ثروتی که با اسب کسب کردم برایم ماندگار شد

منبع: نمکستان

5

1402/1/22

13:24


علاوه ‌بر این‌ که ثروتمند شدن سخت است، ثروتمند ماندن نیز سخت می‌ باشد چرا که هر لحظه ممکن است ثروت و پول خود را با یک انتخاب اشتباه از دست دهیم

علاوه ‌بر این‌ که ثروتمند شدن سخت است، ثروتمند ماندن نیز سخت می‌ باشد چرا که هر لحظه ممکن است ثروت و پول خود را با یک انتخاب اشتباه از دست دهیم. لذا برای انتخاب یک کسب ‌و کار بایستی تمام دقت خود را بکار ببریم و کسب ‌و کاری را انتخاب کنیم که همواره در آن بتوان ثروت سازی کرد و موفق شد. همان ‌طوری‌ که من توانستم با انتخاب عالی که داشتم با فعالیت در حوزه اسب به جایگاه بالایی از ثروت دست یابم و میلیاردر شوم.

اسب شایر مشکی

اسب شایر مشکی

رنگ مشکی این اسب شایر مشکی بسیار جذاب و دارای براقی بسیار زیبایی می باشد. مشخصات ظاهری این حیوان می توان به لکه های بسیار سفید بسیار زیبایی که بر روی پاهای آن وجود دارد. اگر از این نوع اسب به درستی محافظت شود، دارای طول عمر بسیار طولانی می باشد. دوست داران این نوع حیوان برای خرید اسب شایر مشکی باید ملاک های ظاهری و کیفی بسیار زیادی را در نظر بگیرند تا بتوانند اصیل‌ترین اسب شایر را خریداری نمایند. همچنین به مشخصات ثبت شده در مورد این نوع حیوان درباره وزن، قد و سن دقت کافی داشته باشید.

اسب ترکمن یلقوش

اسب ترکمن یلقوش

اسب ترکمن یلقوش هیچ گونه موی اضافه یا پشم بلند ندارد و یال های این اسب به رنگ مشکی تیره است همین باعث جذابیت هر چه بیشتر این حیوان می شود. تیله و مردمک چشم اسب ترکمن رنگی تیره و قهوه‌ای داره جذابیت این نژاد تنها استیل و رنگ یک نواخت آن است که یک بخش مهم شناخته شده است. این حیوان قدی بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ سانتی متر دارد و برای سوار کاری و مسابقات مناسب است. در هنگام خرید اسب ترکمن یلقوش باید به چند نکته مهم و ضروری دقت داشته باشید تا خریدی مطمئن و هوشمندانه ای را کسب کنید.

اسب عرب قرمز

اسب عرب قرمز

اسب عرب قرمز در زمان حرکت دم خود را بالا می برد که یک حالت بسیار با مزه و خاصی را در این گونه اسب ایجاد می کند. وزن اسب عرب ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو و قد آن ۱۴۵ تا ۱۶۴ سانتی متر می باشد که عضلات قوی، درشت، یال و پوزه کوچک دارد و مناسب مسابقات و کورس است. قبل از خرید اسب عرب قرمز حتما باید از سلامت این حیوان آگاهی پیدا کنید سپس اقدام به خرید آن کنید تا یک خرید رضایت بخش را داشته باشد. بهتر است شما قبل از این که این حیوان را خرید کنید ابتدا نوع کاربری آن را مشخص کنید سپس نسبت به نیاز خود اقدام به خرید این اسب بسیار زیبا و خاص کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو