25 مدل لباس مجلسی دلبری با طراحی خاص و لاکچری

25 مدل لباس مجلسی دلبری با طراحی خاص و لاکچری


منبع: مدیسه

6

1402/2/31

11:08


اصولا انتخاب بهترین لباس مجلسی برای مجالس دقت و ظرافت خاصی را می‌طلبد و بانوانی که با فرم بدن و

25 مدل لباس مجلسی دلبری با طراحی خاص و لاکچری

اصولا انتخاب بهترین لباس مجلسی برای مجالس دقت و ظرافت خاصی را می‌طلبد و بانوانی که با فرم بدن و رنگ پوست و اندام خود آشنایی کامل دارند، در انتخاب این لباس مشکلی ندارند. معمولا انتخاب مدل لباس مجلسی دلبری شیک دخترانه و زنانه از بهترین فرم‌های یقه پیشنهادی برای درخشش بانوان در مجالس رسمی و نیمه رسمی بوده و بهتر است تا این افراد با موارد استفاده از این نوع یقه آشنا شده و با انتخاب درست به زیبایی خود کمک نمایند.

لباس مجلسی دلبری یکی از بهترین یقه‌های مورد استفاده برای زنان با فرم بدن گلابی می‌باشد و بهتر است چنین زنانی برای ایجاد تعادل میان بالاتنه و پایین تنه با استفاده از یقه دلبری، توجه بقیه افراد را به بالاتنه خود جلب نمایند. انتخاب و خرید لباس مجلسی یقه دلبری، یک پیشنهاد خوب و عالی برای زنان و دختران شیک‌پوش می‌باشد و بهتر است از این نوع لباس خاص برای درخشیدن در مجالس استفاده کنند.

معمولا افرادی که از مدل لباس مجلسی دلبری استفاده می کنند، در مجالس مورد نظر از دیگر افراد متمایز بوده و بسیار درخشان می‌باشند. لباس مجلسی دلبری در بین افراد بسیار محبوب می‌باشد و علاوه‌بر این نوع یقه، انواع دیگری از یقه‌ها نیز موجود می‌باشند، که در ادامه مهمترین آن‌ها آورده شده است:

مدل لباس یقه دلبری کوتاه

مدل لباس یقه دلبری کوتاه

این مدل لباس مجلسی دلبری با گردنبند همسان با لباس، یقه دکلته و رنگ قهوه‌ای روشن یکی از مدل‌های جذاب لباس مجلسی است.

لباس یقه دلبری دخترانه پولکی

لباس یقه دلبری دخترانه

مدل لباس مجلسی پولکی یکی از خاص‌ترین مدل‌های لباس مجلسی بوده و سبب درخشش شما در تمامی مجالس می‌شود.برق این لباس تمام نگاه‌ها را به سمت شما معطوف خواهد کرد.

مدل لباس مجلسی مزونی

مدل لباس مجلسی مزونی

این مدل لباس مجلسی نسبتا ساده به رنگ مشکی یکی از گزینه‌های بسیار شیک بوده که به همراه یک کفش پاشنه بلند مجلسی ترکیبی بسیار چشم‌نواز را رقم خواهد زد.

مدل لباس مجلسی دلبری رومی

مدل لباس مجلسی دلبری رومی

این مدل لباس به خاطر فرم سرشانه‌های خود نام رومی را گرفته است و از دیرباز طرفداران بسیاری داشته و همچنان ترند است.

لباس مجلسی کوتاه ساندویچی یقه دلبری

لباس مجلسی کوتاه ساندویچی یقه دلبری

این مدل لباس مجلسی دکلته به واسطه چین‌های روی لباس و ظرافتی که در دوخت آن به کار رفته ظاهری زیبا و جذاب به خود گرفته است. قد این لباس کوتاه بوده و مناسب مجالس و مهمانی‌های خودمانی است.

مدل یقه دلبری بسته سرهمی

مدل یقه دلبری بسته سرهمی

این مدل لباس مجلسی یقه دلبری بسته با رنگ روشن خود و دوخت نسبتا ساده دارای یک چاک کوتاه در قسمت پایین دامن بوده و انتخابی شیک برای مجالس و دورهمی‌های نیمه رسمی است.

پیراهن کرپ یقه دلبری

پیراهن کرپ یقه دلبری

لباس مجلسی کرپ یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس مجلسی بوده و این مدل به همراه کمربند چرم مشکی یک ست ایده‌آل برای مهمانی است.

مدل لباس یقه قایقی

مدل لباس یقه قایقی

این مدل لباس مجلسی با چین‌های زیبا در قسمت سرشانه و کمر به پایین یک لباس جذاب و خاص بوده که گزینه‌ای مناسب برای داشتن یک استایل خانومانه است.

مدل لباس یقه دلبری آستین دار

مدل لباس یقه دلبری آستین دار

این مدل لباس مناسب افرادی است که لباس‌هایی پوشیده را می‌پسندند و بخاطر پوشیدگی این مدل لباس، مناسب برای انواع مجالس و مهمانی‌ها است.

مدل لباس مجلسی دلبری سنگ‌دوزی شده

مدل لباس مجلسی دلبری سنگ‌دوزی شده

این مدل لباس با سنگ‌دوزی منحصر به فرد خود و رنگ بسیار زیبایی که دارد یک لباس مجلسی جذاب و شیک است که می‌توان آن را با یک کیف مجلسی زنانه همرنگ خود ست کرده و استایلی جذاب داشت.

قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال

 

لباس مجلسی مشکی بلند

لباس مجلسی مشکی بلند

این مدل لباس با آستین سه ربع، قد بلند و سرشانه آف شولدر یک انتخاب شیک و ساده می‌باشد.

لباس مجلسی دکلته

لباس مجلسی دکلته

این لباس با گلدوزی خاص و چشمگیر خود و رنگ بسیار زیبایی که دارد بدون شک یکی از زیباترین لباس‌های مجلسی زنانه می‌باشد که استایلی عروسکی را برای شما به همراه می‌آورد.

لباس مجلسی پف‌دار

لباس مجلسی پف‌دار

لباس‌های مجلسی پف‌دار از دیرباز انتخاب بانوان شیک‌پوش بوده و انتخابی خاص برای بانوانی که خواهان درخشش در مجالس هستند می‌باشد.

ماکسی یقه دلبری

ماکسی یقه دلبری

این مدل لباس مجلسی زنانه در عین سادگی دوخت بسیار شیک و جذاب بوده و رنگ قرمز آن بسیار ظاهر جذابی به لباس داده است.

مدل لباس مجلسی یقه دلبری لمه

مدل لباس مجلسی یقه دلبری لمه

لمه پارچه درخشان و براقی است که قدمتی دیرینه دارد. این پارچه زیبا درخشش خود را از انواع الیاف فلزی، از جمله مس، نقره و طلا گرفته است و لباس‌های مجلسی دوخته شده از این پارچه جزو پرطرفدارترین لباس‌ها در میان بانوان است. این مدل لباس نیز از جنس لمه می‌باشد و ظاهری بسیار خیره‌کننده دارد.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس مجلسی عروسکی مختص لاکچری‌پوشان

لباس مجلسی شاینی

لباس مجلسی شاینی

این مدل لباس دارای یقه و پشت باز است و مناسب مجالس رسمی می‌باشد. دامن این لباس بسیار بلند بوده و بخشی از آن روی زمان قرار می‌گیرد به همین خاطر این لباس به واسطه طراحی خاص خود مورد پسند بسیاری از افراد است.

لباس مجلسی جواهرکاری شده

لباس مجلسی جواهرکاری شده

برای تزیین این لباس از جواهراتی استفاده شده که ظاهر این لباس مجلسی را بسیار خیره‌کننده می‌کند و رنگ خنثی این لباس زیبایی آن را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد.

لباس مجلسی مونوکروم

لباس مجلسی مونوکروم

این مدل لباس با بالاتنه کار شده و دامن ساده و رنگ مونوکروم انتخابی بسیار متداول در میان بانوان است و پوشیدگی این مدل به طرفداران آن افزوده است.

مدل لباس مجلسی دلبری شنل‌دار

مدل لباس مجلسی دلبری شنل‌دار

این مدل لباس با گردنبند بسیار زیبا و شنل بسیار جذاب خود و رنگ آبی انتخاب بی چون و چرای بانوان می‌باشد همچنین گفتنی‌ست این مدل لباس توسط سلبریتی‌های مطرح دنیا نیز در مراسم‌های مختلف استفاده شده است.

مطالب پربازدید:  25 مدل لباس مجلسی پولکی لاکچری ویژه مهمانی

 

لباس مجلسی زنانه فون زرشکی هومنیتی

لباس مجلسی زنانه فون زرشکی هومنیتی

برند سوئدی هومنتی یک برند معروف در تولید لباس مجلسی زنانه است. این لباس از برند هومنتی یقه ایستاده داشته و تن‌خور آن استاندارد است.

پیراهن جلو دکمه دار ناریان

پیراهن جلو دکمه دار ناریان

مدل لباس یقه خشتی زنانه دکمه‌دار مناسب فصول گرم سال بوده و از جنس ویسکوز تهیه شده است.

لباس مجلسی زنانه کرپ حریر مشکی ویچی

لباس مجلسی زنانه کرپ حریر مشکی ویچی

این مدل لباس مجلسی تن‌خور چسبان داشته و نحوه بسته شدن آن به وسیله زیپ در پشت لباس است. جنس بالاتنه این لباس کرپ و تور بوده همچنین در پایین‌تنه این لباس از حریر شیشه‌ای استفاده شده است.

پیراهن مجلسی پولک دوزی حریر زنانه صورتی QUIZ

پیراهن مجلسی پولک دوزی حریر زنانه صورتی QUIZ

لباس مجلسی از برند انگلیسی کوییز از جنس پلی استر بوده و تن‌خور آن در قسمت بالاتنه چسبان و پایین تنه آزاد است.

لباس مجلسی زنانه کرپ مشکی مودو

لباس مجلسی زنانه کرپ مشکی مودو

لباس مجلسی یقه هفت با جنس کرپ و آستین سه ربع دارای دوجیب در کناره‌های خود است و مناسب برای تمام فصول سال می‌باشد.

مطالب کاربردی:  25 مدل لباس مجلسی مزونی مخصوص مشکل پسندها

 

لباس مجلسی حریر یقه باز

لباس مجلسی حریر یقه باز

این لباس مجلسی با پارچه حریر و رویه توری که دارد یک انتخاب جذاب بوده و رنگ پاستلی استفاده شده برای این مدل لباس مجلسی زنانه زیبایی آن را چندبرابر کرده است.

 

منبع : countryandtownhouse

 

گوناگون لباس مجلسی دلبری مدل لباس یقه دلبری کوتاه لباس یقه دلبری دخترانه پولکی مدل لباس مجلسی مزونی مدل لباس مجلسی دلبری رومی لباس مجلسی کوتاه ساندویچی یقه دلبری مدل یقه دلبری بسته سرهمی پیراهن کرپ یقه دلبری مدل لباس یقه قایقی مدل لباس یقه دلبری آستین دار مدل لباس مجلسی دلبری سنگ‌دوزی شده لباس مجلسی مشکی بلند لباس مجلسی دکلته لباس مجلسی پف‌دار ماکسی یقه دلبری مدل لباس مجلسی یقه دلبری لمه لباس مجلسی شاینی لباس مجلسی جواهرکاری شده لباس مجلسی مونوکروم مدل لباس مجلسی دلبری شنل‌دار لباس مجلسی زنانه فون زرشکی هومنیتی پیراهن جلو دکمه دار ناریان لباس مجلسی زنانه کرپ حریر مشکی ویچی پیراهن مجلسی پولک دوزی حریر زنانه صورتی QUIZ لباس مجلسی زنانه کرپ مشکی مودو لباس مجلسی حریر یقه باز کفش پاشنه بلند کمربند کیف مجلسی زنانه قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال 25 مدل لباس مجلسی عروسکی مختص لاکچری‌پوشان 25 مدل لباس مجلسی پولکی لاکچری ویژه مهمانی 25 مدل لباس مجلسی مزونی مخصوص مشکل پسندها countryandtownhouse Get the Look SALE آرایش آرایش مجلسی آرایشیبهداشتی آشپزخانه آقای خوش تیپ آقایان آموزش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو