20 استایل جذاب پریناز ایزدیار بانوی زیبایی ایران

20 استایل جذاب پریناز ایزدیار بانوی زیبایی ایران


منبع: مدیسه

7

1402/2/2

08:39


در دنیای سلبریتی‌ها که برخی از آن‌ها طرفداران پر و پا قرص دارند و برخی دیگر معترضان جدی، پریناز ایزدیار

20 استایل جذاب پریناز ایزدیار بانوی زیبایی ایران

در دنیای سلبریتی‌ها که برخی از آن‌ها طرفداران پر و پا قرص دارند و برخی دیگر معترضان جدی، پریناز ایزدیار از آن دسته افرادی است که تقریبا تمام مردم دوستش دارند. استایل این بازیگر نیز به طور معمول مورد پسند اکثریت قرار می‌گیرد، به همین علت تصمیم گرفتیم در این مطلب از مدیسه به استایل و عکس های پریناز ایزدیار بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سال 1364 در شهر بابل چشم به جهان گشود و همچنین مادرش اهل بابل و پدرش اهل ساری بوده و طبق گفته خودش به زبان مازندرانی کاملا مسلط است. او دارای تحصیلات لیسانس گرافیک است. در سال 1358 جهت بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و پذیرفته شد. پریناز یک بازیگر و صداپیشه موفق و مشهور ایرانی است.

پریناز بعد از بازی در سریال زمانه ساخته شده توسط حسن فتحی شهرت یافت. خانم ایزدیار در سال 1394 جهت بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به گرفتن سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. ایزدیار فرزند کوچک خانواده است و دارای یک خواهر و برادر است. سولماز خواهر پریناز ایزدیار و بردارش هردو پزشک هستند.

شاید در رابطه با پریناز ایزدیار و همسرش حسین مهری چیزهایی شنیده باشید که باید بگوییم این شایعه‌ها از زمانی شدت گرفت که خبر حضور پریناز ایزدیار و همسرش در عروسی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده بود که هیچ‌کدام صحت نداشته و حسین مهری متاهل است.

اگر می‌خواهید بدانید که پریناز ایزدیار الان کجاست باید بگوییم که منزل پریناز ایزدیار در حال حاضر در تهران است. خیلی از طرفداران وی به دنبال عکس‌های پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی هستند ولی این بازیگر هیچ علاقه‌ای به جراحی‌های زیبایی ندارد و برای او طبیعی بودن صورت بسیار مهم است.

به عقیده ایزدیار جراحی زیبایی باعث می‌شود همه شبیه به یکدیگر شوند برهمین اساس جهت از دست ندادن نقش‌ها هم که شده جراحی زیبایی انجام نمی‌دهد. همچنین به گفته اطرفیان او، علاوه بر بازیگری رقص پریناز ایزدیار نیز بسیار عالی است و دستپخت بی‌نظیری دارد.

استایل پریناز ایزدیار با شلوارهای بگ و آزاد

شلوارهای بگ و آزاد

شلوارهای بگی و آزاد انتخاب مناسبی برای کسانی با قد متوسط و بلند است. پریناز این شلوارها را به همراه پالتو و مانتو‌های متنوعی هماهنگ می‌کند و استایل‌های زیبایی خلق می‌نماید. در تصویر بالا وی جهت حضور در جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا، یک شلوار بگی پشمی را با یک پالتو مشکی پوشیده است.

طرح‌ها و نقش‌ها

طرح‌ها و نقش‌ها

برعکس آنچه اغلب لباس‌های پریناز ایزدیار بروز می‌دهد، او از امتحان نمودن طرح‌ها و نقش‌های متنوع هراسی ندارد. این مانتو عبایی که در یکی از اکران‌های «سرخپوست» پوشیده بود، با طرح‌هایی مشابه با روسری‌های ترکمن و حاشیه‌ نواردوزی شده، چشم‌ بیننده را نوازش می‌کند. انتخاب سایر آیتم‌ها از رنگ مشکی کار کاملا صحیحی است که اجازه می‌دهد توجه‌ها به مانتو جلب شود.

این یک مورد موفق از انتخاب جسورانه طرح پرکار و شلوغ است. الگوهای برگرفته از پوست حیوانات در دنیای مد نقش بسیار پراهمیتی دارند. طرح‌های ببری، پلنگی و گورخری از پرطرفدارترین این الگوها هستند. پالتوی گورخری که پریناز آن را در سی و چهارمین جشنواره پوشیده بود را در تصویر مشاهده می‌کنید. این پالتو با آستین مدل کیمونو و خز مشکی بر یقه، ظاهری شیک و فانتزی به وی بخشیده است.

قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال

 

بوت‌های ساق‌بلند خزدار هم با یقه پالتو به طور کامل همخوانی دارد. خانم ایزدیار همیشه با انتخاب انواع لباس زنانه شیک می‌درخشد.

سفید و مشکی محبوب

سفید و مشکی محبوب

استایل سفید و مشکی انتخابی معمول و همواره روی مد به حساب می‌آید. این استایل پریناز مربوط به مراسم اکران فیلم «تابستان داغ» یک مورد مینیمال از استایل سفید و مشکی است. در حقیقت استایلی مشکی است که با جزئیاتی مثل گل‌های سفید برروی مانتو از یکنواختی خارج می‌شود.

استایل اسپرت

استایل اسپرت

البته که خانم پریناز در لباس‌های مجلسی و فرش قرمزها به خوبی می‌درخشد، اما در استایل کژوال یا روزمره به چه شکل است. وی به طور معمول عکس‌هایی با لباس‌های ورزشی از خود به اشتراک می‌گذارد که شاید به فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی مربوط هستند. کاپشن، سویشرت، هودی و جاگر و لگینگ‌های ورزشی از انتخاب‌های ایزدیار هستند و به طور معمول برای این فعالیت‌ها موهایش را به وسیله کلاه یا سربند می‌پوشاند.

استایل‌ نیمه کژوال

استایل‌ نیمه کژوال

اما اغلب مواقع پریناز را با استایلی تقریبا کژوال مشاهده می‌نماییم؛ لباس‌هایی که می‌توان از آن‌ها برای محل کار و محیط‌های نیمه‌رسمی استفاده کرد. به عنوان مثال این استایل ایزدیار را مشاهده بفرمایید. ترکیب رنگ‌های نارنجی، سورمه‌ای و سفید این استایل جذاب و چشم‌نواز است و می‌توان آن را در موقعیت‌های گوناگونی به کار برد.

استایل مینیمال

استایل مینیمال

پوشیدن لباس‌هایی تا سر زانو توسط خانم ایزدیار یکی دیگر از ویژگی‌های استایل او می‌باشد. چیزی که در پریناز وجود دارد این است که او بیشتر از هر فرد دیگری به استایل‌های مینیمال علاقه دارد اما از طرح و پترن‌های متنوع نیز خوشش می‌اید.

مطالب دیدنی:  ترفندهای داشتن یک آرایش معصومانه و درعین حال شیک

 

استایل پریناز ایزدیار در اکران جیران

استایل پریناز ایزدیار در اکران جیران

خانم ایزدیار در یک استایل خود از یک ست طوسی و خردلی و زرد برای اکران جیران استفاده نمود که رنگ کمربند و کیفش زرد و انتخاب مناسبی بود.

استایل پریناز ایزدیار در اکران فیلم ملاقات خصوصی

استایل پریناز ایزدیار در اکران فیلم ملاقات خصوصی

او در اکران فیلم ملاقات خصوصی باز هم از یک استایل مونوکروم برای خود استفاده کرد. کیف زیر پالتو، مینی اسکارف ترندی مشکی، پالتو بلند مشکی با یقه انگلیسی که موجب کشیدگی در اندام ایزدیار گشته بود.

استایل پریناز ایزدیار در مهمانی ایرج طهماسب

استایل پریناز ایزدیار در مهمانی ایرج طهماسب

او در مهمانی ایرج طهماسب زمانی که دعوت شد یک ست تحسین برانگیز انتخاب نمود. ست آبی و سفید شامل شومیز و وست کوک دوزی شده به همراه شلوار واید مورد علاقه‌اش.

جشن منتقدان سینما (1395)

جشن منتقدان سینما

در جشن منتقدان سینما، خانم پریناز موهای خود را مقداری روشن‌تر کرده و آن را عسلی کرده بود. استایل انتخابی او، مانتویی بلند تا ساق پا با رنگ آبی آسمانی بود. پایین مانتو به صورت طرح‌های کنگره‌ای، از رنگ سفید طراحی شده بود.

37امین جشنواره فیلم فجر (1397)

37امین جشنواره فیلم فجر (1397)

در روز هشتم این جشنواره و جهت اکران فیلم سرخ ‌پوست، بانو ایزدیار از اورال مخملی با رنگ آبی کاربنی استفاده کرده بود که در مقایسه با استایل‌های قبلی او متنوع محسوب می‌‌شد. انتخاب او برای روی آن، یک جلیقه‌‌ی ساده مشکی بود که بر روی شانه‌‌ها با آینه کاری، تزیین شده بود.

جشنواره فیلم برلین (2018)

جشنواره فیلم برلین (2018)

استایل پریناز ایزدیار که جهت شرکت در فرش قرمز فیلم سینمایی خوک طراحی گردیده بود، چیزی نه برعکس استایل‌های پیشین اما تاثیرگذار و جذاب بود. وی شومیز جلوبسته‌‌ای با رنگ مشکی را به همراه دامن طوسی تیره ست کرده بود.

34امین جشنواره فیلم فجر (1394)

34امین جشنواره فیلم فجر (1394)

در اختتامیه این جشنواره، بانو ایزدیار پالتویی کوتاه با رنگ مشکی پوشیده بود. پالتو درعین سادگی، به همراه یقه‌های برگشته و کمربندی بود که در قسمت جلویی پالتو بسته می‌شد. از شلوار کتان مشکی استفاده کرده بود تا جذابیت بوت‌هایش به هیچ عنوان کمرنگ نشود.

نشست خبری فیلم مغز استخوان

نشست خبری فیلم مغز استخوان

این بازیگر در نشسـت خبری فیلم مغز استخوان، در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، استایل تقریبا سـاده و در عین حال جذاب و شیکی را انتخاب کرده بود. رنگ طوسی درواقع رنگ غالب در استایل او بـود و شال ساده و بوت بلند مشکی، تضـاد رنگی جذابی در استایل او پدید آورده بودند.

اکران خصوصی فیلم سرخپوست

اکران خصوصی فیلم سرخپوست

یکی از زیباترین مانتوهای پریناز ، مانتوی رنگی به طرح پارچه ترکمنی بود کـه در اکران عمومی فیلم سینمایی سرخپوست استفاده کرده بود. او این مانتوی جذاب، که دارای زمینه سبز رنگ بود را با دامن و شال مشکی ساده ست کرده بود و آرایش ساده و سبک او هم هماهنگی جذابی با استایلش داشت.

طرح‌های مانتو پریناز ایزدیار

طرح‌های مانتو پریناز ایزدیار

خانم ایزدیار در جشنواره‌ها و مراسمات گوناگون اکثرا از مانتوها در طرح‌های ساده و تن رنگی ملایم استفاده می‌نماید. این بازیگر ایرانی مشهور قدی بلند و اندامی متناسب دارد به همین علت مانتوهایش را از میان طرح‌های بلند و کوتاه انتخاب می‌نماید و اغلب از کفش‌های بدون پاشنه و اسپرت نیز استفاده می‌کند.

نشست سریال «شهرزاد»

نشست سریال «شهرزاد»

در مراسم نشست سریال «شهرزاد» باز هم خانم ایزدیار با استایلی ساده و تن رنگی ملایم حضور پیدا کرد؛ مانتویی به رنگ کرم‌صورتی و بسیار روشن با یقه پهن، شال طوسی روشن، کیف دستی بزرگ با طرح لوییز ویتون و بوت بدون پاشنه چرم مشکی.

مطالب پربازدید:  زیباترین چشم در بین بازیگران ایرانی و خارجی به چه کسی تعلق دارد؟

 

فرش قرمز جشنواره برلین

فرش قرمز جشنواره برلین

خانم ایزدیار برعکس روز اکران در جشنواره برلیـن، بر روی فرش قرمز این جشنواره از یک لباس شب رسمی‌تری استفاده کرده بود. پیراهن مشکی پوشیـده او و جواهـرات بی‌نظیری که در استایل خود به کار برده بود، زیبایی او را کامل می‌کردند. او حجاب سر خود را به وسیله یک توربان کامل نموده بـود.

لباس‌هایی با طرح شاد

لباس‌هایی با طرح شاد

خانم ایزدیار گاهی به دنبال طرح‌های اپتیکال اگزاتیک می‌رود و چهارخانه‌های درشت را انتخاب می‌نماید. گاهی سبک‌های فلوران و ویمسیکال و گل را انتخاب می‌کند و رنگ‌های شاد را در کنار هم به کار می‌برد.

خاکستری در استایل پریناز ایزدیار

مطالب دیدنی:  خاطرات تلخ و باورنکردنی بازیگران زن ایرانی

 

بودن رنگ خاکستری در استایل همیشه کمک‌کننده است، این رنگ نه چندان غیر رسمی است که برای موقعیتی جالب نباشد و نه چندان رسمی که نتوان در یک قرار عصرگاهی از آن استفاده کرد.

 

منبع : pinterest

 

سینما بیوگرافی پریناز ایزدیار استایل پریناز ایزدیار با شلوارهای بگ و آزاد طرح‌ها و نقش‌ها سفید و مشکی محبوب استایل اسپرت استایل‌ نیمه کژوال استایل مینیمال استایل پریناز ایزدیار در اکران جیران استایل پریناز ایزدیار در اکران فیلم ملاقات خصوصی استایل پریناز ایزدیار در مهمانی ایرج طهماسب جشن منتقدان سینما 1395 37امین جشنواره فیلم فجر 1397 جشنواره فیلم برلین 2018 34امین جشنواره فیلم فجر 1394 نشست خبری فیلم مغز استخوان اکران خصوصی فیلم سرخپوست طرح‌های مانتو پریناز ایزدیار نشست سریال شهرزاد فرش قرمز جشنواره برلین لباس‌هایی با طرح شاد خاکستری در استایل پریناز ایزدیار قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال لباس زنانه شیک کاپشن سویشرت لگینگ‌ ترفندهای داشتن یک آرایش معصومانه و درعین حال شیک شومیز شلوار واید بوت بدون پاشنه لباس شب خاطرات تلخ و باورنکردنی بازیگران زن ایرانی pinterest Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو