آگهی/ مدارک مورد نیاز برای رزرو هتل

آگهی/ مدارک مورد نیاز برای رزرو هتل


5

1402/2/7

01:23


قصد سفر دارید و در حال جمع کردن وسایل خود هستید؟ آیا می‌ دانید برای رزرو هتل، به چه مدارکی نیاز دارید؟ و در صورت نداشتن مدارک لازم، اتاق به شما تحویل داده نخواهد شد؟ رزرو هتل یکی از مهمترین اقداماتی است که مسافران، پیش از سفر آن را انجام می‌دهند. پس از رزرو اتاق هتل موردنظر و پرداخت هزینه، واچر به صورت آنی برایتان صادر می‌شود. شما برای سفر علاوه بر به همراه داشتن واچر هتل، باید مدارک شناسایی را هم به همراه داشته باشید. همراه ما باشید، در ادامه قصد داریم درباره مدارک موردنیاز برای رزرو هتل اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

آگهی/ مدارک مورد نیاز برای رزرو هتل

قصد سفر دارید و در حال جمع کردن وسایل خود هستید؟ آیا می‌ دانید برای رزرو هتل، به چه مدارکی نیاز دارید؟ و در صورت نداشتن مدارک لازم، اتاق به شما تحویل داده نخواهد شد؟ رزرو هتل یکی از مهمترین اقداماتی است که مسافران، پیش از سفر آن را انجام می‌دهند. پس از رزرو اتاق هتل موردنظر و پرداخت هزینه، واچر به صورت آنی برایتان صادر می‌شود. شما برای سفر علاوه بر به همراه داشتن واچر هتل، باید مدارک شناسایی را هم به همراه داشته باشید. همراه ما باشید، در ادامه قصد داریم درباره مدارک موردنیاز برای رزرو هتل اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

مدارک رزرو آنلاین هتل

امروزه با مجازی شدن فرآیندها، بسیاری از مسافران می‌توانند به صورت آنلاین رزرو هتل موردنظر خود را، در هر نقطه‌ای از دنیا که باشند، به صورت آنلاین و اینترنتی رزرو کنند. سایت های گردشگری زیادی در این حوزه فعال هستند، اما یکی از سایت های گردشگری فعال با قیمت بسیار مناسب و پوشش کامل تمامی مقاصد داخلی و خارجی، فلای تودی است که با کاربری راحت و آسان و از همه مهمتر قیمت مناسبی که دارد، بسیار مورد توجه قرار دهد.

برای رزرو آنلاین هتل موردنظر خود در سایت فلای تودی، کافی است وارد صفحه رزرو هتل شوید و براساس مقصد خود گزینه داخلی یا خارجی را انتخاب کنید. نام کشور مقصد و یا هتل مورد نظر خود را وارد کنید. پس از انتخاب تاریخ ورود، خروج و تعداد نفرات همراه، روی گزینه جستجو کلیک کرده تا اتاق های هتل موردنظر به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر، گزینه رزور را انتخاب کنید تا وارد صفحه ورود اطلاعات شوید. پس از تکمیل این مرحله، وارد درگاه پرداخت اینترنتی شده و پس از پرداخت آن، واچر هتل به صورت آنی برایتان صادر شده و از طریق ایمیل و یا تلفن همراه، برایتان ارسال می‌شود.

قوانین و مقررات کلی هتل ‌ها

هتل ها برای تحویل اتاق از قوانین و مقررات خاصی پیرو می‌کنند. به این صورت که شما پس از پرداخت هزینه هتل و رزرو آن، اتاق تا تاریخ معینی برای شما خواهد بود اما تحویل آن، منوط به ارائه مدارک موردنیاز از جانب هتل است. با توجه به سفر خانوادگی، دوستانه و یا مجردی شما باید مدارک موردنیاز هتل را جهت شناسایی به هتل ارائه دهید.

قوانین و مقررات کلی هتل ها برای پذیرش شامل کارت ملی و شناسنامه، واچر هتل و صیغه نامه برای مسافران داخلی می‌شود. در صورتی که به صورت زوج سفر می‌کنید، باید مدارک محرمیت مانند شناسنامه یا صیغه نامه، را به پذیرش هتل تحویل دهید.

در اغلب هتل ها، پذیرش افراد زیر 18 سال به تنهایی امکان پذیر نیست. ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که به هر دلیل بخواهید رزرو هتل خود را کنسل کنید، بازگشت و استرداد پولتان، کاملا به هتل و تعداد روزهای باقی مانده به رزروتان بستگی خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز برای مهمانان خارجی

مدارک موردنیاز برای مهمانان خارجی، بستگی به تابعیت آنها دارد. در صورتی که تنها تابعیت خارجی داشته باشند، باید پاسپورت خود را به پذیرش تحویل دهند. در صورتی که تابعیت دوگانه ایرانی و خارجی داشته باشید، مدارک مورد نیاز همانند مسافران با تابعیت ایرانی خواهد بود.

برای پذیرش در هتل، فرمی به شما داده می‌شود که باید مشخصات شناسایی و شماره پاسپورت خود و همچنین اطلاعات همراهان خود را وارد کنید. در صورتی که اطلاعات شما مطابقت داشته و صحیح باشد، اتاق به شما تحویل داده می‌شود. در صورتی که مدارک غیر قابل تایید از جانب هتل باشد، باید به اداره اماکن مراجعه کرده و نامه از آن بگیرید.

مدارک لازم برای سفر افراد مجرد

در صورتی که به صورت مجردی قصد سفر دارید، باید بگوییم که برخی هتل ها، پذیرش افراد مجرد ندارند و برخی دیگر نیز با نامه اماکن پذیرش خواهند داشت. اما به طور کلی سفر فرد مجرد همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه و واچر هتل) انجام خواهد شد. 

رزرو هتل داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت در فلای تودی

در فلای تودی بیش از 1.5 میلیون نقطه در جهان وجود دارد، که شما می‌توانید با رزرو هتل در آنجا اقامت داشته باشید. برای رزرو هتل، کافی است وارد سایت فلای تودی، بخش هتل ها شوید و پس از وارد کردن اطلاعات اولیه نظیر مقصد، نام هتل و تاریخ را وارد کنید، تا نتایج به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق و پرداخت هزینه رزرو هم، واچر هتل برایتان صادر خواهد شد و شما با همراه داشتن واچر، مدارک شناسایی و یا پاسپورت می‌توانید اتاق خود را تحویل بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو