اطلاعات دارویی کپسول پرولیو و تاثیر آن بر درمان کبد چرب

منبع: آرگا

3

1402/2/7

01:24


در این مطلب قرار است با کپسول پرولیو آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد ممنوعیت های استفاده و احتیاط های دارویی آن ها بدست آورید از این رو بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

کپسول پرولیو یکی از دارو های درمان کبد چرب می باشد و شما می توانید با استفاده از ان مشکلات بسیار زیادی که رد اثر کبد چرب ایجاد شده است را درمان کنید. در ادامه شما را بیش تر با این دارو آنا خواهیم کرد.

داروی کبد

بررسی کپسول پرولیو برای کبد چرب

این دارو برای یکی از بیماری هایی که امروزه شیوع بسیار زیادی دارد تهیه شده است و باید بدانید که این بیماری بسیار خطرناک می بشد و اگر درمان نشود امکان دارد جان فرد در خطر بیفتد. کبد چرب با وزن افراد رابطه بسیار مستقیمی دارد از این رو بهتر است برای پیشگیری از این بیماری وزن خود را کنترل نمایید. از دیگر مشکلاتی که می تواند منجر به ایجاد شدن این بیماری شود مصرف غذا های چرب و آماده می باشد که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و می تواند منجر به ایجاد مشکلات شدیدی شود. استفاده از این دارو با فرمولاسیونی که دارد به ما کمک می کند تا بتوانید با مراقبت کردن از کبد خود آن را از چرب شدن در امان داشته و همچنین از بروز بیماریهای دیگر مانند هپاتیت نیز پیشگیری نمایید.

بیماری کبد چرب همان تجمع بیش از حد چربی در این اندام می باشد و این چربی ها مانع از کارکرد درست کبد می شوند و در نهایت ممکن است نارسایی های کبدی و سرطان های کبد را نیز در بر داشته باشند. این بیماری نه تنها در بزرگسالان بلکه در کودکان که دارای اضافه زن می باشند نیز دیده شده است و از این رو باید بیش تر مراقب سامت خود و فرزندانتان باشید.

بر اساس یک سری از تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است چاقی در کودکان می تواند منجر به ایجاد کبد چرب در آن ها شود و حدودا ۷ درصد از دانش آموزان دبستانی دارای این بیماری می باشند. همانطور که گفته شد کم تحرکی و خوردن غذا های چرب و آماده می تواند احتمال ابتلا به این مشکل را دو چندان کند.

کپسول پرولیو

ویژگی های این دارو

این دارو دارای سه ویژگی خاص می باشد که آن ها را در ادامه برایتان بررسی می کنیم.

  • این دارو حاوی یک سری از گیاهان و موادی می باشد که برای بدن و کبد چرب بسیار مفید می باشند و از مهم ترین این گیاهان می توان به کنگر فرنگی، زردچوبه و قاصدک اشاره کرد.
  • این دارو همچنین دارای مقادیری از گیاه خار مریم می باشد و این گیاه برای بدن بسیار موثر و مفید می باشد.
  • این دارو می تواند منجر به پیشگیری و درمان مشکلات کبدی و صفراوی گردد.

نحوه استفاده از دارو

این دارو را باید زیر نظر متخصص مورد استفاده قرار دهید تا دوز مصرفی برایتان تعیین شود زیرا داشتن بیماری ها و مشکلات دیگر می تواند در کم و زیاد شدن دوز دارو اثر گذار باشد. در نظر داشته باشید که استفاده روزانه یک الی سه عدد کپسول برای افراد عادی و بدون مشکلات زمینه ای توصیه شده است.

احتیاط های مصرفی

این دارو همانند سایر دارو های شیمیایی دارای یک سری مواردی می باشد که باید آن ها را بدانید و در صورت بروز هر مشکل مشابهی استفاده از دارو را متوقف نمایید.

  • اگر به این دارو آلرژی داشتید و واکنش های حساسیتی برایتان ظاهر شد باید استفاده از دارو را قطع کرده و به متخصص مراجعه نمایید.
  • این دارو را باید در دمایی بین ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید و در غیر این صورت ممکن است فاسد شود و استفاده از آن می تواند خطر مسمومیت را به همراه داشته باشد.
  • این دارو باید دور از دسترس کودکان قرار بگیرد.
  • دارو را در محیطی خشک و دور از نور خورشید نگهداری نمایید.

 

پاکسازی کبد با پرولیو

ممنوعیت های استفاده

این دارو ممنوعیت های خاصی ندارد از این رو نیاز است تا تنها قبل از استفاده با پزشک در مورد دارو هایی که مورد استفاده تان می باشد حرف بزنید. در نظر داشته باشید که در بارداری و دوران شیردهی نباید هر دارویی را به صورت خودسرانه مورد استفاده قرار دهید از این رو اگر می خواهید از این دارو استفاده نمایید نیاز است تا اطلاعاتی در این مورد از پزشک و یا دارو ساز دارو خانه بگیرید و در صورتی که منعی وجود نداشت این دارو را مصرف کنید.

عارضه های جانبی

این داروی گیاهی تهیه شده از خار مریم، کنگر فرنگی و زردچوبه و گیاه قاصدک می باشد از این رو اگر به هر کدام از این مواد حساسیت دارید بهتر است از این دارو استفاده نکنید. در غیر این موارد عارضه ای خاص برای این دارو گزارش نشده است.

اگر از این مطلب رضایت داشتید و با کپسول پرولیو به خوبی آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعاتی دیگر در مورد کپسول ریپنتین و کپسول مرازول نیز بدست آورید و برای این کار کافی است تا بر روی لینک های داده شده بزنید و وارد صفحات مربوطه شوید و آگاهی خود را بالا ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو