آموزش ساخت اپل آیدی رایگان

6

1402/1/26

15:46


آموزش ساخت اپل آیدی رایگان

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

اپل آیدی را در واقع می‌توان مهم‌ترین شناسه‌ای دانست که بدون وجود آن عملا امکان استفاده از اکوسیستم IOS وجود نخواهد داشت و پس از خرید دیوایس‌های اپل در قدم اول باید اقدام به ساخت و تهیه اپل آیدی نمایید تا پس از آن به عنوان عضوی از جامعه اپل شناخته شوید و بتوانید از اپ استور غنی و اپلیکیشن‌های موجود در آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که تهیه اپل آیدی صرفا برای استفاده از گوشی‌های آیفونی نبوده و اگر از محصولات مختلف کمپانی اپل نظیر آیپد، اپل تی‌وی، مک بوک و غیره استفاده می‌کنید نیز نیاز به ساخت اپل آیدی خواهید داشت. خوشبختانه اپل در چند سال گذشته با تغییر رویکرد خود روند ساخت اپل آیدی را برای کاربران تسهیل نموده و کلیه کاربران در سرتاسر جهان قادر هستند در یک بازه زمانی کوتاه، نسبت به ساخت اپل آیدی شخصی و اختصاصی خویش اقدام نمایند؛ اما متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل عدم پشتیبانی اپل از شماره‌های اپراتورهای ایرانی و الزامی شدن ساخت اپل آیدی با شماره، با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند و با توجه به اهمیت وجودی این شناسه اپل، ما این مطلب را به آموزش قدم به قدم ساخت اپل آیدی اختصاص داده‌ایم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، با ما همراه باشید.

مراحل ساخت اپل آیدی

امروزه با تغییراتی که در روند ساخت اپل آیدی اتفاق افتاده، دیگر نیازی به مراجعه به نرم‌افزار آیتونز برای ساخت اپل آیدی باقی نمانده و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به صفحه رسمی اپل آیدی اقدام به ساخت آن نمائید. البته قبل از آن که وارد سایت اپل شوید، باید به سایت Fakeaddressgenerator مراجعه کنید. برای این منظور VPN یا نرم‌افزار تغییر دهنده IP را روشن کنید و وارد سایت گفته شده شوید، سپس بر روی گزینه Random Address کلیک کنید. این وب‌سایت متناسب با کشور انتخابی شما اطلاعات تصادفی نظیر شهر، خیابان، Zipcode و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد که باید این اطلاعات را یادداشت کنید و سپس مراحل ساخت اپل آیدی را به ترتیب گفته شده در زیر ادامه دهید:

مطلب پیشنهادی : خرید شماره مجازی در ایران

قدم اول

اولین قدم برای ساخت اپل آیدی ورود به صفحه رسمی اپل آیدی به آدرس appleid.apple.com است؛ پس از ورود به این وب‌سایت بر روی گزینه «Create Your Apple ID» کلیک کنید تا فرم ثبت نام و ساخت اپل آیدی برای شما نمایان گردد.

قدم دوم

در مرحله بعدی نوبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم ساخت اکانت اپل آیدی می‌رسد که این اطلاعات را باید به شرح زیر تکمیل نمایید:

  1. در کادر اول اطلاعات شخصی خود نظیر نام، نام خانوادگی، کشور و همچنین تاریخ تولد خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که با توجه به عدم پشتیبانی اپل آیدی از شماره‌های ایرانی، بهتر است کشور خود را ایالات متحده آمریکا انتخاب کنید.
  2. کادر بعدی به وارد کردن ایمیل و انتخاب رمز عبور اختصاص دارد. توجه داشته باشید که در تکمیل این کادر از اطلاعات ایمیل جعلی استفاده نکنید؛ چراکه این آدرس ایمیل، همان شناسه اپل آیدی شما خواهد بود. ناگفته نماند که در انتخاب رمز عبور نیز توجه کافی داشته باشید تا رمزی را انتخاب کنید که به راحتی فراموش نمی‌کنید. این رمز انتخابی شما باید ترکیبی از حداقل 8 حرف بزرگ و کوچک و همچنین عدد باشد.
  3. حال نوبت به وارد کردن شماره تلفن می‌رسد. شماره تلفنی که در سایت اپل آیدی وارد می‌کنید، باید شماره‌ای غیر از شماره‌هایی باشد که در ایران مورد استفاده قرار می‌دهید. به خاطر داشته باشید که شماره وارد شده نباید جعلی باشد؛ چراکه بعدها شما برای تغییر اطلاعات، ورود به حساب کاربری و غیره به این شماره نیاز خواهید داشت. یکی از بهترین روش‌ها برای دور زدن محدودیت موجود در این مرحله برای کاربران ایرانی، استفاده از شماره‌های مجازی اختصاصی معتبری است که از سوی شرکت‌های ارائه کننده خدمات شماره مجازی معتبر نظیر آریاپی، ارائه می‌گردد. پس از وارد کردن شماره مورد نظر در مقابل گزینه «Verify With:» آیتم «Text message» را انتخاب کنید.
  4. در ادامه باید کد کپچای نمایش داده شده در زیر فرم را به درستی در کادر مخصوص خود وارد نمایید؛ پس از انجام مراحل گفته شده بر روی گزینه «Continue» کلیک کنید. در این مرحله، ابتدا یک کد تائید به ایمیل شما و سپس کد تائید دیگری به شماره‌ای که وارد کرده‌اید، ارسال می‌گردد که باید آن را در کادر مشخص شده وارد نمایید تا مراحل ساخت اپل آیدی شما با موفقیت انجام شود.
  5. آموزش ساخت اپل آیدی رایگان

قدم سوم

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده در مرحله قبلی نوبت به تکمیل بخش «Security» اپل آیدی می‌رسد. در این بخش شما باید سه سوال امنیتی را با کلیک بر روی گزینه «Security Questions» به دلخواه انتخاب کرده و به درستی به آن‌ها پاسخ دهید. به خاطر داشته باشید که پاسخ‌های شما به این سوالات بسیار مهم بوده و در آینده درصورتی که اپل نسبت به فعالیت‌های مشکوک شود، این سوالات را از شما مجددا خواهد پرسید و درصورتی که اشتباه پاسخ دهید، دیگر امکان ورود به اکانت اپل آیدی خود را نخواهید داشت. این سوالات به هنگام استفاده از گیفت کارت اپل و خرید اپلیکیشن نیز از شما پرسیده خواهد شد و درصورتی که نتوانید پاسخ درستی به این سوالات بدهید، آیدی شما از سوی اپل بلاک می‌شود.

برای ارتقا سطح امنیت اکانت اپل آیدی خویش به شما توصیه می‌کنیم که حتما از یک ایمیل پشتیبان دیگر نیز استفاده کنید. این کار سبب می‌شود تا درصورت بروز هرگونه مشکل در اکانت اپل آیدی، ایمیلی حاوی لینک تغییر رمز یا حتی تغییر پاسخ سوال‌های امنیتی را در این ایمیل پشتیبان دریافت کنید. برای اضافه کردن ایمیل پشتیبان صرفا کافی است که در بخش «Security» بر روی گزینه «Rescue Email» کلیک کنید و سپس در تب باز شده آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس گزینه «Continue» را انتخاب کنید. پس از انجام این کار یک ایمیل حاوی کد تائید دریافت می‌کنید که باید این کد را وارد کنید تا آدرس ایمیل پشتیبان شما تائید گردد.

مطلب پیشنهادی : سهمیه لاتاری ایران

قدم چهارم

مرحله آخر ساخت اپل آیدی به تکمیل اطلاعات بخش «Payment & Shipping» اختصاص دارد. به خاطر داشته باشید که ویرایش اطلاعات مرتبط با پرداخت و آدرس حساب ضروری بوده و درصورتی که این بخش را تکمیل نکنید، به هنگام استفاده از اپ استور با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. برای این منظور بر روی گزینه «Edit» موجود در این بخش کلیک کنید و سپس مراحل را به ترتیب گفته شده در زیر ادامه دهید:

  1. در بخش «Country / Region» کشور ایالات متحده را انتخاب کنید.
  2. در بخش «Payment Method» حتما بر روی گزینه «None» کلیک نمایید.
  3. در کادر مربوط به «Billing Address» اطلاعات شخصی خود نظیر نام، نام خانوادگی و اطلاعات آدرس را وارد کنید. به خاطر داشته باشید که اطلاعات آدرس وارد شده با اطلاعاتی که در مراحل قبل وارد کرده‌اید یکسان باشد و از همان اطلاعاتی که از وب‌سایت Fakeaddressgenerator استخراج کرده‌اید استفاده کنید.
  4. در بخش مربوط به «Shipping Address» با انتخاب گزینه «Copy billing address» همان اطلاعات وارد شده در مرحله قبل به صورت خودکار در این بخش تکرار می‌شوند. ناگفته نماند که در این بخش و همچنین بخش قبلی نیازی به تکمیل اطلاعات , suite, bldg. نخواهید داشت.
  5. در مرحله آخر بر روی گزینه «Save» کلیک کنید تا فرآیند ساخت اپل آیدی شما تکمیل گردد. پس از این مرحله می‌توانید از این اپل آیدی در کلیه دستگاه‌های اپلی خویش بهره ببرید.

بهترین روش ساخت اپل آیدی شخصی برای کاربران ایرانی

متاسفانه به دلیل تبعیت کمپانی اپل از تحریم‌های مالی علیه ایران، امروزه امکان ساخت اپل آیدی با شماره ایران از کاربران ایرانی سلب شده و بهترین روش دستیابی به یک اپل آیدی معتبر و اختصاصی برای کاربران ایرانی، استفاده از شماره‌های مجازی معتبر و اختصاصی است. به خاطر داشته باشید که استفاده از شماره‌های اشتراکی با توجه به ارتباط تنگاتنگ اکانت اپل آیدی با حریم خصوصی شما، می‌تواند منجر به ایجاد تهدیدات جبران‌ناپذیری برای حریم خصوصی شما گردد. در کنار روش گفته شده استفاده از خدمات مجموعه‌های معتبری که امکان ساخت اپل آیدی شخصی با اطلاعات خود شما را فراهم کرده‌اند نیز می‌تواند راه‌حل خوبی باشد. البته در انتخاب چنین مجموعه‌هایی نیز توجه به سابقه آن‌ها بسیار مهم است.

مجموعه آریاپی یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که هم با ارائه شماره مجازی اختصاصی متناسب با سرویس اپل آیدی و هم با در نظر گرفتن خدمات فروش و ساخت اکانت اپل آیدی با اطلاعات شخصی شما، سبب شده تا این محدودیت‌های موجود بر سر راه کاربران ایرانی به حداقل برسد. از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان به مواردی نظیر ارائه تضمین محرمانگی اطلاعات، برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته و همچنین ارائه خدمات با مناسب‌ترین تعرفه ممکن اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی : آموزش ردیم کردن گیفت کارت گوگل

آریاپی؛ مرجع ساخت اپل آیدی شخصی با امنیت بالا

چگونه اپل آیدی رایگان بسازیم

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، بدون وجود اپل آیدی عملا امکان استفاده از بسیاری از امکانات دیوایس‌های IOS وجود نداشته و پس از خرید چنین دستگاه‌هایی حتما باید اقدام به تهیه و ساخت اپل آیدی معتبر نمایید. با توجه به تغییراتی که در روند ساخت اپل آیدی در سال‌های اخیر صورت گرفته، امروزه به راحتی و در کمتر از 5 دقیقه می‌توان نسبت به ساخت این شناسه حیاتی اکوسیستم IOS اقدام نمود؛ اما متاسفانه به دلیل عدم پشتیبانی این کمپانی از شماره‌های ایرانی و الزامی شدن ساخت این شناسه با شماره، کاربران ایرانی در ساخت اپل آیدی با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند که خوشبختانه این مشکلات با ورود مجموعه‌های معتبر ارائه کننده خدمات اپل آیدی نظیر آریاپی، برطرف شده و اگر شما هم به دنبال مرجعی مطمئن برای ساخت اکانت اپل آیدی با اطلاعات شخصی خود می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت آریاپی سر زده و از خدمات این مجموعه معتبر بهره ببرید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو