولز استرالیا در مدت 33 روز انجام شد شروع فیلمبرداری از تاریخ 29 مارس 2021 بوده‌است.

 

در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، %44 از 43 بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز 4/7 از 10 را کسب کرده است.برای دانلود فیلم اکشن  رهگیر می توانید به سایت همراه مووی مراجعه نمایید.

 

اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «رهگیر ممکن است جرقه‌ای از علاقه را در میان بینندگانی ایجاد کند که برای دیدن یک اکشن هیجانی بی‌معنی بپیوندند، اما چیزی در اینجا وجود ندارد که آن‌ها قبلاً ندیده باشند.»

 

این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر 6 منتقد امتیاز 51 از 100 را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.خلاصه فیلم رهگیر  Interceptor در مورد تروریست‌هایی است که می‌خواهند با موشک‌های دزدیده شده به ایالات متحده آمریکا حمله اتمی انجام دهند.

 

هنگامی که تروریست‌ها به یک سکوی رهگیر موشکی از راه دور حمله می‌کنند،که می‌تواند موشک‌های آنها را متوقف کند، یک افسر) پاتاکی( با شجاعت و تدبیر از این تأسیسات دفاع می‌کند…

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو