معرفی سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)‌ ؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)‌ ؛ خلاصه داستان و بازیگران


منبع: پلازا

5

1402/1/25

18:37


معرفی سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)‌ ؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال گلهای خونی یکی از مجموعه‌های در حال پخش ترکیه در ژانر درام است. برای آشنایی با سریال Kan Çiçekleri با ما باشید.

اگر طرفدار سریال‌های ترکی باشید و از سریال‌های در حال پخش ترکیه خبر داشته باشید، احتمالا می‌دانید که چند وقتیست سریال Kan Çiçekleri از Kanal 7 ترکیه پخش می‌شود. درواقع پخش این سریال از تاریخ 5 دسامبر 2022 (14 آذر 1401) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. باریش باکتاش (Baris Baktas) و یامور یوکسل (Yagmur Yuksel) از بازیگران هنرپیشه های سریال گل های خونی ترکی هستند. این اثر ماجرای ازدواجی اجباری را به تصویر می کشد که برای پایان دادن به دشمنی بین دو خانواده مهم انجام شده است. در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی سریال ترکی گل های خونی بپردازیم و بیشتر با این سریال ترکی 2023 آشنا شویم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال گل های خونی

سریال Kan Çiçekleri

سریال گلهای خونی از دوشنبه تا جمعه ساعت 17:00 به وقت ایران منتشر می‌شود. کانال پخش سریال Kan Çiçekleri نیز Kanal 7 ترکیه است. درباره اینکه سریال گل های خونی چند قسمت است نیز باید بگوییم که تا کنون 79 قسمت از این سریال منتشر شده و پخش آن همچنان ادامه دارد.

داستان سریال ترکی گلهای خونی

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، ژانر سریال ترکی گل های خونی درام است. در خلاصه سریال گل های خونی ترکیه ای می‌خوانیم که باران و دیلان، پسر و دختری هستند که به خاطر خانواده‌هایشان با هم ازدواج می‌کنند. آن‌ها فرزندان دو خانواده پرنفوذ کارابی و دمیر هستند که دشمنی خونینی بینشان وجود دارد. حالا تنها راه برقراری صلح، ازدواج این دو نفر است. این ازدواج برای باران و دیلان حکم زندان را دارد و در شرایطی که آن‌ها بر خلاف میلشان در این زندان گیر افتاده‌اند، عموی باران می‌خواهد به خاطر منافع شخصی خودش، آتش کینه‌ای که بین این دو خانواده وجود دارد را شعله‌ور کند. حالا سوال اینجاست که آیا این ازدواج اجباری می‌تواند روزی به یک ازدواج واقعی تبدیل شود؟

 بازیگران سریال گلهای خونی

در این بخش ابتدا به معرفی بیوگرافی دو بازیگر اصلی سریال گلهای خونی می‌پردازیم و سپس با سایر بازیگران و نقش‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

باریش باکتاش در نقش باران کارابی

معرفی سریال ترکی گل های خونی

باریش باکتاش، بازیگر، خواننده و موزیسین ترک متولد 12 فوریه 1997 برابر با 24 بهمن 1375 است. او علاوه بر بازیگری، دستی نیز در دنیای موسیقی دارد و تا کنون چندین آهنگ از او منتشر شده است. باکتاش پیش از ایفای نقش در سریال گلهای خونی، در فیلم ترسناک Ceberruh محصول 2021 و همچنین فیلم ترسناک No: 26 Ölüm Çigligi محصول 2022 نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

یامور یوکسل در نقش دیلان دمیر

بررسی سریال گلهای خونی ترکی

یامور یوکسل بازیگر ترک متولد 21 ژانویه 2002 برابر با 1 بهمن 1380 است. او پیش از ایفای نقش در سریال گلهای خونی، تجربه بازیگری چندانی نداشته و در واقع این سریال اولین تجربه جدی او در این زمینه محسوب می‌شود. ایفای نقش در این سریال شهرت و محبوبیت زیادی برای او به ارمغان آورده است و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم یامور در آینده در چه فیلم و سریال‌هایی ظاهر خواهد شد.

  • اکرم آرال تونا (Ekrem Aral Tuna) در نقش جودت دمیر
  • برکای سینار (Berkay Çınar) در نقش علی
  • سلینای تاشول (Selinay Taşol) در نقش زمرد دمیر
  • دیلک گولر (Dilek Güler) در نقش سرویر
  • نالان اورگوت (Nalan Örgüt) در نقش آزاده کارابی
  • ارول یاوان (Erol Yavan) در نقش قدرت کارابی

بررسی سریال گلهای خونی ترکی

خلاصه سریال گل های خونی ترکیه ای

سریال Kan Çiçekleri از همان آغاز انتشارش تا کنون با استقبال نسبتا خوبی از سوی بینندگان مواجه شد. کاربران سایت IMDb امتیاز 7 از 10 را به این سریال داده‌اند. این سریال از حضور بازیگران بااستعدادی بهره می‌برد و شخصیت‌پردازی خوبی نیز دارد. اگرچه ممکن است خط‌های داستانی فرعی آن کمی خسته‌کننده باشند، اما خط داستانی اصلی و ماجرای بین دیلان و باران بسیار تماشایی است.

البته انتقاداتی نیز نسبت به این سریال وجود دارد؛ سکوت‌های طولانی و خیره‌شدن‌های مداومی که در این سریال وجود دارد، باعث می‌شوند به نظر برسد نویسندگان حوصله‌ی دیالوگ نوشتن نداشتند یا دلشان نمی‌خواسته راه دیگری به جز این سکوت‌های طولانی و معذب‌کننده برای نشان دادن احساسات شخصیت‌ها به کار ببرند. خشونتی که در این سریال نسبت به زنان وجود دارد نیز یکی دیگر از مسائل قابل توجه است. اگرچه این نوع خشونت در سریال‌های ترکی زیاد دیده می‌شود، اما بدون شک مسائل و مضامینی بهتر از قلدری و آزار و اذیت نسبت به زنان نیز وجود داشت که سازندگان با پرداختن به آن‌ها می‌توانستند سریال را جذاب‌تر از این کنند. با توجه به نکاتی که گفته شد، انتخاب با شماست که آیا می‌خواهید شانسی به سریال گلهای خونی بدهید یا خیر.

کلام آخر

بازیگران سریال گلهای خونی

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال Kan Çiçekleri پرداختیم و اطلاعات مختلفی راجع به این سریال ترکی جدید در اختیار شما قرار دادیم. نظر شما درباره سریال‌های ترکی چیست؟ آیا سریال گلهای خونی را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران آن چیست؟ فراموش نکنید نظراتتان را در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو