قیمت تور کیش ۴ شب و ۵ روز

قیمت تور کیش ۴ شب و ۵ روز


منبع: پلازا

3

1402/1/26

10:34


قیمت تور کیش ۴ شب و ۵ روز

کیش مقصدی رویایی برای تعطیلات شما خواهد بود و می‌توانید با قیمت‌های مختلف، تورهای مناسبی پیدا کنید. قیمت هر تور به روش حمل و نقل، هتلی که انتخاب می‌کنید و تعداد روزها بستگی دارد. در ادامه شما را با قیمت تور ۴ شب و ۵ روزه در هتل‌های مختلف آشنا می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

سفر به کیش با تور

جزیره زیبای کیش در خلیج فارس قرار دارد و همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان و سایر گردشگران خارجی بوده است. تور کیش فرصت فوق‌العاده‌ای برای تجربه ساحل‌های زیبای خلیج فارس، لذت بردن از مراکز خرید و تفریحات این جزیره و چشیدن غذاهای منحصربه‌فرد محلی خواهد بود. سفر به این جزیره می‌تواند از به‌یادماندنی‌ترین خاطره‌های زندگی شما باشد و حتی به یکی از مقاصد همیشگی تعطیلات شما تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با قیمت تورهای مختلف و مشخصات هتل‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، به خواندن ادامه دهید.

قیمت و مشخصات هتل‌های مختلف برای تور کیش

پس از اینکه تصمیم گرفتید به کیش سفر کنید، می‌توانید برای رزرو تور به سایت علی بابا مراجعه کنید. اولین قدم برای رزرو تور، انتخاب یک هتل مناسب است. با اینکه گزینه‌های زیادی در مقابل شما وجود دارد، می‌توانید به راحتی با توجه به بودجه خود و امتیاز هتل‌ها، مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید شرح مشخصات و قیمت بعضی هتل‌ها در شهریور ۱۴۰۰ را بخوانید. توجه داشته باشید که این تورها برای ۴ شب و ۵ روز و با پرواز از مبدأ تهران به کیش هستند. تورهایی که از شهرهای دیگر شروع شوند می‌توانند بسته به قیمت بلیط هواپیما، هزینه‌های متفاوتی داشته باشند.

هتل ترنج، از رویایی‌ترین هتل‌های کیش

تور کیش

هتل ترنج ۵ ستاره دارد  (https://bia2safa.net/goto/web/url/3172339 ) و یکی از فوق‌العاده‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. در تور ۴ شب و ۵ روزه کیش هتل ترنج، هر نفر باید حداقل ۱۱۴،۴۵۰،۰۰۰ ریال هزینه بپردازد. با اینکه این هتل از گزینه‌های گران‌قیمت برای سفر به کیش است، ارزشش را خواهد داشت.

سوئیت‌های هتل ترنج بر روی آب ساخته شده‌اند و با یک اسکله چوبی زیبا روی آب به هم متصل می‌شوند. ترتیب و توالی این سوئیت‌ها به شکل ترنج است و تضاد زیبایی با دریای تمیز و آبی اطراف خود ایجاد می‌کند. این هتل ۵ ستاره امکانات زیادی دارد که از آن‌ها می‌توان به کافه فضای باز، سه رستوران عالی، ساحل اختصاصی، قایق‌سواری، کلوپ تفریحات آبی، سالن بیلیارد، اسپا و ماساژ اشاره کرد. خوب است بدانید که هزینه اقامت در این هتل شامل صبحانه و ناهار نیز می‌شود.

هتل داریوش، نمایی بی‌نظیر و باستانی

هتل دایوش ترنج شایگان

این هتل ۵ ستاره نمایی زیبا و امکاناتی بی‌نظیر برای سفر شما فراهم می‌کند و حداقل هزینه برای تور هتل داریوش https://bia2safa.net/goto/web/url/2844993  به ازای هر نفر ۷۳،۰۸۰،۰۰۰ ریال است. این هتل نیز می‌تواند قیمت بالایی داشته باشد، اما اقامت شما را به‌یادماندنی و خوشایند خواهد کرد. هتل داریوش به ساحل خلیج فارس نزدیک است و در شمال شرقی جزیره قرار دارد. می‌توانید به خوبی نشانه‌های معماری باستانی و سنتی ایران را در نمای بخش‌های مختلف هتل ببینید.

هتل داریوش با ۱۸۴ اتاق پذیرای شما خواهد بود که می‌توانند منظره ساحل یا فضای سبز را به نمایش بگذارند. در اقامت خود می‌توانید از امکاناتی مانند زمین تنیس، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، استخر روباز آقایان و بانوان، غواصی و ماساژ استفاده کنید. دو رستوران با نام‌های آپادانا و پاسارگاد در این هتل انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید از کافه آتوسا که در لابی قرار دارد یا کافی‌شاپ استخر در فضای باز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را تهیه کنید.

هتل شایگان، مجلل و راحت

تور کیش - هتل کیش

این هتل نیز از هتل‌های ۵ ستاره کیش است، اما با قیمتی بسیار مناسب پذیرای شما خواهد بود. قیمت تور ۴ شبه و ۵ روزه این هتل برای هر نفر از ۵۱،۴۵۰،۰۰۰ ریال شروع می‌شود. این هتل در ساحل جزیره مرجانی کیش قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد به سادگی از تفریحات ساحلی لذت ببرید. هتل شایگان ( https://bia2safa.net/goto/web/url/3172340 ) دکور و امکاناتی به‌روز و مدرن دارد که اقامتی راحت و مطبوع برای شما رقم می‌زند.

از بهترین امکانات هتل می‌توان به کلوپ سلامت و تندرستی آن اشاره کرد که با جکوزی، ماساژ، اسپا، سونا خشک و بخار و حمام سنتی خود می‌تواند بهترین روش برای رسیدن به آرامش در تعطیلات باشد. خوب است بدانید که در هتل به یک مرکز تجاری نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به راحتی هر چه می‌خواهید را تهیه کنید یا در عکاسخانه آن لحظات خوب سفر خود را ثبت کنید. در طبقه اول می‌توانید از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی رستوران فودکلاب لذت ببرید. همچنین چایخانه سنتی صبا علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی، نوشیدنی‌های سرد و گرم زیادی نیز به شما ارائه می‌رود. کافه رستوران گاردن، کافه لانژ و کافه تراس نیز پذیرای شما خواهند بود.

هتل صدف، برای سفری آسوده و لذت‌بخش

تور کیش - هتل کیش

این هتل ۴ ستاره فضایی خیره‌کننده و امکاناتی عالی برای اقامت شما در کیش دارد. هر نفر برای این تور کیش حداقل ۴۴،۰۴۸،۰۰۰ ریال بپردازد. طراحی هتل صدف مدرن و زیباست و خدمات خود را در دو طبقه و با ۵۵ اتاق ارائه می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های هتل، یک فضای کوهی بی‌نظیر با ارتفاع ۲۷ متر است که با آبشاری  زیبا همراه شده و منظره اتاق‌های هتل را به‌یادماندنی‌تر می‌کند.

در این هتل ۴ ستاره به امکاناتی مانند سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، میز بیلیارد و خشکشویی دسترسی خواهید داشت. رستوران دلفین در این هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. اگر از غذاهای فرنگی و فست‌فود لذت می‌برید، می‌توانید به رستوران کوه نور بروید که خارج از محوطه هتل قرار دارد. همچنین کافی‌شاپ هتل صدف با انواع قهوه، سایر نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها پذیرای شما خواهد بود.

هتل آریان، با موقعیتی ممتاز

تور کیش - هتل کیش

هتل آریان چهار ستاره دارد و از نقات قوت آن می‌توان به جایگاه ایده‌آل آن در جزیره و امکانات رفاعی عالی این هتل اشاره کرد. برای رزرو تور ۴ شب و ۵ روزه در این هتل باید ۴۰،۰۸۹،۰۰۰ ریال هزینه بپردازید. خوب است بدانید که امکان کرایه ماشین و دوچرخه در نزدیکی هتل وجود دارد و این امر جابه‌جایی شما در شهر را بسیار آسان‌تر می‌کند. مراکز تجاری زیادی نیز در نزدیکی هتل آریان واقع شده‌اند.

این هتل امکانات و خدمات مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، شما به اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی، سالن بیلیارد و دستگاه واکس کفش دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید برای جابه‌جایی از تاکسی سرویس یا کرایه اتومبیل بدون راننده استفاده کنید. کافی‌شاپ و چایخانه سنتی هتل رایان نیز آماده پذیرایی از شما خواهند بود.

هتل شایلی، بهترین هتل سه‌ستاره

تور کیش - هتل کیش

اگر به دنبال هتلی با موقعیت عالی و قیمت مناسب هستید، هتل شایلی برای شما ایده‌آل خواهد بود. با انتخاب این هتل برای تور خود، باید برای هر نفر حداقل ۴۰،۱۱۰،۰۰۰ ریال هزینه بپردازید. هتل شایلی فاصله زیادی با ساحل خلیج فارس ندارد و به مراکز خرید بسیاری در سطح شهر نزدیک است. این هتل سه ستاره برای سفرهای اقصادی مناسب است.

در این هتل به امکاناتی مانند باربری، گشت نیم‌روزی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، امکان کرایه اتومبیل دسترسی خواهید داشت. همچنین کافه هتل انواع نوشیدنی‌ها سرد و گرم را در اختیار شما می‌گذارد. می‌توانید از صبحانه رایگان و روم سرویس نیز استفاده کنید. در اتاق خود به تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، یخچال و تمام لوازم بهداشتی خود دسترسی خواهید داشت.

هتل سان رایز، مقصدی فوق‌العاده برای سفری اقتصادی

چه عواملی قیمت تورها را تغییر می‌دهند؟

اگر می‌خواهید بیشتر بودجه خود را برای خرید کردن و تفریحات جزیره کیش کنار بگذارید، می‌توانید با اقامت در هتل سان رایز سفری ارزان اما خوشایند داشته باشید. برای تور این هتل سه‌ ستاره، باید برای هر نفر ۳۸،۲۷۳،۰۰۰ ریال بپردازید. هتل سان رایز ۴ طبقه و ۶۱ اتاق و سوئیت دارد و با بازسازی خود در سال ۱۳۹۷، امکانات رفاهی به‌روزی ارائه می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این هتل، نزدیکی آن به ساحل و بهترین مراکز خرید کیش است.

در هتل سان رایز به امکان مختلفی مانند سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، خشکشویی، میز بیلیارد، اینترنت رایگان در لابی، آرایشگاه و دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید از اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آتلیه و فضای سبز هتل استفاده کنید. این هتل یک کافی‌شاپ و یک چایخانه سنتی نیز برای پذیرایی از شما دارد.

چه عواملی قیمت تورها را تغییر می‌دهند؟

مهم‌ترین موردی که بر قیمت تور شما تأثیر می‌گذارد، هتلی است که برای اقامت خود انتخاب می‌کنید. واضح است که هتل‌های ۵ ستاره قیمت بالاتری خواهند داشت و هتل‌هایی با ستاره‌های پایین‌تر، اقصادی‌تر خواهند بود. جالب است بدانید که اتاقی که در هتل مورد نظر خود انتخاب می‌کنید نیز بر قیمت نهایی تور تأثیرگذار است. اتاق‌های دونفره به ازای هر نفر ارزان‌تر هستند و برای اتاق‌های چهارنفره باید هزینه بیشتری بپردازید. البته بعضی هتل‌ها اتاق‌های لوکس و ویژه‌ای نیز دارند که گران‌تر هستند.

همچنین بعضی شرکت‌های هواپیمایی نیز هزینه‌ی بیشتری برای بلیط دریافت می‌کنند. اگر از مشهد به کیش پرواز کنید باید بلیط گران‌تری بخرید و بعضی شهر‌های دیگر نیز هزینه بیشتری به همراه خواهند داشت. زمان تور نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا در دوره‌های اوج گردشگری، مثلا تعطیلات نوروز قیمت تورها می‌تواند بیشتر باشد؛ در حالی که ممکن است تورهای تابستانی به دلیل گرما با تخفیف همراه باشند.

سخن پایانی

برای سفر به جزیره زیبای کیش، می‌توانید زمان و مبدأ مورد نظر خود را در سایت علی بابا وارد کنید و تورهای مختلف موجود را ببینید. شما می‌توانید به سادگی این گزینه‌ها را مقایسه کنید و با بررسی هزینه، نظرات کاربران و مشخصات هر هتل، بهترین سفر ممکن را برای خود رقم بزنید.

نظرات


تصویری


ویدئو